Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus

Hmm er lige kommet til at tjekke i kalenderen og kan se at Duffy skal vaccineres onsdag, og sidst blev hun så sløj... Så hvis hun er alt for sløj, så må vi hellere blive hjemme fra hundemøde onsdag aften... Med mindre at vi kan lave hundetræf onsdag formiddag/middag? :engel: (Sorry at jeg er lidt besværlig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm er lige kommet til at tjekke i kalenderen og kan se at Duffy skal vaccineres onsdag, og sidst blev hun så sløj... Så hvis hun er alt for sløj, så må vi hellere blive hjemme fra hundemøde onsdag aften... Med mindre at vi kan lave hundetræf onsdag formiddag/middag? :engel: (Sorry at jeg er lidt besværlig)

 

Jeg har ferie, og eftersom jeg ikke har råd til at tage til Norge eller noget, kan Gracie og jeg godt onsdag formiddag.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Ja, nu er jeg altså lidt rundforvirret :stupid:

 

Er det førstkommende onsdag (altså den 21. juli)? og er det om formiddagen eller aften kl. 20.00??

 

Chilli og jeg vil nemlig meget gerne mødes med jer igen, og vi kan begge tidspunkter - dog bedst onsdag formiddag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Vi går nok bare direkte derned - vi bor jo lige ved siden af stien ned til åen ;-)

 

Men hvis der er fælles stemning for at mødes ved kiosken kan vi også sagtens det - det er bare i den forkerte retning for os...:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...