Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus
Super :5up: Hverdag eller weekend er også ligegyldigt for mig, bare det er efter den 1. ;) Og da jeg ikke har bil synes JEG (egomig :mrgreen:) at det ku være fedest i SØ, her er også skøn natur :mrgreen:

 

Den stemmer jeg også for :5up: Og for mig er det også lige meget om det er hverdag eller weekend efter 1 juli...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også vi sal finde ud af nogeet hurtigst. Jeg kan bare først i næste uge.

 

Det indelukke jeg har skrevet om, er fuldstændig lukket. Der er 2 af de der klaplåger, og ellers er der fårehegn omkring. Hvis hundene skulle komme igennem eller over hegnet, ryger de enten i åen, eller havner på en mark med køer.

Men mon ikke de bliver hos os.

 

Min er en mellem str. hund på 20 kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Lige en opdatering til Findus og Hundensven :-D

 

Vi andre mødes allerede i morgen da vi havde tiden til det, men jeg er i hvert fald stadig med på noget med jer efter d 1 :mrgreen:

 

Tak for opdateringen :5up: Så må I ha et rigtig godt hundemøde i morgen, måske man er heldig at I lægger lidt billeder op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag. Dert var rigtig hyggeligt og det var skønt at se at hundene kom så godt ud af det med hinanden.

 

Gracy er nu blevet helt pjattet med netdating, så hun er helt sikkert frisk på at møde nogle flere HF'ere.:-)

 

Hihi ja skipper syntes det var nogle meget søde hunde, men nøj hvor løb de dog hurtigt! :lol: I betragtning af Lakis korte ben så var der godt nok fut på den hund! :mrgreen:

 

Jeg er lige på arbejde men der kommer billeder ind senere. Jeg fik i hvert fald et rigtig godt et med dem alle 3 :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det havde de!

Det er lidt sjovt at se Skipper sammen med voksne hunde han bliver lidt sådan en lillebror der hopper rundt om de store og gerne vil være med, men ikke helt tør så han venter til han kan få et bid ind eller til de andre går lidt fra hinanden og så ser han sin chance for at gå til angreb :mrgreen:

 

Han var til noget prøve hundetræning i dag også med store hunde og det var præcist det samme :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Det havde de!

Det er lidt sjovt at se Skipper sammen med voksne hunde han bliver lidt sådan en lillebror der hopper rundt om de store og gerne vil være med, men ikke helt tør så han venter til han kan få et bid ind eller til de andre går lidt fra hinanden og så ser han sin chance for at gå til angreb :mrgreen:

 

Han var til noget prøve hundetræning i dag også med store hunde og det var præcist det samme :lun:

 

Sødt :lun: -Så er det godt Duffy snart kan være med, så kan de fjolle rundt og prøve at efterligne de voksne sammen... Forresten hvad blev det egentlig til med hvalpemotivationen, har hun svaret på din mail?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sødt :lun: -Så er det godt Duffy snart kan være med, så kan de fjolle rundt og prøve at efterligne de voksne sammen... Forresten hvad blev det egentlig til med hvalpemotivationen, har hun svaret på din mail?

 

Ja og det er meget mærkeligt! Hun skrev den sødeste mail tilbage om at sådan er labrador hvalpe og hun havde set mange hvalpe der var meget værre end ham... :vedikke: tror enten hun har tænkt situationen igennem og opdaget at hun ikke var så pædagogisk og nu trækker i land eller også har hun bare en meget sær omgangstone på træningspladsen...

 

Nå grunden er jo også ligegyldig bare det bliver bedre... så glæder mig til næste træning... :-D

 

Og skipper skal nok lære duffy hvordan man leger vildt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ja og det er meget mærkeligt! Hun skrev den sødeste mail tilbage om at sådan er labrador hvalpe og hun havde set mange hvalpe der var meget værre end ham... :vedikke: tror enten hun har tænkt situationen igennem og opdaget at hun ikke var så pædagogisk og nu trækker i land eller også har hun bare en meget sær omgangstone på træningspladsen...

 

Nå grunden er jo også ligegyldig bare det bliver bedre... så glæder mig til næste træning... :-D

 

Og skipper skal nok lære duffy hvordan man leger vildt :slem:

 

Dejligt med et positivt svar, så må vi håbe at hun også handler efter det til næste træning :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obstacle

Hej alle.

 

Efter d. 19 juli vil Ludvig gerne være med til at lege!!

Jeg håber der kommer flere hundetræf derefter.

 

Vi bor i skibhuskvarteret men kan skam gode få fat i en bil :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle.

 

Efter d. 19 juli vil Ludvig gerne være med til at lege!!

Jeg håber der kommer flere hundetræf derefter.

 

Vi bor i skibhuskvarteret men kan skam gode få fat i en bil :-D

 

Jeg håber også snart der bliver hundetræf igen. Det var så hyggeligt sidst.

Hvis nogle fra andre dele af byen vil med, kan vi for min skyld gerne mødes på Hundens Jord unde i byen indimellem.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Duffy og jeg også gerne snart være med... Men tror at det er bedst at hun kun møder én hund den første gang -og det skal vist være en stille og rolig hund...

Indtil videre har Duffy set to hunde herude i kvarteret og det har ikke lige været nogen succes... Hun gør og bjæffer, jeg sætter mig på hug og snakker og prøver at aflede hende med godbidder, men hun har endnu ikke hilst rigtigt på en anden hund.. Så vil rigtig gerne at hun snart får en positiv oplevelse og finder ud af at andre hunde altså ikke er så farlige...

 

Er der én af Jer som har lyst til at hjælpe os med det, så vil det være alletiders? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy og jeg også gerne snart være med... Men tror at det er bedst at hun kun møder én hund den første gang -og det skal vist være en stille og rolig hund...

Indtil videre har Duffy set to hunde herude i kvarteret og det har ikke lige været nogen succes... Hun gør og bjæffer, jeg sætter mig på hug og snakker og prøver at aflede hende med godbidder, men hun har endnu ikke hilst rigtigt på en anden hund.. Så vil rigtig gerne at hun snart får en positiv oplevelse og finder ud af at andre hunde altså ikke er så farlige...

 

Er der én af Jer som har lyst til at hjælpe os med det, så vil det være alletiders? :blink:

 

Jamen det vil vi da gerne. Gracy møder som regel fremmede hunde lidt forsigtigt, og hvis de ikke gider lege eller løbe med hende, gider hun de egentlig ikke rigtigt og går sin vej.

Så der burde ikke ske din lille Duffy noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jamen det vil vi da gerne. Gracy møder som regel fremmede hunde lidt forsigtigt, og hvis de ikke gider lege eller løbe med hende, gider hun de egentlig ikke rigtigt og går sin vej.

Så der burde ikke ske din lille Duffy noget.

 

Det lyder rigtig fint, det vil vi meget gerne :mrgreen: Hvad siger du til i starten af næste uge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg tror også at Gracy er lidt bedre til den slags end skipper :oops: men håber da at hun kan få Duffy snart bliver mere modig :-D

 

Og Karina (og andre der læser med) skal vi evt finde ud af noget sidst på ugen? Bare ikke onsdag er lige kommet i tanke om at vi skal til hudnetræning den dag...

 

Håber også snart at Duffy bliver mere modig ved mødet med andre hunde, så hun bliver klar til at møde Skipper :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Jeg tror også at Gracy er lidt bedre til den slags end skipper :oops: men håber da at hun kan få Duffy snart bliver mere modig :-D

 

Og Karina (og andre der læser med) skal vi evt finde ud af noget sidst på ugen? Bare ikke onsdag er lige kommet i tanke om at vi skal til hudnetræning den dag...

Hehe, ja, Skipper vil vist straks gå i gang med wrestling :mrgreen: Og Laki er vist heller ikke et bud på en rolig hund, så jeg tror også, at Gracy er et godt bud på en rolig (og velopdragen!) hund.

 

Vi er måske klar også på at mødes. Vi er jo i gang med at øve "kun kigge, ikke hilse", så jeg skal lige overveje taktikken. Det er godt nok en svær øvelse, når de fleste folk bare fuldstændig ignorerer, at man straks slæber sin gøende og hoppende hund væk og sætter sig foran den, mens man roser den i ét væk for at være rolig - hvorfor folk ikke kan se, at de ikke skal vade direkte hen til os med deres hund, når vi tydeligvis forsøger at fjerne ham fra situationen, fatter jeg simpelthen ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...