Hop til indhold

Juni-hunde 2010


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 408
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oskar og Luffe er blevet kørt rigtig trætte i dag. Vi var på tur til Mulbjergene ved Dokkedal. Det er et fantastisk sted, og vi havde det næsten for os selv i dag. Der plejer at være overfyldt af turister, men i dag var vejret dårligt, så der var masser af plads.

Billederne af taget med min mobil, så kvaliteten er ikke så god...

Link til indlæg
Del på andre sites

har du smurt mudder i hendes hoved :shock:

 

Hun har gravet et hul i øsende regnvejr, så hun har selv sørget for mudderet.

 

Der kører en gyllespreder forbi, kan du ikke se lufttrykket får ørerne til at flyve bagud og ... noget slasker i hovedet på stakkels Luna :-D

 

Men jeg kunne nu bedre lide din version :klap::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Sidder med en studiekammerat i klassen - kunne godt have advaret om så stor nuttethedsfaktor i den video Petrine :evil:

 

Hvor ER de dog dejlige! :lun: De nyder rigtig hinanden - og så forsigtig selv hvalpen er (ikke bide, bare dutte/nappe Bamses poter :lun:) Vi sad og nær-dånede her på stolen, grinede det ene øjeblik og smeltede og "nåååå"ede og "iiih"ede det næste :hjerte: Tror resten af klassen synes vi er øhh noget til en side :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Babysitter kun - veninden har 24-timers eksamen og skal op i morgen ved middagstid, så nyder baby så længe det varer :cool:

 

Man kan SAGTENS læse til 24 timers eksamen med hvalp :mrsgreen: det gjorde jeg da sidste år :engel: Fik godt nok 02 men er RET sikker på det ikke var baby bissens skyld....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Han ville gå, hvis han ikke gad hende.. Men i guder han er tålmodig:lol::lol:

 

Man er vel en stinnemus-mis ikke? :engel:

 

 

Ej helt seriøst - Jeg sidder og kniber en tåre når jeg ser den video: det er bare 110 % Charlie, den opførsel og uudtømmelige tålmodighed han viser overfor ella :megaked: Gud hvor jeg savner dem begge to :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...