Drentsche Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Er der nogle af jer kloge hoveder herinde, der ved om man må indhegne sin jord, og annoncere med at det er en privat hundeskov/fritløbsområde, til fri afbenyttelse af alle? Skal sådan noget til nabohøring, der er mulighed for p-plads oppe ved vores hus, så der kommer ikke biler, til at holde nede ved naboerne længere nede. Jeg har 3 ha. hvor der er en lille "skov", på ½ tnd. land. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Spændende at det bliver på Fyn Hvis du læser det her, lyder det som om at det i hvert fald skal igennem noget kommunalt halløj. SAGSFREMSTILLING: EDIT: kan læse mig frem til nogle steder, at du vist kan få støtte til etableringen af kommunen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Ja for jeg har det her stykke, det eneste det bliver brugt til, er lidt apporterings træning og noget spor, og naboen får det græs han slår. Jeg havde tænkt mig, at det skulle deles op, i 2 afdelinger med et par borde og bænke, men bare udgifter til hegn, ville komme til at koste en "bondegård", så det ville da være super, hvis der kunne hjælpes med etablering. Ellers må der jo brugerbetaling på, så det evt. ville koste 15, - 20 ,-, så der var til benz til klipperen, oprydning og hundeposer. Det kunne være rigtig hyggeligt, at der kom nogle, der ville bruge stykket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle33 Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Lyder som en rigtig god idé!!! En skam det ikke er i Silkeborg... Så ville jeg bestemt have brugt det!! Held og lykke med det :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 På Fyn?! Uhh hvor lækkert! :klap: Læste engang i et VMH-blad om en oppe ved Århus havde lavet en privat hundeskov, Det var mange indhegninger. Der var en stor som var betalingshundeskov, og så var det en kun til hvalpe, og så var der en lille gratis. Men skide lækkert du vil det! :5up: :klap: Har lige fundet ud af at du bor en time væk fra mig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg ved at der er etableret en hundelegeplads i Haslev - prøv at google det, så kan du se, hvordan de fik det op at køre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Ja jeg kan se at de har søgt forskellige fonde, det kunne måske være vejen frem. Prøver lige at undersøge den mulighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Læste engang i et VMH-blad om en oppe ved Århus havde lavet en privat hundeskov, Det var mange indhegninger. Der var en stor som var betalingshundeskov, og så var det en kun til hvalpe, og så var der en lille gratis. Ved du hvor det ligger henne? Eller hvor man kan finde oplysninger om det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hvis det lykkedes kunne du da også udleje det et par timer/uge. Flere af de private hundetrænerer har i hvert fald her ved København meget svært ved at finde træningspladser, da mange kommuner samarbejder med AOF eller FOF om de få pladser der må benyttes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Nu ved jeg heller ikke, hvor tæt det er på Odense, men jeg ved da, at der er en nyopstartet hundetræner i Odense, som leder efter træningsplads, men ikke har kunne finde noget, så jeg tror Ullas forslag er godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg knder flere både private og f.eks ???"hund og træning", dem med Bladet, der ikke har nemt ved at finde en træningsplads, fordi fler ekommuner med arealer så bruger de gamle FOF og AOF. Og som pensionist får jeg kommunalt tilskud til disse hold indenfor en hvis grænse. Men det hjælper jo ikke de andre måske mere avancerede træningshold, ala specifik klikker,eller andet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ja jeg kunne jo selvfølgelig godt,dele stykket op, så der kan lukkes af, i den ene ende til hundetræning, hvis behovet var der. Nu må jeg lige høre teknisk forvaltning, det er jo desværre ikke altid så let, som man godt kunne tænke sig, men det er helt klart et forsøg værd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ved du hvor det ligger henne? Eller hvor man kan finde oplysninger om det? Hvis du skriver og spørger VMH, vil de sikkert gerne hjælpe med at finde ud af det Hvis jeg skal hen og kigge alle mine blade igennem kan det altså godt tage lidt tid før jeg gider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts