stellz Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Igår var jeg så stolt af Akira.. Jep, vi var ude og gå på heden og jeg får pludselig øje på en hugorm, heldigvis er Akira lige bag ved mig, men hun plejer at løbe foran en, så jeg måtte tænke hurtigt og fik hende sat i bliv position, inden hun nåede at se hugormen, og så trampede jeg hårdt i jorden hen mod den, mens jeg gentagne gange sagde bliv til Akira, som troligt blev siddende :klap: Så dygtig en pige.. Jeg skyndte mig at finde en anden vej, ud af heden, for derefter var jeg da godt nok lidt nervøs for at møde flere hugorme. Nå men så idag, her til aften, hvor jeg er ude og gå med hende, er lydigheden helt væk, hvor hun normalt kommer når jeg kalder og bliver når jeg siger det, gjorde hun absolut intet, og rendte ud foran en bil.. ( der er normalt nada trafik der hvor vi gik) De havde heldigvis set hende, og havde fået sat farten ned, så der skete ikke noget.. Men alligevel, hvor blev jeg bange og sur på hende, men skældte hende ikke ud, kaldte hende til mig og fik hende til at sitte og slappe af, mens jeg lige fik styr på nerverne.. Manden i bilen grinte lidt og sagde til mig: du har ikke nok godbidder med:mrgreen: Og jeg stod der og undskyldte og sagde at hun plejer altså at lystre når hun skal.. meeen bare ikke idag..(mor er dum idag) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Sådan noget tror jeg sker for os allesammen, men godt at der ikke skete noget. Fed kommentar iøvrigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2010 Godt der ikke skete noget... og det tror jeg vi alle oplever. At hunden den ene dag kan vinde ekspertklassen i lydighed og den anden dag, aldrig har hørt ordet "sit" i sit liv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts