Hop til indhold

Mit værste marreridt!!

Gæst Diva
 Share

Recommended Posts

Min kæreste ringede her til morgen da jeg var på job. Og fortalte at min Diva var blevet ramt af en bil..:megaked: At det virkede til hun var heldigt sluppet (men man kan jo ikke se indre skader)..

Bilen havde nået at bremse meget op (50km zone, men hvor taxaer og andre suser afsted) og hun var ikke kommet under bilen men fik vist en lille tur op over kølerhjelmen..

Så jeg hastede hjem, min kæreste tog så afsted i skole, han har engelsk skriftelig eksamen i dag :damn:

Så jeg fik ringet til dyrelægen ( min kæreste var jo halvt i chok over det, så han havde ikke ringet)

Vi var så til dyrlæge 9.15 og han beholder hende til middag men sagde hun var heldigt sluppet og det set så godt ud.:-D..

Men nu er jeg jo helt ulykkelig over min kærestes eksamen!! Han var jo helt knust da han nåede frem til skolen.:damn:. Så håber virkelig at skolen giver ham besked om at hun altså er ok.. Men der er jo regler om den slags..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så glad!!!!!!!!!

Dyrlægen har lige haft ringet. Ingen tegn på indvendig skade!!!! Hendes bagben kan så først tjekkes om en uges tid, men da hun går fint på dem burde der ikke være noget.. Åhh hvor er jeg glad og lettet.. Håber bare min kæreste klare sin eksamen!!!!!

Og tak til jer der skrev.. Ihh hvor følte jeg mig alene og ked...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Hvor dejligt at det endte godt, det må have været noget af en forskrækkelse for jer alle.

V.H.

Sille

Min kæreste er mest chokeret da han jo oplevde det..

Han fik heldigvis en seddel til sin eksamen hvor der stod hun var ok, så håber det gik ok :) han var ihvertfald glad for at få det at vide mens han sad der

Link til indlæg
Del på andre sites