Hop til indhold

Jordens mest forkælede unge

Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna's far forkæler hende alt for meget, i går skulle vi grille, og hver gang Bo lænede sig frem i stolen, så hoppede Luna op bag ham. Han konkluderede så at det var fordi hun også ville sidde blødt, så han hentede en ekstra hynde til hende :lol:

Det endte så med at de to delte resterne af Bo's aftensmad :lun:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=rnPQMlwcjXM[/media]

Og bagefter tog de sig så en lille sludder om verdens situationen :lol:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=WHH1YHghCOc[/media]

Redigeret af Lonny
Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er hun dog søøøøøød! :lun::hjerte::lun:

Det er uretfærdig at jeg nu aldrig kan få en Luna :cry:

Ja, og at jeg ikke kan få en til, som vil sidde ovre hos mig og sludre imens vi deler aftensmaden :cry:

Men jeg må jo så sørge for at have flere rester end Bo, mon så ikke hun skifter side :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Nej, hun er sgu svært at modstå når hun sidder der lige så pænt på stolen og venter på hendes andel :lun:

Jeg gad godt at du sendte det klip til en af de hundeeksperter, der ser dominansproblemer overalt. Vedkommende ville falde ned af stolen over en amstaff i en stol MED HYNDE, der får mad direkte fra tallerknen...det er jo helt, helt galt, det I har gang i :blink:

Men godt at I fik en dejlig aften ud af i går!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad godt at du sendte det klip til en af de hundeeksperter, der ser dominansproblemer overalt. Vedkommende ville falde ned af stolen over en amstaff i en stol MED HYNDE, der får mad direkte fra tallerknen...det er jo helt, helt galt, det I har gang i :blink:

Ja, der er vist ingen tvivl om at nogle af de såkaldte hundeeksperter ville få kaffen galt i halsen ved det billede der :lol:

Men vi har bare erkendt sandheden, hun har allerede overtaget verdensherredømmet, og der er alligevel intet vi kan gøre udover at nyde det :blink:

Men godt at I fik en dejlig aften ud af i går!

Tak, vi åbnede en flaske rødvin og forsøgte på bedste vis at ignorerer at der fandtes en verden uden om os, og heldigvis lykkedes det til dels.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:klap:

Hun er sgu' da pænt velopdragen!

Ingen af mine hunde havde siddet så pænt og ventet på en bid :engel:

Hun er altså bare skøn Lonny... Er dybt forelsket i hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er hun sød og sikke stille og pænt hun kan sidde :hjerte:

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet - sådan kunne jeg da aldrig finde på at være :engel:. Jeg henter da aldrig en ekstra pude til hundene eller deler min mad med dem :oops:

Bamse siger hej til Luna :vinken:. Han kom farende ind fra gårdspladsen, da han hørte Luna snakke og begyndte at kommentere hvad hun sagde - det var interessant snak, siger han :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er hun sød og sikke stille og pænt hun kan sidde :hjerte:

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet - sådan kunne jeg da aldrig finde på at være :engel:. Jeg henter da aldrig en ekstra pude til hundene eller deler min mad med dem :oops:

Hun er bare møgforkælet, og som Bo sagde da jeg kommenterede det, "andre folk har da også deres børn siddende med ved bordet!" :lol:

Bamse siger hej til Luna :vinken:. Han kom farende ind fra gårdspladsen, da han hørte Luna snakke og begyndte at kommentere hvad hun sagde - det var interessant snak, siger han :mrgreen:

Så han syntes også lige at han havde et par kommentarer til verdenssituationen :klap:

Hvor ville jeg dog nogen gange ønske at jeg vidste hvad det egentlig er hun forsøger at sige, hun begynder nemlig ofte at småsnakke sådan, og så kigger hun meget insisterende på en, og jeg aner jo altså bare ikke hvad det er hun forsøger at sige, men jeg har en klar fornemmelse af at hun mener det er vigtigt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Luna's far forkæler hende alt for meget, i går skulle vi grille, og hver gang Bo lænede sig frem i stolen, så hoppede Luna op bag ham. Han konkluderede så at det var fordi hun også ville sidde blødt, så han hentede en ekstra hynde til hende :lol:

Det endte så med at de to delte resterne af Bo's aftensmad :lun:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=rnPQMlwcjXM[/media]

Og bagefter tog de sig så en lille sludder om verdens situationen :lol:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=WHH1YHghCOc[/media]

Nåh hvor sødt :lun: Jeg ligger mærke til at Bo endda på et tidspunkt også sørger for lige at dyppe kødet i sovs inden han giver det til Luna - Jo i sandhed en forkælet hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh hvor sødt :lun: Jeg ligger mærke til at Bo endda på et tidspunkt også sørger for lige at dyppe kødet i sovs inden han giver det til Luna - Jo i sandhed en forkælet hund :lol:

Jeg tror rent faktisk at det var et stykke kartoffel han dyppede i sovs, der skal jo lige lidt ekstra til for at få tøsen til at spise sine grønsager :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lidt svært med at beslutte mig for hvem der er mest kær - Bo eller Luna. :mrgreen: Men de er godt nok søde sammen - og Luna er vist en rigtig prinsesse, med bløde puder, en der holder gaflen for hende osv osv

Rigtig skønne videoer - tak fordi du delte dem med os! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lidt svært med at beslutte mig for hvem der er mest kær - Bo eller Luna. :mrgreen: Men de er godt nok søde sammen - og Luna er vist en rigtig prinsesse, med bløde puder, en der holder gaflen for hende osv osv

Rigtig skønne videoer - tak fordi du delte dem med os! :klap:

Tak, og jeg skal nok lade være med at fortælle Bo at du syntes han var kær, så tror jeg altså hans mandlige stolthed får et knæk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites