Gæst Ina Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 I går hentede vi vores nye beaglehvalp hjem. Efterfølgende optog min ene søn denne video af beaglerne første møde: beaglepack.dk Blog Archive Darwin møder Charlie og Oscar 1. gang (29/5-2010) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 I går hentede vi vores nye beaglehvalp hjem.Efterfølgende optog min ene søn denne video af beaglerne første møde: beaglepack.dk Blog Archive Darwin møder Charlie og Oscar 1. gang (29/5-2010) Tak det har jeg ventet på :klap:. Overvejede at skrive til dig om der ikke snart kom nogle billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 nurh:lun: hold op hvor er oscar og charlie meget interesseret i darwin han er der heller ikke til at stå for:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Nu har jeg også set videoen. De ser godt nok søde ud sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Hvor er de søde og sikke godt de tager imod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Tak Ja Darwin er allerede en engel. Vi har ikke haft et eneste uheld inde og han ligger så fint i sit bur uden problemer. Falder lige til ro i mine arme - før vi lægger ham i buret I nat har han sovet i sit canvas bur ved siden af min seng. Var ude sidste gang kl. 23:15 og kom først ud igen kl. 04:30 til morgen - derefter sov han igen 2 timer - så det tegner godt til nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Årh et dejligt klip:-D Det ser da ud til at være en god start:-D Jeg havde helt glemt, hvordan beagler gøer:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 nuurrj en lækker lille én Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Årh et dejligt klip:-D Det ser da ud til at være en god start:-D Jeg havde helt glemt, hvordan beagler gøer:lol: Ja beagler har nogle gange en sjov stemme. Her er det til nu kun Oscar der gøer på den måde Den sjove "sang" har også fået et par bemærkninger og trækken på smilebåndet af naboerne Men Charlie tuder når der er udrykning :lol: Og i nat hørte vi dælme Darwin tude i søvne så jeg er slet ikke i tvivl at han er en beagle :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts