Gæst lillian53 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hej alle i hundeforum Da jeg oprettede min profil kunne man angive sine hundes race, men da jeg har en mellempuddel kunne jeg ikke oprette den korekte race. Ikke at det betyder det store - jeg valgte istedet dværgpuddel.:slem: Undrede mig blot:lun: Lillian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 send en pb til Admin, så kan det være han er flink og sætte mellempudlen på for dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 ok, gør jeg;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 ok, gør jeg;) Det behøver du ikke, jeg tilføjer den nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Tak til dig admin:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts