Gæst kvad Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jeg har en dejlig lille pomeranian-hvalp på 10 uger Han er næsten renlig, men når han er ude, så sætter der sig nogle gange afføring fast i pelsen på ham. Han kan ikke selv få det ud, så jeg bliver nødt til at "hive" det ud med køkkenrulle, og det synes jeg er synd, for det er jo ikke særlig rart for ham Jeg håber, at der er nogen, der kan give mig gode råd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Her har jeg ikke ret tit problemer med at der sidde noget i pelsen, men sætter der sig en lille smule plejer jeg at bruge en kam til at rede det væk med. Det ser ikke ud til at genere ham. Men var det et problem ville jeg klippe pelsen lige omkring hullet, så der ikke kunne sætte sig noget fast. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg har barberet Petrine rigtigt grundigt, for det er bare belastende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Vi har også klippet Motor bagi, ellers vasker vi ham i røven hvis der er ...bremsestreger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Mine langhårs er også klippet kort ved og under anus og de flotte lange "bukser# på min bordermix kraftigt udtyndet. Hvis der kommer afføring i pelsen er det som regel, fordi de har for tynd afføring. Det vil sikkert hjælpe med alderen , hvis der ikke kommer for mange foderskift. Jeg bruger babyensgangvaskeklude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Mimi får en våd klud i nummi når vi kommer hjem fra tur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanett Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Jeg klipper Laddie's pels omkring anus, for ellers har han også afføring hængende i pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Er det også de voksne hunde I gør det ved?? Klipper dem bagi..?? Eller kun sålænge de er hvalpe..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Mine bliver også skamklippet bagtil - selvom de er voksne det er bare nemmere sådan.. Og PÆNT sjovt set bagfra, meget meget blottede numser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Jeg skamklippede også Stella ind imellem Hun kan jo alligevel ikke se sig selv bagfra, og så slap hun for numsevask hvis hun havde lidt tyndere afføring end normalen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Mimi får en våd klud i nummi når vi kommer hjem fra tur. Efter hver tur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Efter hver tur? Jep, hun er meget langhåret bag til, så der sætter sig altid noget fast i pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jeanett Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Er det også de voksne hunde I gør det ved?? Klipper dem bagi..?? Eller kun sålænge de er hvalpe..? Jeps, Laddie er 3 år, så vil da kalde ham en voksen hund Han er bare ikke selv klar over det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Mine langhårede hunde er løveklippede - med de bare numser er der ikke noget der sidder fast :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Tak for de mange svar Jeg har nu klippet Osvald omkring numsen, selvom jeg ikke var meget for det, det ser jo liiidt fjollet ud :blink:, men han har ikke haft problemer med det siden, så det er jo helt perfekt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Ja kønt er det ikke, men det er nu meget praktisk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts