Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Wuuuup er hjemme om 2 uger, så skal vi ud og gå - JA?

Findus så håber jeg din kvalme er væk for er sikker på Molly gerne vil lege (Hvis ikke hun er blevet mere kællinge agtig, men det håber jeg ikke)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jo, det er bare i 3 ord i stedet for 2.

http://maps.google.dk/maps?q=Herluf+Trolles+Vej,+Odense&hl=da&sll=56.257789,9.879185&sspn=1.653796,4.96582&oq=Herluf+trolles+vej&hnear=Herluf+Trolles+Vej,+5220+Odense&t=m&z=15

 

Du kan også komme derned via Grevenlundsvej (sidevej til Nyborgvej, som også ses på kortet), tøl højre ad markvejen lige efter den smalle bro over jernbanen, og så holde til højre, når stien deler sig første gang, og til venstre 2. gang. Så havner du I hundeskoven.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Ved godt det efterhånden er et gammelt spørgsmål. :)

hvor går i til hundetræning henne? :)

Vi har kontaktet både DcH's Odense afdeling (OcH) i Tarup og Aktiv hund på rødegårdsvej i Odense SØ, men ingen af dem har svaret tilbage angående hvalpetræning.

Hvor har I andre gået til træning med jeres hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige kigget på deres hjemmeside og de starter først op igen til april/maj. :( Øv øv.

Troede faktisk at det var ens hund, som skulle være medlem, men kan se på det hele, at kravet er, at man er medlem. Hvilket du jo har ret i, at man kan købe sig fra. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige kigget på deres hjemmeside og de starter først op igen til april/maj. :( Øv øv.

Troede faktisk at det var ens hund, som skulle være medlem, men kan se på det hele, at kravet er, at man er medlem. Hvilket du jo har ret i, at man kan købe sig fra. ;)

 

Ja dkk træning er for alle hunde :-)

 

Hasf.dk starter til marts, det er nok desværre svært at finde noget der starter tidligere grundet årstiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi, så det vil jeg da prøve at kigge på. Tak for input. Det må jeg undersøge. :)

Vi har også en enkelt gang prøvet at tage ned til hundeskoven for enden af Herluf Trolles Vej, hvor vi kørte så tæt på som muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...