GRAND DANE Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 hejsa. vordan ved man om hunden er undrestimuleret eller ej?. jeg er let i tvivl om hun tømmer min skraldespan fordi hun leder efter mad eller om det bare er sjov at spred sagerne i et fint lag over det meste af gulvet det burde ikke være nødvendigt vis det bare er for at finde mad. vad er det symtomer på understimolering lige er jeg kan jo bare flytte skralleren men det er jo ikke en ret godt løsning vis det er fordi hun keder sig. vh GD:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Tror du ikke det er en blandning af begge dele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Vinnie kaster sig omgående over skabe og skuffer i køkkenet så snart jeg vender ryggen til. Er hun understimuleret? Det synes jeg er svært at sige :hmm: Mit indtryk er at hun er lækkersulten og har fundet ud af hvor der er mad, simpelthen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Vinnie kaster sig omgående over skabe og skuffer i køkkenet så snart jeg vender ryggen til. Er hun understimuleret? Det synes jeg er svært at sige :hmm: Mit indtryk er at hun er lækkersulten og har fundet ud af hvor der er mad, simpelthen Grundt til jeg tænker det er begge dele er fordi jeg huske at det var når hun var alene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts