GRAND DANE Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 vordan fjerner man den på en fornuftig måde når man ikke har en tægetang ??. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Har du en pincet? Det plejer jeg at bruge. De seje kan få dem af med fingrene/neglene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 fat om kræet med to fingre - drej en kvart til en halv omgang og hiv skidtet ud.. Det virker her (er klamt, men hva faen) Der kan godt være en lille bule i huden resten af dagen, men bare hold øje med det. Det må ikke blive rødt og irriteret og skulle gerne være væk om et par dage.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Har du en pincet? Det plejer jeg at bruge. De seje kan få dem af med fingrene/neglene. ja med dem er berejnet til elektronik arbejde. vor er det man skal trekke i den?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Det er altså nemmere med fingrene - bare fat om skidtet, drej og hiv Jeg 'døder' dem så i et stykke køkkenrulle (splat!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Det er nemmest med fingrene. Man skal bare huske at trække lidt opad - altså modsat retning af den vej tægens numse vender. Så lige et snuptag og den er løs - lidt ligesom at plukke en høne. Men hvor mange har prøvet det? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 jeg har fået den ud nu er den ikke rimlig stor:shock:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jo, den har vist siddet der nogle dage. Den er næsten lige så stor som den Møffe havde, som havde siddet i flere dage (for jeg torsk var overbevist om, at tæger var sorte :stupid: Så det måtte jo være noget andet). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 jeg har fået den ud nu er den ikke rimlig stor:shock:. Den er ihverfald rigtig klam ... Hader tæger!!! Men jo den ser rimlig stor ud. Godt det lykkedes at få den af :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria T Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Jeg MÅ simpelthen indskyde en bemærkning her: Det er IKKE en tæge - det er en FLÅT! Tæger er nogle uskyldige små vegetariske insekter, der faktisk kan være ret så flotte. FLÅT FLÅT FLÅT FLÅT!!!!! Men bortset fra det: Godt du fik den ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Ja de er klamme. Jeg have en på min den anden dag. Da jeg endelig havde fået damen til at stå stille faldt den slev af! Øj aldrig har jeg set så stort et kræ. Jeg fik den mast og den fyldte næsten en hel kvadrat meter. Damen skulle hen os snuse. Hun rynkede på næsen og undgik klaten indtil jeg fjernede den. Jeg bruger en tægetang og drejer bare rundt, så slipper den selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst cv2002 Besvaret Juli 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2010 Det er nemmest med fingrene. Man skal bare huske at trække lidt opad - altså modsat retning af den vej tægens numse vender. Så lige et snuptag og den er løs - lidt ligesom at plukke en høne. Men hvor mange har prøvet det? :hmm: Jeg viste ikke at flåter havde numser. :banan:Ha ha. Næste gang min har en vil jeg se efter sådan ens numse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts