Gæst Chaddin Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Ved ikk lige om jeg har lagt tråden det rigtige sted Men jeg er en torsk til at finde konkurrencer, så jeg tænkte at vi alle kunne hjælpe hinanden med at når vi finder en konkurrence, så kan vi lige ligge et link i tråden, så andre herinde kan deltage :blink: Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at finde nogle, men som sagt, er jeg meget dårlig til det Hvad siger i? Er det er nederen eller god ide? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 God ide, jeg har selv søgt, forgæves efter nogle iPad konk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 God ide, jeg har selv søgt, forgæves efter nogle iPad konk Ja, det er så møg irriterende at være dårlig til at finde ting.. for man kan jo ikke vinde noget hvis ikke man deltager :blink: iPad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Hvis det ikke KUN skal være hunde konkurrencer så; Vind en picnic kurv eller en middag for 12 personer i riddersalen | Egeskov Men jeg vil altså med hvis i vinder!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Hvis det ikke KUN skal være hunde konkurrencer så; Vind en picnic kurv eller en middag for 12 personer i riddersalen | Egeskov Men jeg vil altså med hvis i vinder!!!! Deal :blink: Men øhm.. jeg bor vist i den forkerte del af landet for at deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Deal :blink: Men øhm.. jeg bor vist i den forkerte del af landet for at deltage Der står da ikke noget om at du SKAL bo på fyn, alle kan deltage, du skal bare invitere en med som har en bil :blink: Og så må de resterende 9 jo selv om hvordan de kommer derned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Der står da ikke noget om at du SKAL bo på fyn, alle kan deltage, du skal bare invitere en med som har en bil :blink: Og så må de resterende 9 jo selv om hvordan de kommer derned Hehe ja :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ja, det er så møg irriterende at være dårlig til at finde ting.. for man kan jo ikke vinde noget hvis ikke man deltager :blink: iPad? iPad EN iPod touch i forvokset størrelse:mrgreen: (my dream) Eller en iPod touch konk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 iPad EN iPod touch i forvokset størrelse:mrgreen: (my dream) Eller en iPod touch konk Åååårh nu ønsker jeg mig også sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Flere iPad muligheder Vind iMac, iPhone eller iPad fra Apple! Klik her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Flere iPad muligheder Vind iMac, iPhone eller iPad fra Apple! Klik her Øv man skal være over 18 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Øv man skal være over 18 Skulle til at skrive:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dygtighund Besvaret April 10, 2012 Rapporter Share Besvaret April 10, 2012 Jeg har fundet en konkurrence på Dentalcare.chrisco.dk Så er det bare at indsende en masse gode fotos :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Osbahr Besvaret August 2, 2012 Rapporter Share Besvaret August 2, 2012 Fundet konkurrence på tanifit.dk, man skal bare komme med en god idé :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 hej Findes der virkelig ikke nogen udstillinger for blandings hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 Nej, udstillinger er per definition for racehunde med stamtavle. Hos blandinger er der jo ikke nogen standard man kan bedømme hunden ud fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 hej Findes der virkelig ikke nogen udstillinger for blandings hunde? Se denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/hunde-u-stamtavle/34513-jubiiii-nye-muligheder-til-dejlige-vapser.html Det er muligt at få bedømt sin blanding. Jeg håber dog at dommerne sådanne steder er mere gavmilde end til rigtige udstillinger. Bevares, de skal nok finde noget positivt at sige, men jeg ville sgu blive hønserøv hvis der stod en og kritiserede min hunds udseende:stupid: Jeg synes jo at hun er den smukkeste i verden, og hvis folk er uenige, bliver jeg bare tøsefornærmet:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret December 19, 2013 Rapporter Share Besvaret December 19, 2013 På Facebook Petworld. hæng julesok op i butikken, hver søndag kommer der godbidder i hvis den er hængt op inden den 21 , er den med i konkurrencen den 22 dec om at blive kåret som den flotteste præmie gavekort på 500 til petworld Bestfriend Har jævnligt konkurrencere hvor præmierne er alt fra godbidder og bamser, til tasker fyldt med guf. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret December 21, 2013 Rapporter Share Besvaret December 21, 2013 Anne syntes bare det kunne være lidt hyggeligt at få bedømt min hund på udstilling selvom det en blandings hund. men samtidig , er det jo nok som jeg læste i det link fra den tråd, du har lagt til mig:rolleyes: at de bedømmer ud fra hvilken de syntes ser sødest ud og velplejet og som du skriver at man syntes jo selv man har en smuk sak , og vis jeg ikke lige får posektive ting at høre om min hund, om det så ville være en dårlig oplevelse i stedet for en god? :hmm: min søster har været på udstilling et par gange , var ikke med , da jeg passet min mor der var syg begge gange. men hun har talt så posektivt om det , og det var sjovt og hyggeligt , men nu har hun så også vundet en Premie hver gang :blink: Så gør nok en del af det ha ha billed her med den ene Premie ka ikke huske titel osv isabella fortalte mig så meget den dag vi snakket om det så tingene flyder lidt sammen . men vis der er nogen der ved hvor der næste gang er udstilling for blandings hunde må i meget gerne sige til så jeg ka ovre veje det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret December 22, 2013 Rapporter Share Besvaret December 22, 2013 :fornaermet:hmm ingen svar i denne tråd fra Anne1979 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Molly&Emma Besvaret Juli 28, 2018 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2018 Er der interresse i en konkurrence? vis nok siger til laver jeg gerne en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts