Gæst Aussies for ever Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Efter at jeg er kommet her ind har jeg mødt nogle rigtig søde, rare, hyggelig og hjælpsomme hundemennesker ... og dem vil jeg gerne lige give en offentlig tak Først tak til Lonny, som altid står klar med 4 hjul og ikke er bleg for at tilbyde en 4-hjuls-fattig-hundeejer assistance. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig i det mørke Jylland Dernæst en tak til Trine, som meget venligt lod mig invadere hendes hjem - uden at kende mig . . . ... og tråden står åben for andre som kunne have lyst til samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Tak til alle der var med til pinsetræf ved Kirke Hvalsø Det er så dejligt at I var med til at lave verdens bedste dag for min lille Darwin :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Det kan næsten blive for sirupsagtig med sådan en takketråd ... men det skal ikke holde mig væk Tak til Sabroslænget fordi de er som de er - de får mig næsten til at føle mig helt normal især tak (og lidt slag) til Tweesa fordi hun introducerede mig for Jimmy ... Tak til Kennel Löwchen - mest fordi hun solgte mig Bimsen - men også for alt det andet ... og sidst - men ikke mindst - tak til lillen fordi han kan holde på hemmeligheder ... håber jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Det kan næsten blive for sirupsagtig med sådan en takketråd ... men det skal ikke holde mig væk Tak til Sabroslænget fordi de er som de er - de får mig næsten til at føle mig helt normal især tak (og lidt slag) til Tweesa fordi hun introducerede mig for Jimmy ... Tak til Kennel Löwchen - mest fordi hun solgte mig Bimsen - men også for alt det andet ... og sidst - men ikke mindst - tak til lillen fordi han kan holde på hemmeligheder ... håber jeg JEG er også evig taknemmelig for mit Sabro slæng - hold kæft hvor ville livet være kedeligt uden.. Og tak til F fordi hun gider være en del af den Og FUCK hvor bliver det sjaw d. 25 Er ved at lave en seddel jeg kan hænge op til stakkels naboer PS: Hvilken hemmelighed? PB takkeha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jeg takker for alle gode råd og vejledninger, at være blevet taget så godt i mod Og så en særlig tak til Chaddin, for at have fået den sejeste og bedste H-F veninde! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Tak til tøserne fra Sabro for at være tøserne fra Sabro Og for gode råd og hjælp til mig og min lille hund og for at jeg godt må være med en gang i mellem den for banen Særlig tak til Lykkeliv for at kører mig til og fra Esbjerg :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg vil gerne takke alle de søde mennesker herinde, som i går og i dag har kommet med søde kommentarer til Luna, sjove kommentarer til mig, og i det hele taget været med til at få mig til at føle at vi stadig er normale, og for et kort øjeblik glemme at mit liv ændrede sig i går. Tak til jer, det betyder utroligt meget for mig, nok mere end I lige ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 jeg takker mig selv for at have fundet dette forum uden jer var jeg sikkert blevet en træls hundeejer.:5up: og alle kommentare omkring vores drenge selvom i har været sløve i de sidste tråde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg takker for alle gode råd og vejledninger, at være blevet taget så godt i mod Og så en særlig tak til Chaddin, for at have fået den sejeste og bedste H-F veninde! :kys: Årh tak! :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg vil ikke sige tak til nogen bestemt, da jeg mener I allesammen byder ind med en masse forskellige, gode ting. Så en generel tak for en masse gode diskussioner, for at have lært mig en hel masse om ting jeg ellers aldrig ville have lært eller skulle have fundet ud af på egen hånd - I har sparet mig for en masse tid Tak for sympati, når det går dårligt og for rosende ord og begejstring, når det går godt. Tak fordi her er så hyggeligt :banan: Og så tak for alle billederne I lægger herind :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts