Gæst lillian53 Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Som overskriften siger kunne jeg tænke mig at man kunne søge på medlemmmer efter hvor de bor. Er det muligt? En anden funktion jeg kunne tænke mig var at kunne søge på andre med den samme race. Er det muligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Tror måske man kan søge geografisk her: Hunde Forum - Medlems Liste - Søg (Community -> Medlemsliste -> Avanceret søgning (nummer 2 blå bjælke til højre) Hvis du trykker "hjem" øverst til venstre, får du en oversigt over forummet, der er sikkert et under-forum som hedder pudler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 i medlemslisten kan du godt søge på hvilke racer folk har, men dte kræver, at de har oprettet deres hunde som racen... det er ikke alle der har gjort det, da det er noget relativt nyt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Tak for det :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Hva gør man så hvis man godt vil udnersøge om der er nogle der er i nærheden som man kan lave playdates med?? Findes der ikk en tråd eller noget lign et sted hvor man kan det? Sys ikk rigtig jeg kan findenoget nemlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 :genert:Den tager jeg i mig igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts