Gæst Leffe Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Min hvalp Leffe kastede op i går morges, og op kom en hel, lang hundelort :shock::shock::shock:. Det plejer da at komme ud af den anden ende:hmm:. Som min mor sagde, er det da godt det ikke sker for os:lol::stupid:. .......men kan han have slugt en hel lort uden at tygge den, for derefter at kaste den op på mit stuegulv? Lyder usandsynligt, men andre forklaringer kan jeg ikke finde:confused:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Min hvalp Leffe kastede op i går morges, og op kom en hel, lang hundelort:shock::shock::shock:. Det plejer da at komme ud af den anden ende:hmm:. Som min mor sagde, er det da godt det ikke sker for os:lol::stupid:. .......men kan han have slugt en hel lort uden at tygge den, for derefter at kaste den op på mit stuegulv? Lyder usandsynligt, men andre forklaringer kan jeg ikke finde:confused:. Det kan sagtens være at han har slugt en lort. En af mine hunde har præsteret at gøre det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Det er godt nok ulækkert. Jeg var mest bekymret for, at den simpelthen var kommet den gale vej:stupid: og at jeg skulle være bekymret. Men hvis det er set før....såååå, tager jeg det bare roligt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Min gjorde det også da hun var lille, når hun ikke kunne holde sig når hun var alene hjemme. Gør det stadig bare med kattelorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Den kan ikke komme den anden vej fra;-) Så ja, den er spist og derefter kastet op igen:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 sikken en snack....adrh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Det anede mig:stupid:....men alligevel:oops:. Pyt, bare vovse er i orden :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts