Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199
Havde i en god tur?. Fortæl!!!!!:-D

 

Ja, det var en super tur - og dejligt at møde Kayla (ved ik' om det er stavet rigtigt??)

Hun så ihvertfald ud til at nyde det rent, at få lov at løbe løs og lege med de andre hunde :5up:

Vovserne fik både leget, løbet løs, badet og trænet lidt lydighed - så alt i alt en rigtig god tur, som VI helt sikkert gerne gør om en anden gang igen ;-):vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var en virkelig dejlig tur. Hndene hyggede sig rigtigt, trods varmen.

I gik klart glip af noget.:drille:

 

Har lidt halvdårlige mobilbilleder.

285446_2049932481836_1050189828_2286368_3462861_n.jpg

 

284127_2049918361483_1050189828_2286341_2657773_n.jpg

 

271032_2049901401059_1050189828_2286280_7710075_n.jpg

 

Det var også mit første møde med Kayla. Hun er bestemt en dejlig hund:lun:

Og hun løb ikke engang væk, da hun var løs, selvom hørelsen var noget selektiv indimellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Hun er jo smuk hende Kayla :lun:

 

- og Chili stæser bare derudad ligesom sidst - der er sørme fart over feltet :-)

 

Tak for billeder Karina - jeg håber jeg er med næste gang :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Nogen af jer fra Odense der vil købe en pose orijen fish eller acana fish, 2,5kg, BILLIGT :genert: Har LIGE åbnet begge poser og nu skal Molly i gang med allergifoder :stupid:

 

Jeps, det vil jeg gerne, hvad skal du have for dem? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg har allerede aftalt med Golden, så det går stærkt sån noget foder på det sorte marked :blink:

Ja, det er om at stå tidligt op her på HF....så jeg kom desværre også forsent :blink:

 

Men skulle det være en anden gang, er vi også gerne aftager af Acana Pasifica ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Karenoguldtotten

Hej :-) Jeg har en japansk spids hund. Han er 8 mdr. og utrolig sød, kærlig og god ved andre hunde. Jeg (evt. også min kæreste), kunne godt tænke os at mødes med andre hunde i Blangstedgård/ Odense SØ. Jeg bor i Blangstedgård. Vi har nogen gange været oppe i "hundeskoven" men det er primært kæmpehunde, så kunne godt tænke mig at ses med andre størresler også :-)

 

VH Karen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Karen

 

Jeg mødte nogen med den lækreste lille japanske spids på 8 måneder i dag :lun: Var det dig.

Gracie og jeg vil gerne med ud at gå tur. Hun kan godt være lidt mopset nu her efter hun har været i løbetid, og måske også fordi hun lige har været overfaldet, men hun gør ikke nogen noget. Hun tolererer bare ikke så meget numsesnuseri.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

He he ... Jep det var mig og Kato :-) Ja han er bare for lækker, selvom han er lidt pågående ved damerne ;-) Vi er altid friske på at gå en tur med Jer. Du kan bare skrive en privat besked til mig. Måske vil min kæreste også med. Han er også glad for hunde :-)

Potedask fra Karen og Kato :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

Hej "findus" :-) Vi vil gerne lege i dag. Hundetræning er aflyst i dag. Har først set din besked nu, så ved ikke om det bliver for sent, men ellers så send mig en sms på 60690755 :-) VH. Kato (og Karen) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej "findus" :-) Vi vil gerne lege i dag. Hundetræning er aflyst i dag. Har først set din besked nu, så ved ikke om det bliver for sent, men ellers så send mig en sms på 60690755 :-) VH. Kato (og Karen) :-)

 

Øv, vi har selv lige været ude at gå en længere tur... Næste gang skal jeg nok spørge lidt tidligere, så vi kan nå at få det aftalt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...