Hop til indhold

Lad mig præsentere:


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Stort tillykke med de 3 :klap:Wauv, synes virkelig at det er nogle smukke farver.. Altså om en tre år, må du godt sørge for at der er en hvalp til mig som ligner én af de tre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha - det er en lille Heartbeat jeg ønsker mig:lun: Jeg må blive skrevet på listen! Vi er nok klar igen om en 5-6 år..haha:mrgreen:
Haha jeg giver jer max 2 år så er i på den igen... Man bliver afhængig..Som hende damen der ringede efter den første og sagde "jeg må have en til..Det er synd kun at have en..." Eftr et halvt års tid ringede hun igen og sagde.."jeg må have en tresdje..Tænk hvis der sker noget med en af dem så der er en der bliver ladt alene tilbage" :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Tak :mrgreen:

 

Jeg kan ikke lide de koplettede :megaked:Men hvis man lader være med at kigge på farven så bliver den skide god

 

Nu lyder du næsten racistisk:hmm: De er da også dejlige!

 

Tillykke med dem. De ser skønne ud, men to holder i første omgang! Og om et år eller to er vi forhåbentlig selv leveringsdygtige ..... ja, altså hvis der kommer mere end en ;-)

Redigeret af Troglodyt
Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du også snart udvide?? :mrgreen: Eller kan de stadig holde dig beskæftiget :engel:

 

Nej, - jeg stopper ved to - det er lige nøjagtig nok til mig. :mrgreen:

Og JA - de holder mig fint beskæftiget. Oskar er jo en hyper-hund. Det er godt, at Luffe er så rolig.

 

Er du stadig klar på at de indtager Østervrå fra d. 30 juni til d. 14. juli...

:engel: De er SÅ søde og velopdragne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle dig og Flisen ikke snart på overtalings-ferie heroppe :mrgreen:

 

 

Sikke en pinlig tastefejl... Flisen... tsk tsk spsk!! :fornaermet::oops::mrgreen:

- den vil FliPsen helt sikkert bruge mod mig :mrgreen:

 

Det kunne være rigtig sjovt at komme op og hilse på løver, tror helt sikkert at Flipsedyret vil tro at han er død og kommet i himlen :banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en pinlig tastefejl... Flisen... tsk tsk spsk!! :fornaermet::oops::mrgreen:

- den vil FliPsen helt sikkert bruge mod mig :mrgreen:

 

Det kunne være rigtig sjovt at komme op og hilse på løver, tror helt sikkert at Flipsedyret vil tro at han er død og kommet i himlen :banan::klap:

Ja jeg tænkte nok du ikke havde opdaget du have lavet en tastefejl..Flisedyret :shock:

Han ville være klar til ferie bagefter..Når Oskar og luffe har været heroppe så er de DØDE!! Og Macho har lige haft damebesøg i lidt over en uge, fordi han kun kunne tænke på damer.. Nu har han fået nok :engel: Og han lærte at spise sin mad.. Ellers gjorde Delica det for ham :damn: jojo løver r usansynligt hjælpsomme..

Som igår da vi havde hvalpekøbere..Natascha bagte den lækreste kage, og som de pæne mennesker man er så spsier man jo kun et enkel lille stykke.. Da hvalpekøberne så gik så skulle vi lige tage billeder af hvalpene og vupti!! havde Heartbeat ædt vores kage :shock::megaked: Og han var endda på slankekur..Møg dyr!! Forbandede kræ! Utyske! :mrgreen::mrgreen::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu lyder du næsten racistisk:hmm: De er da også dejlige!

 

Tillykke med dem. De ser skønne ud, men to holder i første omgang! Og om et år eller to er vi forhåbentlig selv leveringsdygtige ..... ja, altså hvis der kommer mere end en ;-)

Næ..det er bare min autistiske del der slår igennem..Hos mig skal tingene jo passe! Alt ligger vinkelret (90 grader) hvis jeg ikke tager mig sammen :mrgreen: og pletterne på de koplettede sidder aldrig symetrisk..Den eneste jeg var vild med er Petra..Hun har 3 pletter over rygraden :klap:pænt fordelt:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, - jeg stopper ved to - det er lige nøjagtig nok til mig. :mrgreen:

Og JA - de holder mig fint beskæftiget. Oskar er jo en hyper-hund. Det er godt, at Luffe er så rolig.

 

Er du stadig klar på at de indtager Østervrå fra d. 30 juni til d. 14. juli...

:engel: De er SÅ søde og velopdragne :engel:

Ja de kommer jo fra en god opdrætter med velopdragenhed i højsædet :oops::mrgreen::shock:

 

JA vi glæder os til de kommer..De stakler trænger helt sikkert til lidt ferie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Ja jeg tænkte nok du ikke havde opdaget du have lavet en tastefejl..Flisedyret :shock:

Han ville være klar til ferie bagefter..Når Oskar og luffe har været heroppe så er de DØDE!! Og Macho har lige haft damebesøg i lidt over en uge, fordi han kun kunne tænke på damer.. Nu har han fået nok :engel: Og han lærte at spise sin mad.. Ellers gjorde Delica det for ham :damn: jojo løver r usansynligt hjælpsomme..

Som igår da vi havde hvalpekøbere..Natascha bagte den lækreste kage, og som de pæne mennesker man er så spsier man jo kun et enkel lille stykke.. Da hvalpekøberne så gik så skulle vi lige tage billeder af hvalpene og vupti!! havde Heartbeat ædt vores kage :shock::megaked: Og han var endda på slankekur..Møg dyr!! Forbandede kræ! Utyske! :mrgreen::mrgreen::lun:

 

åhhh ham heartbeat lyder da dejlig :lun::lun::lun:

 

damebesøg for at af-damefiksere hunden? Hmmm hvornår kan jason komme forbi, janni?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Kan du ikke bare tage både en løve og en toy??:slem:

 

Jamen nu er det jo sådan at pias nye hund stadig er en bette baby, så der varer nok en 2-3 år før der er hvalpe fra den :blink: Så måske man kunne få en löwchen først og så endnu en pudel bagefter :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

åhhh ham heartbeat lyder da dejlig :lun::lun::lun:

 

damebesøg for at af-damefiksere hunden? Hmmm hvornår kan jason komme forbi, janni?:engel:

Du kommer bare..Vi har gjort det flere gange..Enten at hanhunden kommer herop og snuser damenumser i massevis (damerne skal nok sige stop når det er nok) eller også har Toffee eller Delica været på ferie hos hanhunden..
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Du kommer bare..Vi har gjort det flere gange..Enten at hanhunden kommer herop og snuser damenumser i massevis (damerne skal nok sige stop når det er nok) eller også har Toffee eller Delica været på ferie hos hanhunden..

Jeg har ferie i uge 27, 32 og 33 - du siger bare hvornår det passer dig bedst :mrgreen:

 

Det med at få dame hjem - hmmm, Jeg bor på 24 m2 lige pt. Tror det er lige lidt nok til to hunde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det er en plan lige efter min hjerne :mrgreen:

ja ikke - som sagt 99 % sikker på at det skal være en löwchen (og i mit hoved hedder det ikke længere "hvis jeg skal have en löwchen" men "når jeg skal have en löwchen":damn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tænkte nok du ikke havde opdaget du have lavet en tastefejl..Flisedyret :shock:

Han ville være klar til ferie bagefter..Når Oskar og luffe har været heroppe så er de DØDE!! Og Macho har lige haft damebesøg i lidt over en uge, fordi han kun kunne tænke på damer.. Nu har han fået nok :engel: Og han lærte at spise sin mad.. Ellers gjorde Delica det for ham :damn: jojo løver r usansynligt hjælpsomme..

Som igår da vi havde hvalpekøbere..Natascha bagte den lækreste kage, og som de pæne mennesker man er så spsier man jo kun et enkel lille stykke.. Da hvalpekøberne så gik så skulle vi lige tage billeder af hvalpene og vupti!! havde Heartbeat ædt vores kage :shock::megaked: Og han var endda på slankekur..Møg dyr!! Forbandede kræ! Utyske! :mrgreen::mrgreen::lun:

 

 

ja, flisedyr og sølvfisk, det må være lidt den samme dyreart :slem::mrgreen:

Det ville være en god ting hvis løverne kunne finde hans off-knap :banan::klap:

 

Flipsedyret har endnu ikke taget selv på bordet herhjemme, men han har dog smagt på den der kæmpe "pyramide" der er i Twist :mrgreen: og den gav ham sure opstød resten af aftenen :stupid: - og det var ude ved mine forældre han fik den oplevelse :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ferie i uge 27, 32 og 33 - du siger bare hvornår det passer dig bedst :mrgreen:

 

Det med at få dame hjem - hmmm, Jeg bor på 24 m2 lige pt. Tror det er lige lidt nok til to hunde :lol:

Jeg kigger lige på det..Jeg skal kun til Grenå og udstille i juli:mrgreen:

Gider du lige? jeg har boet på 30 m2 med 4 hunde, 6 børn og 2 voksne... i et år..Det var dengang ungerne lærte at rydde op efter sig selv :mrgreen: bare skoene stod lidt skævt følted som om en bombe var faldet..:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

ja, flisedyr og sølvfisk, det må være lidt den samme dyreart :slem::mrgreen:

Det ville være en god ting hvis løverne kunne finde hans off-knap :banan::klap:

 

Flipsedyret har endnu ikke taget selv på bordet herhjemme, men han har dog smagt på den der kæmpe "pyramide" der er i Twist :mrgreen: og den gav ham sure opstød resten af aftenen :stupid: - og det var ude ved mine forældre han fik den oplevelse :engel:

Ork Heartbeat kan oplære ham i tyveri fra bordet..Han fandt ud af igår at man kan hoppe ind af vinduerne når de er åbne og så lander man med snuden lige i kagen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:Ork Heartbeat kan oplære ham i tyveri fra bordet..Han fandt ud af igår at man kan hoppe ind af vinduerne når de er åbne og så lander man med snuden lige i kagen :mrgreen:

 

 

hahaha... Flipsedyret er allerede i gang med at træne, han forsøger ihærdigt at hoppe op i alle åbne vinduer nede på gaden, årsagen er at mine underboer tit smider guffer ud til ham - og så må der jo selvfølgelig komme lækkerier ud af alle vinduer vi går forbi :stupid::mrgreen:

- og når vi passere underboernes vinduer uden de står der, så kan han finde på at gå og pive lidt utålmodigt og sådan "jeg får aldrig mad"-agtigt :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
:mrgreen:Ork Heartbeat kan oplære ham i tyveri fra bordet..Han fandt ud af igår at man kan hoppe ind af vinduerne når de er åbne og så lander man med snuden lige i kagen :mrgreen:

ahahaha han lyder som Jasons tante :klap:Hun kan komme heelt op på et barbord uden problemer (og så er hun endda toy) og så synes hun selv hun er SÅ dygtig at vi andre ikke kan lade være at grine :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...