Gæst Diva Skrevet Maj 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2010 Min kæreste ringede her til morgen da jeg var på job. Og fortalte at min Diva var blevet ramt af en bil.. At det virkede til hun var heldigt sluppet (men man kan jo ikke se indre skader).. Bilen havde nået at bremse meget op (50km zone, men hvor taxaer og andre suser afsted) og hun var ikke kommet under bilen men fik vist en lille tur op over kølerhjelmen.. Så jeg hastede hjem, min kæreste tog så afsted i skole, han har engelsk skriftelig eksamen i dag :damn: Så jeg fik ringet til dyrelægen ( min kæreste var jo halvt i chok over det, så han havde ikke ringet) Vi var så til dyrlæge 9.15 og han beholder hende til middag men sagde hun var heldigt sluppet og det set så godt ud... Men nu er jeg jo helt ulykkelig over min kærestes eksamen!! Han var jo helt knust da han nåede frem til skolen.:damn:. Så håber virkelig at skolen giver ham besked om at hun altså er ok.. Men der er jo regler om den slags.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Åh stakkels jer alle sammen. Ja der er regler, men man plejer nu godt at kunne give beske om sådan noget, så det håber jeg da de gør:-D Det lyder som om Diva har været rigtig heldig og godt at dyrlægen lige beholder hende og holder lidt øje med hende - just in case:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Vi krydser poter for at Diva ikke er kommet slemt til skade! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Har det også godt med de lige beholder hende et par timer, men kan godt nok ikke vente til de ringer og siger jeg kan hente hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Er så glad!!!!!!!!! Dyrlægen har lige haft ringet. Ingen tegn på indvendig skade!!!! Hendes bagben kan så først tjekkes om en uges tid, men da hun går fint på dem burde der ikke være noget.. Åhh hvor er jeg glad og lettet.. Håber bare min kæreste klare sin eksamen!!!!! Og tak til jer der skrev.. Ihh hvor følte jeg mig alene og ked... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hej, Hvor dejligt at det endte godt, det må have været noget af en forskrækkelse for jer alle. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hej, Hvor dejligt at det endte godt, det må have været noget af en forskrækkelse for jer alle. V.H. Sille Min kæreste er mest chokeret da han jo oplevde det.. Han fik heldigvis en seddel til sin eksamen hvor der stod hun var ok, så håber det gik ok han var ihvertfald glad for at få det at vide mens han sad der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hvor er det bare vigtigt og heldigt at der ikke skete hende noget alvorligt. Stakkels lille vaps. God bedring med hende :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hvor skræmmende! Godt der ikke skete mere! Håber at I alle tre snart kan komme jer over chokket, pyha, hvor en grim oplevelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Puuuuhhhaa! Sikke en forfærdelig morgen, ih jeg håber dyrlægen snart ringer og jeg håber din kæreste kommer igennem eksamen alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Fy for pokker en forskrækkelse i alle fik der Men hvor er det dejligt at læse dine opdateringer både om Diva og gemalen, jeg håber at hans eksamen gik godt alligevel og at Diva også er helt i orden om en uge :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Godt hun er OK. Kan godt forstå din kæreste, jeg har selv en gang set vores daværende hund blive kørt over. Hun klarede den heldigvis også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts