Lonny Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 (rettet) Luna's far forkæler hende alt for meget, i går skulle vi grille, og hver gang Bo lænede sig frem i stolen, så hoppede Luna op bag ham. Han konkluderede så at det var fordi hun også ville sidde blødt, så han hentede en ekstra hynde til hende Det endte så med at de to delte resterne af Bo's aftensmad [media]http://www.youtube.com/watch?v=rnPQMlwcjXM[/media] Og bagefter tog de sig så en lille sludder om verdens situationen [media]http://www.youtube.com/watch?v=WHH1YHghCOc[/media] Redigeret Juni 5, 2010 af Lonny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh hvor er hun dog søøøøøød! :hjerte: Det er uretfærdig at jeg nu aldrig kan få en Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hold op hvor er hun sød:lun:. Og selvfølgelig er hun forkælet, man kan jo ikke andet med sådan en smuksak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh hvor er hun dog søøøøøød! :hjerte: Det er uretfærdig at jeg nu aldrig kan få en Luna Ja, og at jeg ikke kan få en til, som vil sidde ovre hos mig og sludre imens vi deler aftensmaden Men jeg må jo så sørge for at have flere rester end Bo, mon så ikke hun skifter side :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hvor ser det hyggeligt ud Og hun er så lækker som altid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh lille sveske da:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hold op hvor er hun sød:lun:. Og selvfølgelig er hun forkælet, man kan jo ikke andet med sådan en smuksak. Nej, hun er sgu svært at modstå når hun sidder der lige så pænt på stolen og venter på hendes andel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Nej, hun er sgu svært at modstå når hun sidder der lige så pænt på stolen og venter på hendes andel Jeg gad godt at du sendte det klip til en af de hundeeksperter, der ser dominansproblemer overalt. Vedkommende ville falde ned af stolen over en amstaff i en stol MED HYNDE, der får mad direkte fra tallerknen...det er jo helt, helt galt, det I har gang i :blink: Men godt at I fik en dejlig aften ud af i går! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 hvor er hun dygtig til at sidde pænt og spise pænt ved bordet! Med bestik og det hele! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg gad godt at du sendte det klip til en af de hundeeksperter, der ser dominansproblemer overalt. Vedkommende ville falde ned af stolen over en amstaff i en stol MED HYNDE, der får mad direkte fra tallerknen...det er jo helt, helt galt, det I har gang i :blink: Ja, der er vist ingen tvivl om at nogle af de såkaldte hundeeksperter ville få kaffen galt i halsen ved det billede der Men vi har bare erkendt sandheden, hun har allerede overtaget verdensherredømmet, og der er alligevel intet vi kan gøre udover at nyde det :blink: Men godt at I fik en dejlig aften ud af i går! Tak, vi åbnede en flaske rødvin og forsøgte på bedste vis at ignorerer at der fandtes en verden uden om os, og heldigvis lykkedes det til dels. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Luna nu med gode bord manere og hynde på stolen Ej altså de får sig da godt nok en meget fornuftig snak de 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 :lun: Ihh altså, hvor er det bare for godt Dette gav mig lige en god start på resten af dagen.. kunne simpelthen ikke lade være med at smile :lun: Og her gik jeg og troede at Akira var forkælet.. hehe Hun er sq for skøn en hund Lonny :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hvor er hun bare sød :hjerte: og selfølgelig skal hun da sidde blødt... når man sidder så pænt til bords Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 :klap: Hun er sgu' da pænt velopdragen! Ingen af mine hunde havde siddet så pænt og ventet på en bid Hun er altså bare skøn Lonny... Er dybt forelsket i hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh, hvor er hun sød og sikke stille og pænt hun kan sidde :hjerte: Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet - sådan kunne jeg da aldrig finde på at være . Jeg henter da aldrig en ekstra pude til hundene eller deler min mad med dem Bamse siger hej til Luna . Han kom farende ind fra gårdspladsen, da han hørte Luna snakke og begyndte at kommentere hvad hun sagde - det var interessant snak, siger han Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh, hvor er hun sød og sikke stille og pænt hun kan sidde :hjerte: Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet - sådan kunne jeg da aldrig finde på at være . Jeg henter da aldrig en ekstra pude til hundene eller deler min mad med dem Hun er bare møgforkælet, og som Bo sagde da jeg kommenterede det, "andre folk har da også deres børn siddende med ved bordet!" Bamse siger hej til Luna . Han kom farende ind fra gårdspladsen, da han hørte Luna snakke og begyndte at kommentere hvad hun sagde - det var interessant snak, siger han Så han syntes også lige at han havde et par kommentarer til verdenssituationen :klap: Hvor ville jeg dog nogen gange ønske at jeg vidste hvad det egentlig er hun forsøger at sige, hun begynder nemlig ofte at småsnakke sådan, og så kigger hun meget insisterende på en, og jeg aner jo altså bare ikke hvad det er hun forsøger at sige, men jeg har en klar fornemmelse af at hun mener det er vigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Luna's far forkæler hende alt for meget, i går skulle vi grille, og hver gang Bo lænede sig frem i stolen, så hoppede Luna op bag ham. Han konkluderede så at det var fordi hun også ville sidde blødt, så han hentede en ekstra hynde til hende Det endte så med at de to delte resterne af Bo's aftensmad [media]http://www.youtube.com/watch?v=rnPQMlwcjXM[/media] Og bagefter tog de sig så en lille sludder om verdens situationen [media]http://www.youtube.com/watch?v=WHH1YHghCOc[/media] Nåh hvor sødt Jeg ligger mærke til at Bo endda på et tidspunkt også sørger for lige at dyppe kødet i sovs inden han giver det til Luna - Jo i sandhed en forkælet hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Nåh hvor sødt Jeg ligger mærke til at Bo endda på et tidspunkt også sørger for lige at dyppe kødet i sovs inden han giver det til Luna - Jo i sandhed en forkælet hund Jeg tror rent faktisk at det var et stykke kartoffel han dyppede i sovs, der skal jo lige lidt ekstra til for at få tøsen til at spise sine grønsager :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg har lidt svært med at beslutte mig for hvem der er mest kær - Bo eller Luna. Men de er godt nok søde sammen - og Luna er vist en rigtig prinsesse, med bløde puder, en der holder gaflen for hende osv osv Rigtig skønne videoer - tak fordi du delte dem med os! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg har lidt svært med at beslutte mig for hvem der er mest kær - Bo eller Luna. Men de er godt nok søde sammen - og Luna er vist en rigtig prinsesse, med bløde puder, en der holder gaflen for hende osv osv Rigtig skønne videoer - tak fordi du delte dem med os! :klap: Tak, og jeg skal nok lade være med at fortælle Bo at du syntes han var kær, så tror jeg altså hans mandlige stolthed får et knæk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Tak, og jeg skal nok lade være med at fortælle Bo at du syntes han var kær, så tror jeg altså hans mandlige stolthed får et knæk Fnis, så sej måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Fnis, så sej måske? Jeg tror at "sej" vil passe ham bedre, eller måske at han er kærlig, bare ikke at han er kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg tror at "sej" vil passe ham bedre, eller måske at han er kærlig, bare ikke at han er kær Okay så - han er vældig sej og ikke det mindste kær - det var en stavefejl i det første indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts