Hop til indhold

Copyright og minstald.dk


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Har i prøvet at kigge derinde??

 

Jeg er nemlig gjort opmærksom på at man ofte kan finde billeder af ens egne hunde derinde!

 

Der er mange brugere som glemmer at spørge de forskellige ejere af diverse billeder, om lov til at bruge dem inden de hapser til sig.

 

Jeg har en enkelt gang givet lov til en pige, at hun måtte bruge mine billeder, men hun skulle tydeligt skrive på billedet, at det var noget som hun havde fået lov til.

 

I går prøvede jeg så at gå derind... simpelthen for at lede efter billeder, og tænk! der var gevinst. Jeg fandt brugeren der havde fået min tilladelse, men såsandelig også en anden som ikke havde fået lov!

 

Jeg kontaktede minstald.dk og fik allerede at vide her til morgen at de nu havde slettet billederne.:5up:

 

Jeg har ikke kigget i de andre racer, men kunne genkende MANGE andre samojeder derinde... om brugerne her har fået tilladelse ved jeg dog ikke.

 

Men hvis i har tid, så synes jeg bestemt at i skal kigge derind og gå på billede-jagt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Er det ikke en hesteside..?

 

Det er det, men brugerne også kan "opdrætte" hunde derinde.... og så finder de bare billderne på folks hjemmeside osv. til at reklamere for "deres" hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvordan finder man lige andre hunde derinde... Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det :oops:

 

Du skal først oprette sig som bruger derinde, derefter skal du klikke på den der hedder søg.. så kommer der valg muligheder frem - heste - hunde - katte - kaniner... og så vælger du hunde:blink:

 

Så kommer der en ny side frem... under "søg på" vælger du race, og dernæst vælger du din race:5up:... så kommer der en bunke op.. kiggede lige og der "er" pt. 279 beagler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er godt nok en anelse målløs.

 

Gik ind i "seneste billeder på minstald.dk" (Overså lige søg i starten :lol:)

Men nogle af de billeder folk ligger derind :shock: Piger der "konkurrere" om at have den mest nedringede bluse på, og hvem der viser mest mave :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Der har i et par år været problemer med, at nogle af 'min stald´s' brugere har haft svært ved, at kende forskel på dit og mit :badr:

 

Vi har selv flere gange måtte bede om, at få billeder slettet på trods af, at vi ved alle henvendelser fra brugerne om de har måttet bruge billeder fra vores hjemmeside osv, har sagt nej...

 

Nogle mener måske at det er ganske harmløst, når det 'bare' er billeder, men copyright loven gælder også for 'små hestepiger' - de må altså ud med deres eget kamera eller kameratelefon!

 

Racer, køn osv hænger de sig vist ikke i - de trykker bare på knappen og skriver en tekst de mener passer :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det for en tilføjelse?:hmm:

 

At Noomis mors navn også er blevet snuppet...

 

Det er vildt mærkeligt, når man anmelder skal man vælge hvilket billede det er man anmelder, men det er ikke i listen? :vedikke: Men søger man på hunde og skriver Sirup i søgefeltet, så kommer billedet op :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh, det var bare fordi du skrev som svar til Petrine, om Petrine også var derinde, så jeg fattede ikke lige sammenhænget:mrgreen:

 

Jeg blev møgsur og irriteret så fik ikke kigget alle små 2800 labrador (eller wannabe's) igennem for at se om der var nogle jeg kendte.. Men jeg har tidligere fundet Luna's legekammerat, Binka, derinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...