Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst labberdrengene
God bedring til de syge :ae:

 

Labberdrenge - er det så kun os 2 og måske Skipper-Odense?.

Ja det tror jeg, måske kommer der en mere med, med en whippet:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
For at sige det mildt så står det bare ned i stænger her i Odense SV.

 

Så er i forberedt. :cry:

Ja øvøv:damn:. Jeg har regntøjet og vandhunden:vinken: så vi ses...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Ja det tror jeg, måske kommer der en mere med, med en whippet:vinken:

 

Whippet kommer ikke den har fået dårlig pote:cry:. Så vi blir kun os 2 eller 3 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Piger :-)

 

Tak for dejlig gåtur og sludder idag :hjerte:

 

Vi var bare SÅ heldige med vejret :banan:

 

Jeg er frisk på en tur igen - sig endelig til :5up:

 

ja selv tak, vi hyggede os også, skipper er gået død nede i sengen nu :blink:

 

jeg vil også meget gerne med en anden dag :-D weekender er nok bedst for mig da min kæreste skal til at pendle til kbh og derfor er sent hjemme i hverdagene så han ikke kan passe alma imens vi er på tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Uh....det lyder ellers som om I har hygget jer idag (på trods af vejret) og Chilli og jeg ville ellers også gerne deltage.

Men Od. SV er altså for langt for os at gå og jeg har ikke bil.....så vi må nok hellere nøjes med at holde os til de træf der bliver lavet herude i SØ.

 

Så hvis nogen er klar på et hundemøde herude på disse kanter, er vi atter friske.

Evt. i den lille hundeskov mellem leddene?

Vi har pt. ferie, så tidspunkt er ikke så afgørende.

 

Kom frisk piger og vovser - hvad siger I? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Kom frisk piger og vovser - hvad siger I? :vuf:

 

Jeg er helt klart frisk (har også ferie) - jeg aner bare ikke hvor de der led er du taler om - har brug for adresse som jeg kan kode ind i GPS - ellers farer jeg simpelthen vild :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg er helt klart frisk (har også ferie) - jeg aner bare ikke hvor de der led er du taler om - har brug for adresse som jeg kan kode ind i GPS - ellers farer jeg simpelthen vild :lol:

 

Øh, ved ikke hvad adressen konkret er?

Men leddene ligger ved Lindved åen mellem Blangstedgård og Bredagerløkken.

Man kan bla. komme derhen fra Blommegrenen.

 

Hvis du ved hvor KarinaO bor, så bor jeg lige ved siden af - så kunne vi jo fx følges?

Eller også kunne vi mødes hos Blangstedgård Nærbutik på Torvet v/Blangstedgård?...det er også rimeligt nemt at finde ;-)

http://map.krak.dk/query?what=map&mop=yp&advert_code=385467

 

Parkeringspladsen ved Tornbjerg Skole kunne også være en mulighed? http://www.krak.dk/firma/tornbjerg-skole:713237/5220-odense-sø?geo_area=odense%20s%C3%B8&search_word=tornbjerg%20skole

 

Det afhænger jo også lidt af, hvilken retning du kommer fra?

Redigeret af Trine199
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
og nu kan jeg ikke huske hvad hun hed :oops: men hun var 8 mdr gammel og vældig glad for at stikke sit hoved ind i skippers gab :mrgreen:

 

Nej - vi var vist ikke særlig gode til at præsentere os idag - de navne jeg fik fat i, var Aslan og Laila - og din hund Skipper :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
og nu kan jeg ikke huske hvad hun hed :oops: men hun var 8 mdr gammel og vældig glad for at stikke sit hoved ind i skippers gab :mrgreen:

 

 

:lol: ud fra den beskrivelse så tror jeg godt jeg ved hvem det er:blink: det lyder uimiskendeligt som dejlige Zuki :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
:lol: ud fra den beskrivelse så tror jeg godt jeg ved hvem det er:blink: det lyder uimiskendeligt som dejlige Zuki :lol:

 

Ved du hvad - det tror jeg faktisk du har ret i - jeg synes godt jeg kan erindre navnet nu jeg læser det :oops:. Hun var ihvertfald en glimragende repræsentant for racen - ih hvor var hun sød!. :lun: Det er første gang jeg møder racen - og forhåbentligt ikke sidste :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Susanne: Du sender mig da bare din adresse i en PM og så koder jeg den ind - og så følges vi ad - hvis det kunne du for dig?.

 

PB afsendt - og krak-kort lagt ind i mit tidl. indlæg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
jeps der var navnet :stupid: og hun var dejlig :lun:

 

jeg håber at marley snart er frisk på en løbetur med skipper... hvis han er helt rask igen

 

Marley har det rigtig godt igen:-D og vi er ved at genopbygge hans kondi så han er snart klar til narrestrejer igen:slem: og vi er jo også klar på en gåtur hvis det kommer på tale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, ved ikke hvad adressen konkret er?

Men leddene ligger ved Lindved åen mellem Blangstedgård og Bredagerløkken.

Man kan bla. komme derhen fra Blommegrenen.

 

Hvis du ved hvor KarinaO bor, så bor jeg lige ved siden af - så kunne vi jo fx følges?

Eller også kunne vi mødes hos Blangstedgård Nærbutik på Torvet v/Blangstedgård?...det er også rimeligt nemt at finde ;-)

Krak.dk - Kort

 

Parkeringspladsen ved Tornbjerg Skole kunne også være en mulighed? Tornbjerg Skole - 5220 Odense SØ - Krak.dk

 

Det afhænger jo også lidt af, hvilken retning du kommer fra?

 

Jeg er også frisk på gåtur. Jeg har god nok ikke ferie før til august, men Gracie skal jo ud alligevel. Det er bare overvejende eftermiddage i hverdagene, og så weekender indtil da.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg er også frisk på gåtur. Jeg har god nok ikke ferie før til august, men Gracie skal jo ud alligevel. Det er bare overvejende eftermiddage i hverdagene, og så weekender indtil da.

 

Jamen hvad siger I til engang i eftermiddag så?

Karina du kan jo bare lige sende en sms når du er klar - og så lige give Chilli og jeg 10-20 min. afhængigt af hvor vi mødes ;-)

 

Hvad siger du Golden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Hvad siger du Golden?

 

Familien har inviteret mig på kaffe i vores campingvogn - så jeg springer over idag - men jeg er ellers ret klar!. :-)

 

Ønsker jer en rigtig god tur :vinken:- og glæder mig til at se jer næste gang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...