Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Hehe, ja, Skipper vil vist straks gå i gang med wrestling :mrgreen: Og Laki er vist heller ikke et bud på en rolig hund, så jeg tror også, at Gracy er et godt bud på en rolig (og velopdragen!) hund.

 

Vi er måske klar også på at mødes. Vi er jo i gang med at øve "kun kigge, ikke hilse", så jeg skal lige overveje taktikken. Det er godt nok en svær øvelse, når de fleste folk bare fuldstændig ignorerer, at man straks slæber sin gøende og hoppende hund væk og sætter sig foran den, mens man roser den i ét væk for at være rolig - hvorfor folk ikke kan se, at de ikke skal vade direkte hen til os med deres hund, når vi tydeligvis forsøger at fjerne ham fra situationen, fatter jeg simpelthen ikke :vedikke:

 

Uden at lokke med jer (og det er slet ikke fordi jeg gerne vil klappe laki :mrgreen:) så ved han jo allerede at gracy og skipper må man gerne lege med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frigga
Uden at lokke med jer (og det er slet ikke fordi jeg gerne vil klappe laki :mrgreen:) så ved han jo allerede at gracy og skipper må man gerne lege med :slem:

Jeg tror vi prøver at sige værsgod lige inden han farer over til dem, og så lader som om at det er en vellykket del af hans træning :mrgreen:

 

I kommer bare med et tidspunkt, så kan vi sandsynligvis sagtens hægte os på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Frigga

Ah, den havde jeg vist ikke fået læst. Nå, men for sent nu, men vi er klar igen, når I er.

 

Onsdag måske? Jeg synes, at stedet ude ved Karina er godt, fordi der (den ene gang, i hvert fald) ikke var andre hunde også, men Hundenes Jord er lidt lettere tilgængeligt for os. Jeg ved dog ikke hvor besøgt Hundenes Jord er? Vi har ikke været derude siden, nemlig (haha, total traumatisk oplevelse, som vi forsøger at glemme :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah, den havde jeg vist ikke fået læst. Nå, men for sent nu, men vi er klar igen, når I er.

 

Onsdag måske? Jeg synes, at stedet ude ved Karina er godt, fordi der (den ene gang, i hvert fald) ikke var andre hunde også, men Hundenes Jord er lidt lettere tilgængeligt for os. Jeg ved dog ikke hvor besøgt Hundenes Jord er? Vi har ikke været derude siden, nemlig (haha, total traumatisk oplevelse, som vi forsøger at glemme :mrgreen:)

 

vi fik også rimelig travlt så havde egentlig selv lidt glemt det :-D uh ku vi ik sige mandag eller tirsdag? Vi skal til hundetræning onsdag og så står vi til søs torsdag-søndag :banan:

 

Haha kan godt se at hundenes jord gemmer på nogle dårlige minder for jer :blink: det er ligemeget for mig hvor det bliver men jeg synes det virkede som om der kom mange hunde ved hundenes jord...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mandag er fint med mig.

Stedet afhænger af hvad der er stemning for, men selvfølgelig stemmer jeg på Blangstedgård, da det er det nemmeste for mig.

Jeg skal have strammet kæden på min cykel (og kan ikke finde ud af det:genert:) Så den har svært ved at trække den der hundetrailer ude kæden smutter. Men hvis det ikke er for varmt i vejret, kan jeg tage hende med ved siden af cyklen, hvis der er stemning for Hundens Jord.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv min kæreste skal bruge bilen mandag aften og vi har ingen cykeltrailer... kunne i evt tænke jer at komme her? Vi har indhegnet have og kan byde på kolde drikke til hunde og ejere :slem:

 

Det er i nærheden af Folkebo og HCØ kollegiet hvis det siger jer noget. Der er kortere for Laki med følge end til blangstedgaard og ikke så langt for Gracy med ejer som til hundenes jord... :mrgreen:

 

Men helt ok hvis det er for besværligt for dig Karina så dukker vi bare op en anden dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Øv øv min kæreste skal bruge bilen mandag aften og vi har ingen cykeltrailer... kunne i evt tænke jer at komme her? Vi har indhegnet have og kan byde på kolde drikke til hunde og ejere :slem:

 

Det er i nærheden af Folkebo og HCØ kollegiet hvis det siger jer noget. Der er kortere for Laki med følge end til blangstedgaard og ikke så langt for Gracy med ejer som til hundenes jord... :mrgreen:

 

Men helt ok hvis det er for besværligt for dig Karina så dukker vi bare op en anden dag :-D

Det lyder da som et godt kompromis! For mig i hvert fald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv min kæreste skal bruge bilen mandag aften og vi har ingen cykeltrailer... kunne i evt tænke jer at komme her? Vi har indhegnet have og kan byde på kolde drikke til hunde og ejere :slem:

 

Det er i nærheden af Folkebo og HCØ kollegiet hvis det siger jer noget. Der er kortere for Laki med følge end til blangstedgaard og ikke så langt for Gracy med ejer som til hundenes jord... :mrgreen:

 

Men helt ok hvis det er for besværligt for dig Karina så dukker vi bare op en anden dag :-D

 

Det lyder godt nok hyggeligt.:-D

Nej det er ikke så pokkers langt for os. Hvis vejret bliver lidt køligere, dukker vi også op. Gracie gider ingenting i denne varme, dårligt nok at lege med andre hunde, så jeg vil ikke byde hende at cykle, hvis det fortsat er varmt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt nok hyggeligt.:-D

Nej det er ikke så pokkers langt for os. Hvis vejret bliver lidt køligere, dukker vi også op. Gracie gider ingenting i denne varme, dårligt nok at lege med andre hunde, så jeg vil ikke byde hende at cykle, hvis det fortsat er varmt.

 

Nej det kan jeg godt forstå :-D dmi siger maks 20 grader mandag og ca 17 henunder aften. Men du kan jo bare vurdere situationen mandag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Nu begynder jeg også at trække i land. Laki skal være hundesitter om dagen nemlig og egentlig tænkte jeg, at han sagtens ville kunne klare at lege både om dagen og igen om aftenen, men nu er jeg kommet i tvivl om det ikke bliver for meget. Jeg er bange for, at jeg ankommer med en hund, der bare vil sove :D

 

Men Laki og jeg vil rigtig gerne i næste uge! Så kan Skipper også prale med sin ferie :) Har I lyst i næste uge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder jeg også at trække i land. Laki skal være hundesitter om dagen nemlig og egentlig tænkte jeg, at han sagtens ville kunne klare at lege både om dagen og igen om aftenen, men nu er jeg kommet i tvivl om det ikke bliver for meget. Jeg er bange for, at jeg ankommer med en hund, der bare vil sove :D

 

Men Laki og jeg vil rigtig gerne i næste uge! Så kan Skipper også prale med sin ferie :) Har I lyst i næste uge?

 

Ja han skulle jo nødig falde i søvn midt i det hele :-D vi kan bare stadig ikke onsdag for der er der hundetræning men ellers er hele ugen vist fri så i kan bare foreslå en dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alletiders. Jeg ser lige på vejret og tiden. Er nemlig på skolebænken lige nu, så der skal læses en del.

 

I næste uge skal min mors golden Baloo i 'aktivitetslejr' herude en dag eller 2. Det kunne jo meget passende blive når vi skal mødes, hvis det bliver herude, så han også kan møde nogle andre hunde.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Alletiders. Jeg ser lige på vejret og tiden. Er nemlig på skolebænken lige nu, så der skal læses en del.

 

I næste uge skal min mors golden Baloo i 'aktivitetslejr' herude en dag eller 2. Det kunne jo meget passende blive når vi skal mødes, hvis det bliver herude, så han også kan møde nogle andre hunde.:-D

 

Jeg er hjemme hele dagen så du kan bare skrive hvis det er, jeg kan ikke huske om du har mit tlf nr men jeg kan lige sende dig en pb med det og adressen :-D

 

Og jeg har tjekket at jeg kan låne bilen i næste uge så vi kan sagtens komme forbi jer. Baloo ser i hvert fald sød ud på billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Duffy og jeg vil gerne snart være med :genert: Altså hun er jo stadig lille i forhold til de andre, men om ikk andet vil vi bare gerne sidde og kigge på, hvis det blir for voldsomt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Så kan hun sidde på skødet af dig og gø af de vilde vovser hvis det bliver for meget :D Det må vel også være en oplevelse i sig selv for hende.

 

Hvilke dage kan du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...