Gæst Chaddin Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 For en uge siden eller noget opdagede jeg en slags lille bums ved Darwins "nøgne" sted (altså det hårløse område omkring tissemanden) og fik at vide af min familie at det nok bare var en teenage bums eller noget. Men her i dag kigger jeg så, og så der jeg at der bare er kommet rigtig mange af dem De sidder samlet i den ene side under hans bagben Det ligner sådan nogle bumser med hvidt/gulligt snask i, så jeg skyndte mig at ringe til dyrelægen. De fortalte at jeg i 2 dage skulle rense det med klorhexidin, da der var en chance for at det godt kunne gå væk uden andet end det. De sagde at det også bare kunne være noget de kaldte for "hvalpe-infektion" eller noget i den stil.. Men hvis det ikke var blevet bedre efter 2 dage, ville det være smart at besøge dyrelægen. Så min mor henter noget klorhexidin hos min mormor i dag og så starter vi med at rense.. Men hvad kunne det være? Han har ikke været i kontakt med noget giftigt Måske brændnælder eller noget men kan de være så slemme? Iiih jeg er så bange for at der er sket min vaps noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ved ikke hvad det kan være, men håber han snart bliver fri for det :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Har taget nogle billeder af det, hvis det kan hjælpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Ved ikke hvad det kan være, men håber han snart bliver fri for det :ae: Tak, det håber vi også Iih jeg håber ikke det er noget alvorligt.. Jeg ser for mange hospital-serier, så jeg frygter at det er et eller andet vildt forfærdeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Tak, det håber vi også Iih jeg håber ikke det er noget alvorligt.. Jeg ser for mange hospital-serier, så jeg frygter at det er et eller andet vildt forfærdeligt Jeg er sikker på det ikke er så slemt og nu er du jo opmærksom på det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg synes de ligner det , der kaldes hvalpeknopper. Husker at der vist kommer sådan en gullig en ved udvikling af dem. Prøv at søge på HVALPEKNOPPER, de er ikke så ualmindelige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Nana havde dem også da hun var hvalp og de forsvandt af sig selv. Det er vist meget normalt, men hvad det er og hvorfor. det ved jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts