Hop til indhold

Privat hundeskov ?

Drentsche
 Share

Recommended Posts

Er der nogle af jer kloge hoveder herinde, der ved om man må indhegne sin jord, og annoncere med at det er en privat hundeskov/fritløbsområde, til fri afbenyttelse af alle?

Skal sådan noget til nabohøring, der er mulighed for p-plads oppe ved vores hus, så der kommer ikke biler, til at holde nede ved naboerne længere nede.

Jeg har 3 ha. hvor der er en lille "skov", på ½ tnd. land.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Spændende at det bliver på Fyn :mrgreen:

Hvis du læser det her, lyder det som om at det i hvert fald skal igennem noget kommunalt halløj.

SAGSFREMSTILLING:

EDIT: kan læse mig frem til nogle steder, at du vist kan få støtte til etableringen af kommunen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for jeg har det her stykke, det eneste det bliver brugt til, er lidt apporterings træning og noget spor, og naboen får det græs han slår.

Jeg havde tænkt mig, at det skulle deles op, i 2 afdelinger med et par borde og bænke, men bare udgifter til hegn, ville komme til at koste en "bondegård", så det ville da være super, hvis der kunne hjælpes med etablering. Ellers må der jo brugerbetaling på, så det evt. ville koste 15, - 20 ,-, så der var til benz til klipperen, oprydning og hundeposer.

Det kunne være rigtig hyggeligt, at der kom nogle, der ville bruge stykket.

Link til indlæg
Del på andre sites

På Fyn?! Uhh hvor lækkert! :klap:

Læste engang i et VMH-blad om en oppe ved Århus havde lavet en privat hundeskov, Det var mange indhegninger. Der var en stor som var betalingshundeskov, og så var det en kun til hvalpe, og så var der en lille gratis.

Men skide lækkert du vil det! :5up: :klap:

Har lige fundet ud af at du bor en time væk fra mig! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Læste engang i et VMH-blad om en oppe ved Århus havde lavet en privat hundeskov, Det var mange indhegninger. Der var en stor som var betalingshundeskov, og så var det en kun til hvalpe, og så var der en lille gratis.

Ved du hvor det ligger henne? Eller hvor man kan finde oplysninger om det? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Nu ved jeg heller ikke, hvor tæt det er på Odense, men jeg ved da, at der er en nyopstartet hundetræner i Odense, som leder efter træningsplads, men ikke har kunne finde noget, så jeg tror Ullas forslag er godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg knder flere både private og f.eks ???"hund og træning", dem med Bladet, der ikke har nemt ved at finde en træningsplads, fordi fler ekommuner med arealer så bruger de gamle FOF og AOF.

Og som pensionist får jeg kommunalt tilskud til disse hold indenfor en hvis grænse.

Men det hjælper jo ikke de andre måske mere avancerede træningshold, ala specifik klikker,eller andet.

Link til indlæg
Del på andre sites