Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Jamen hvad siger I til engang i eftermiddag så?

Karina du kan jo bare lige sende en sms når du er klar - og så lige give Chilli og jeg 10-20 min. afhængigt af hvor vi mødes ;-)

 

Hvad siger du Golden?

 

Jeg skal i aftenvagt her kl 14, så det kan jeg desværre ikke.

Men hvad med onsdag? Der har jeg studiedag og dermed friii.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Marley har det rigtig godt igen:-D og vi er ved at genopbygge hans kondi så han er snart klar til narrestrejer igen:slem: og vi er jo også klar på en gåtur hvis det kommer på tale.

 

hvis han er i dårlig kondi så kan det være skipper har en chance for at følge med ham :mrgreen: ej han skal selvfølgelig være helt parat inden han bliver sluppet løs til leg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg skal i aftenvagt her kl 14, så det kan jeg desværre ikke.

Men hvad med onsdag? Der har jeg studiedag og dermed friii.:banan:

 

Onsdag lyder som en god idé - men giv mig lige en sms så jeg ikke glemmer det....har jo ferie :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Er lidt nysgerrig...men hvem var det der skulle have været med med en Whippet:slem:

Det var Zuki der var med:blink:, Vi gik også sammen i torsdags og aftalte måske at gå igen søndag:mrgreen:, torsdag var det Piper der var med, men hun har skåret poten lidt:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
ja selv tak, vi hyggede os også, skipper er gået død nede i sengen nu :blink:

 

jeg vil også meget gerne med en anden dag :-D weekender er nok bedst for mig da min kæreste skal til at pendle til kbh og derfor er sent hjemme i hverdagene så han ikke kan passe alma imens vi er på tur.

Ja selvtak tøser, det var rigtig hyggeligt, Aslan er frisk og glad igen, men stadig dårlig mave:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Ja selvtak tøser, det var rigtig hyggeligt, Aslan er frisk og glad igen, men stadig dårlig mave:megaked:

Aslan har det skidt nu til aften, han kaster op og har meget dårlig mave:megaked:, så vi må vist en tur til dr. dyr i morgen:cry: øv øv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Jeg er sådan lidt usikker lige pt. Vi har ferie - og skulle have været på camping - og hundepasser var også bestilt - men så kom alt det her regn i vejen - og i det øjeblik vi kan se der er en ende på det daffer vi altså af....

 

Så i skal endelig bare aftale noget - og så hænger jeg mig på hvis jeg ikke er taget afsted!.

 

God bedring med Aslan!!! Sikke noget :-(

 

- Og Hemimor - jeg håber vi mødes igen - så jeg kan overholde vores aftale ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg tænkte nu mere at vi skulle aftale et fast tidspunkt, så de andre har mulighed for at komme med?

Det er jo ikke sikkert de kan med 20 min. varsel.;-)

 

He he..dén tænkte jeg ikke lige på :oops:...men selvfølgelig har du ret!

Jeg skal lige op og træne om formiddagen, så vi kan bedst efter kl. 11.00 - hvad siger I andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

He he..dén tænkte jeg ikke lige på :oops:...men selvfølgelig har du ret!

Jeg skal lige op og træne om formiddagen, så vi kan bedst efter kl. 11.00 - hvad siger I andre?

 

Skal vi sige kl 12?

Måske min mor og søster også vil med. Har lige fået at vide at min søster har fået hund, så måske er de også interesserede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Aslan har det skidt nu til aften, han kaster op og har meget dårlig mave:megaked:, så vi må vist en tur til dr. dyr i morgen:cry: øv øv

 

Hvordan gik det ved dyrlægen?. Er han bedre idag? :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
hvis han er i dårlig kondi så kan det være skipper har en chance for at følge med ham :mrgreen: ej han skal selvfølgelig være helt parat inden han bliver sluppet løs til leg :-D

 

 

Så dårlig kondi er han heller ikke i :lol: nej jeg ved hvad du mener:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Skal vi sige kl 12?

Måske min mor og søster også vil med. Har lige fået at vide at min søster har fået hund, så måske er de også interesserede.

 

Jeps, kl. 12 er fint for os.

Glæder mig da til at hilse på din søster og den nye vovse :vuf:

Hvor mødes vi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Hvordan gik det ved dyrlægen?. Er han bedre idag? :x2:

Tak, det går bedre i dag:klap:

Vi var ved dyrlægen til morgen, fik en tid med det samme. Hun sagde at han ikke så så dårlig ud, han var ikke dehydreret, men han skulle være noget bedre til eftermiddag, han fik 3 sprøjter, den ene var mod kvalme og en var noget antibiotika, jeg fik også piller med hjem, som han skal ha fra i aften da han ikke har kastet op HELE dagen:banan:..

Jeg har tvunget vand i ham hele dagen, ca 1-1½ dl hver time:oops:, men nu til aften drikker han selv:klap:, han har fået skånekost ris(kogt i 1½time:shock:)lidt salt og kogt kød. Han var absolut ikke vild med det, skulle starte med at give ham 1 tsk, hvis han ikke kastede det op, skulle jeg give ham lidt, mere og mere, hver time, det har jeg gjort og ingen opkast:banan:, nu til aften har han fået godt 1 dl.

 

Rollo fik også tynd mave i formiddags, han har fået zoolac. Ingen af dem har haft afføring i dag, så jeg er spændt på at se, om det er normalt igen:x:

 

Dyrlægen mener at det nok er en bakterie, håber begge drenge er helt friske i morgen:pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Godt at høre Labberdrenge!.

 

Vær obs på, at du kan doble zoolac'en op ved akutte tilfælde. Det står på tuben - med meget små bogstaver (det er ikke lang tid siden jeg opdagede det på trods af Zoolac i mange år har været at finde i mit medicinskab).

 

Fortsat god bedring til dem begge!.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Godt at høre Labberdrenge!.

 

Vær obs på, at du kan doble zoolac'en op ved akutte tilfælde. Det står på tuben - med meget små bogstaver (det er ikke lang tid siden jeg opdagede det på trods af Zoolac i mange år har været at finde i mit medicinskab).

 

Fortsat god bedring til dem begge!.

:5up: jeg har set det, de har begge fået næsten dobbelt, det var næsten tyndt som vand, det der kom ud i går og Rollo til morgen:oops:

Dejligt at det er bedre:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Jeg ved ikke om de kommer. Har bare foreslået dem det, men hvis ikke ser det ud til at det kun bliver os 2?

Aslan må hellere holdes lidt i ro, ellers ville vi gerne ha været med :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Jeg ved ikke om de kommer. Har bare foreslået dem det, men hvis ikke ser det ud til at det kun bliver os 2?

 

Vi er endnu ikke taget på camping - så jeg er stadig med på en måske'er :slem:

 

Hvad med Hemi-mor - ville hun ikke med?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er endnu ikke taget på camping - så jeg er stadig med på en måske'er :slem:

 

Hvad med Hemi-mor - ville hun ikke med?.

 

Jeg håber du kan komme med. Min mor og søster kommer også. Min søster har fået en alaskan malamute pige på 14 måneder.:mrgreen:

 

Jeg forstod på Hemi-mor at hun også var frisk på at komme i dag, men hun har ikke skrevet i tråden siden.:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Og vi er nu ved at pakke bilen til campingdag.....

 

Jeg ville rigtig gerne have været med på tur idag - men det må blive næste gang :pray:

 

Karina - ville elske at se Baloo, din mor og søster med ny vaps - håber der kommer en anden gang!!! :cry:

 

Rigtig god tur :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...