Gæst Piscine Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Vil gerne til Albertslund og se lidt på idag, men jeg kan simpelhen ikke finde adressen eller et program nogle steder? Nogle der kan hjælpe? Jeg er så hende derude der ser lidt fortabt ud og har en sort Shapendoes med mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Piscine Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Orv ja, det kunne være jeg lige skulle skrive det.. DKK Lydighed, HTM mm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Ikke om jeg kan se, hvor det foregår... Træls da.. Kan godt se, der skal være noget i dag og i morgen, men kan ikke finde en adresse GRRR Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Det plejer at være ved Borgmester Hans Nielsen Vej ved Bjerget. Sidevej til Vridsløsevej og nok kun indkørsel fra Roskildevej., Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Piscine Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Super tak så vil jeg prøve at tage derhen! og ja, er det ikke fjollet at man ikke kan finde det nogen steder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts