Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Jamen lige nu holder jeg jo ferie (eller er arbejdsløs kan man vel også kalde det ;-)) så jeg er ret fleksibel :mrgreen: Kan f.eks på torsdag eller fredag, kan I en af de dage?

 

Hehe, ja så kan jeg sidde med et lille gø monster :blink: Ej forhåbentlig er hun stadig blevet mere tryg ved at møde andre hunde og Gracie kender hun jo :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Frigga

Det er vi flere der er :D Men mener du torsdag/fredag i denne uge eller næste uge?

 

Skipper skal ud og sejle, såvidt jeg har forstået, og vi er på Dog Camp, hvis det var den her uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Det er vi flere der er :D Men mener du torsdag/fredag i denne uge eller næste uge?

 

Skipper skal ud og sejle, såvidt jeg har forstået, og vi er på Dog Camp, hvis det var den her uge.

 

Okay så venter vi bare til næste uge :mrgreen: Der kan jeg alle dage pånær onsdag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jamen så ser det vel ud til at det bliver torsdag eller fredag i næste uge?

 

Hvor ville jeg gerne på den Dog camp. Ville vildt gerne ud og nørde med nogle andre hundemennesker dagen lang i flere dage.:-D

 

Ih ja det gad jeg virkelig også godt, må med til næste år... Kan alle torsdag i næste uge? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Vi kan også torsdag. Og jeg går ud fra, at det er Karinas skov? Vi mødes vel bare samme sted for enden af vejen?

 

Ja, så får jeg også endelig mødt en löwchen! Man hører jo om dem hele dagen herinde, men jeg har aldrig set en IRL :D

 

Hov, tidspunkt! Det skal vi vel også finde ud af? Sidst på eftermiddagen? (ville gerne kunne simulere en alm. arbejdsdag)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Så må vi håbe at Duffy er en god repræsentant :slem: Synes det lyder godt med Karinas skov, for det er jo også tæt på os :mrgreen: Tidspunktet er fuldstændigt lige meget for mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

16.30 er også fint med mig (kan også sagtens rykkes herfra)

 

Jeg glæder mig ret meget til at se hvor meget Skipper har vokset. Jeg har på fornemmelsen, at det må være en del?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Hej Karina.

Så fandt jeg (og Chilli) din besked herinde på Hundeforum ;-)

 

Jeg er helt enig med dig i, at det ofte er svært at finde legekammerater til vores hunde her i SØ, og hundeskoven ved Skt. Jørgenspark er lige lovlig langt væk hvis vi skal gå ud og hjem.

Jeg har også hunde-cykeltrailer, men synes stadig det er lidt langt at køre derud.

 

Så vi vil også rigtigt mødes til leg på pladsen bag Tornbjerg Skole eller på marken ved siden af.

 

Som du ved, er Chilli en gul Labrador/Schæferblanding på 1½ år.

En glad og livlig tæve som elsker andre hunde og børn.

En rigtig vandhund, så hvis nogen vil mødes til en svømmetur i Lindved åen er vi friske på det også :-D

 

Bare sæt en dag og et tidspunkt, og så ser vi om det kan passes ind.

 

P.S. var hyggeligt lige at hilse på - og lege med - din hund og den anden lille hvalp idag.

Mhv

Susanne & Chilli :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Øv øv øv øv!!! :damn:

 

Chilli og jeg stod idag (torsdag) kl. 16.32 ved fodboldbanen bag Tornbjerg Skole og ventede utålmodigt på alle jer dejlige hundeejere med jeres vovser - men desværre forgæves :megaked:

 

Først da vi kom hjem igen og jeg fik læst HELE tråden igennem, kan jeg jo se at det slet ikke er dér I mødes! :stupid:

 

Men må tilstå at jeg så ikke er helt klar over HVOR det er??

 

Så vidt jeg kan forstå på dig Karina, er det så på det stykke marksti mellem Herluf Trolles Vej og Langkildegårdsvej?

Ned mod Lindved åen?

 

Her er ganske vist låge i den ene ende (mod H.T.Vej) men der er da ikke indhegnet i dén forstand på resten af markstien??

 

Håber du - eller en anden - vil "skære det ud i pap" for mig hvor I mødes, for Chilli og jeg vil altså RIGTIG gerne mødes med jer allesammen....især Skipper tror jeg Chilli vil være glad for at lege med (tror iøvrigt de HAR leget sammen til Maria's gratis hundetræning, hvis jeg ikke tager fejl?) :-D

 

Håber det lykkes næste gang...

mvh

en ærgerlig Susanne & Chilli

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv øv!!! :damn:

 

Chilli og jeg stod idag (torsdag) kl. 16.32 ved fodboldbanen bag Tornbjerg Skole og ventede utålmodigt på alle jer dejlige hundeejere med jeres vovser - men desværre forgæves :megaked:

 

Først da vi kom hjem igen og jeg fik læst HELE tråden igennem, kan jeg jo se at det slet ikke er dér I mødes! :stupid:

 

Men må tilstå at jeg så ikke er helt klar over HVOR det er??

 

Så vidt jeg kan forstå på dig Karina, er det så på det stykke marksti mellem Herluf Trolles Vej og Langkildegårdsvej?

Ned mod Lindved åen?

 

Her er ganske vist låge i den ene ende (mod H.T.Vej) men der er da ikke indhegnet i dén forstand på resten af markstien??

 

Håber du - eller en anden - vil "skære det ud i pap" for mig hvor I mødes, for Chilli og jeg vil altså RIGTIG gerne mødes med jer allesammen....især Skipper tror jeg Chilli vil være glad for at lege med (tror iøvrigt de HAR leget sammen til Maria's gratis hundetræning, hvis jeg ikke tager fejl?) :-D

 

Håber det lykkes næste gang...

mvh

en ærgerlig Susanne & Chilli

 

Ævvv!! Jeg er rigtig ked af at I gik forgæves.:megaked:

Faktisk var det slet ikke i dag vi skulle mødes, men næste torsdag, da Skipper skal ud og sejle og laki er på Dog Camp.

Men der er jo ikke noget i vejen for at Gracie, Chili og evt. Duffy mødes et par gange imellemtiden.

Gracie kan heller ikke komme med på torsdag, da hun er kommet i løbetid et par måneder før jeg havde regnet med, så jeg tør ikke lade hende lege med drenge. Det er rigtig ærgeligt, men jeg kan jo bare tage mig selv med derned og mødes med jer andre, selvom det ikke er helt det samme.

 

Vi mødes i øvrigt på det lukkede område, der hvor der er 2 af de der klaplåger lige efter den lille bro hvor der både sopper hunde og børn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv øv!!! :damn:

 

Chilli og jeg stod idag (torsdag) kl. 16.32 ved fodboldbanen bag Tornbjerg Skole og ventede utålmodigt på alle jer dejlige hundeejere med jeres vovser - men desværre forgæves :megaked:

 

Først da vi kom hjem igen og jeg fik læst HELE tråden igennem, kan jeg jo se at det slet ikke er dér I mødes! :stupid:

 

Men må tilstå at jeg så ikke er helt klar over HVOR det er??

 

Så vidt jeg kan forstå på dig Karina, er det så på det stykke marksti mellem Herluf Trolles Vej og Langkildegårdsvej?

Ned mod Lindved åen?

 

Her er ganske vist låge i den ene ende (mod H.T.Vej) men der er da ikke indhegnet i dén forstand på resten af markstien??

 

Håber du - eller en anden - vil "skære det ud i pap" for mig hvor I mødes, for Chilli og jeg vil altså RIGTIG gerne mødes med jer allesammen....især Skipper tror jeg Chilli vil være glad for at lege med (tror iøvrigt de HAR leget sammen til Maria's gratis hundetræning, hvis jeg ikke tager fejl?) :-D

 

Håber det lykkes næste gang...

mvh

en ærgerlig Susanne & Chilli

 

Nå er det dig der havde mistet snoren? Så er det os :mrgreen: odense er godt nok lille for os hundemennesker :-D

Det var da godt nok ærgeligt i gik forgæves... vi sidder på båden et sted i sønderjylland, skipper ligger og tygger sig igennem skroget, min kæreste laver mad og jeg sidder på hunde-forum :lol:

Men vi kommer helt bestemt på torsdag! Håber du fandt ud af hvor det var?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Jeps - der "os med snoren" :slem:

Lyder som om I og Skipper hygger jer gevaldigt ombord på den skude - håber den holder hele vejen, inden Skipper har tygget sig igennem den!

 

Tror nok jeg ved hvor det er henne næste gang - så håber vi ses næste torsdag. :blink:

Fortsat god tur.

 

mvh

Trine199

(Susanne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Gracie kan heller ikke komme med på torsdag, da hun er kommet i løbetid et par måneder før jeg havde regnet med, så jeg tør ikke lade hende lege med drenge. Det er rigtig ærgeligt, men jeg kan jo bare tage mig selv med derned og mødes med jer andre, selvom det ikke er helt det samme.

Laki kan altså ikke lave nogen små hundehvalpe, så ham skal du ikke være bekymret for. Den glæde har vi taget fra ham. Og Skipper kan da vel heller ikke give problemer endnu?

 

Har vi flere hanhunde ombord?

Link til indlæg
Del på andre sites

Laki kan altså ikke lave nogen små hundehvalpe, så ham skal du ikke være bekymret for. Den glæde har vi taget fra ham. Og Skipper kan da vel heller ikke give problemer endnu?

 

Har vi flere hanhunde ombord?

 

Er det rigtigt?? Jamen så dukker Gracie og jeg selvfølgelig op. Er heller ikke bekymret for Skipper. Egentlig er jeg ikke specielt bekymret for at møde hanhunde, da der vist først kan ske noget på 12. dagen. Men jeg har ingen erfaringer med hunhunde, og jeg ved ikke hvordan Gracies løbetider er, så jeg må hellere være lidt forsigtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det rigtigt?? Jamen så dukker Gracie og jeg selvfølgelig op. Er heller ikke bekymret for Skipper. Egentlig er jeg ikke specielt bekymret for at møde hanhunde, da der vist først kan ske noget på 12. dagen. Men jeg har ingen erfaringer med hunhunde, og jeg ved ikke hvordan Gracies løbetider er, så jeg må hellere være lidt forsigtig.

 

Super at i kommer! Ja skipper kan kun bruge sin til at tisse med endnu :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alletiders. Nu glæder jeg mig igen.:-D

Tager mi kæmpekamera med og håber det vil tage et par gode billeder.

 

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der er på facebook? Det kunne da være lidt hygeligt at finde hinanden der også?

 

Jeg sidder lige og overvejer om jeg vil lægge mit fulde navn herind :hmm: altså jer jeg mødes med privat må meget gerne få det, kunne da være hyggeligt på facebook som du siger, men tror jeg sender det privat til dem der vil... du får det lige om lidt :-D

 

Og vi glæder os også! :-D super du vil tage kamera med, jeg tager mange billeder men ikke af nogen særlig god kvalitet :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...