luckyluna Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ja, Sheila har så måske en livmoderbetændelse på vej, øv. Har snakket med min dyrlæge, som rådede mig til at se tiden lidt an, da hun ud over klart udflåd ikke var/er påvirket. Hun har nu haft udflåd i 14 dage, men er ellers som hun plejer. Hun er falsk gravid samtidig, så derfor er en øget pusdannelse ikke unormal, der kan så bare opstå betændelse i den. Så nu efterlyser jeg alle tænkelige oplevelser med livmoderbetændelse af den åbne slags. Er der nogen der nogen sinde har prøvet at udflådet stopper af sig selv feks? Hvordan forløber en operation i detaljer? Jeg har gennemtrævlet nettet og finder ikke lige de informationer.. Skal dog ringe til dyrlægen igen nu her og høre. Jeg har det sådan at jeg er herre bange for at hun enten dør af operationen eller bliver så påvirket bagefter med sin allergi eller sind, at jeg helst kun vil operere hvis det er nødvendigt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg ved ikke om det var en åben livmoderbetændelse, men en bekendt fik opereret sin tæve for et par uger siden og hun trives nu:-D Luna er steriliseret, men der var ingen livmoderbetændelse, da hun blev det. Jeg fik forklaret det hele dengang, men det er 4 år siden nu, og jeg kan ikke huske det længere:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg har haft tre hunde med livmoderbetændelse. Udflåd stoppede ikke af sig sel, de fik også øget drikkelyst og den ene kastede op i lårtykke stråler. Har Sheila feber? Vores dyrlæge fjernede det hele lige som ved neutralisering. Dog er hunden lidt længere tid om at blive frisk da den jo har været syg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 netdyredoktor - Livmoderbetændelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg har haft tre hunde med livmoderbetændelse.Udflåd stoppede ikke af sig sel, de fik også øget drikkelyst og den ene kastede op i lårtykke stråler. Har Sheila feber? Vores dyrlæge fjernede det hele lige som ved neutralisering. Dog er hunden lidt længere tid om at blive frisk da den jo har været syg. Nej, hun har ikke feber eller øget drikkelyst eller andet. Har lige snakket med en anden dyrlæge end gudrun og han siger det samme. Ved falsk drægtighed kan det udflåd forekomme og så må man vurdere om hun kan nøjes med medicinsk behandling eller om operation er nødvendig. DEt var lige ved det var nemmere hvis hun var syg af det:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Nej, hun har ikke feber eller øget drikkelyst eller andet. Har lige snakket med en anden dyrlæge end gudrun og han siger det samme. Ved falsk drægtighed kan det udflåd forekomme og så må man vurdere om hun kan nøjes med medicinsk behandling eller om operation er nødvendig. DEt var lige ved det var nemmere hvis hun var syg af det:genert: Ja det ville nok være nemmere. Håber hun snart er ovre det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Ih, min hund er heldigvis ikke syg alligevel:klap: Vi skulle ind til gudrun idag og sandsynligvis have taget en blodprøve, men det syntes hun slet ikke var nødvendigt, da hun ikke havde spor forstørret livmoder. Så hun får lidt hjælp til at styrke sit imun forsvar og så skal hun tjekkes igen om 10 dage:) Og så fik vi en god snak om, hvor vidt sterrilisation var godt til sheila eller ej. På trods af hendes alder mente Gudrun ikke at hun var i større risiko end ellers, så jeg er da forhåbningsfuld:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts