Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Noget lidt andet, men alligevel hunderelateret....

 

Er der nogen af jer der vil med til Svendborg og se DM i LP og rally den 29. aug? Jeg har besluttet at jeg SKAL derned, men det er da langt sjovere at tage flere af sted sammen, så ved vi også havad vi skal gøre, når vi allesammen bliver udtaget til DM næste år.:lol::engel:

 

http://lydighed.com/

 

Skippers mor, vil gerne køre, og vi kan splejse til benzin.

 

:banan:Kom frisk!:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget lidt andet, men alligevel hunderelateret....

 

Er der nogen af jer der vil med til Svendborg og se DM i LP og rally den 29. aug? Jeg har besluttet at jeg SKAL derned, men det er da langt sjovere at tage flere af sted sammen, så ved vi også havad vi skal gøre, når vi allesammen bliver udtaget til DM næste år.:lol::engel:

 

LP og Rally DM 2009

 

Skippers mor, vil gerne køre, og vi kan splejse til benzin.

 

 

:banan:Kom frisk!:banan:

 

Nå nu virker deres hjemmeside endelig :-D ja som sagt kører jeg gerne, men vi må nok hellere sige at man kun må medbringe de hunde man kan sidde med på skødet :blink: og vi kan max være 5 hvilket så vil sige der er 3 ledige pladser... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var lige inde at kigge på programmet for dm. Jeg har en smertensgrænse der siger max 6 timer alene hjemme for skipper så jeg melder lige ud på forhånd at vi ikke kan være der både til indmarch og til præmieoverrækkelse... :-D

 

Og godt hundetræf til de der skal mødes i dag!

 

Selvfølgelig. 6 timer er sikkert også nok for os mennesker. Jeg synes vi skal prioritere præmieoverrækkelsen.

Gracie kan godt være alene hjemme, men dem af de mindre hunde, der ikke synes det er fedt at være alene, kan vi vel tae med?

Jeg kender iøvrigt en af deltagerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig. 6 timer er sikkert også nok for os mennesker. Jeg synes vi skal prioritere præmieoverrækkelsen.

Gracie kan godt være alene hjemme, men dem af de mindre hunde, der ikke synes det er fedt at være alene, kan vi vel tae med?

Jeg kender iøvrigt en af deltagerne.

 

Ja min bil er ikke hundefrit område :mrgreen: så Duffy (hvis hendes mor vil med) og Marco og Karina er meget velkomne og hvis der ellers er andre småhundeejere der vil med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Øvvv! Uheldigt sammentræf, men det bliver spændende at komme igang med hvalpemotivation.

 

Ja det ku ellers ha været hyggeligt at være med på tur -men det må blive en anden gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber i hyggede jer i dag. Skipper er lige kommet hjem fra unghundetræning... og det gik bare så godt :banan:det var godt nok ene øvelser som vi allerede havde lært på hvalpeholdet, (de skulle lige se folks niveau), men vi lå da bestemt i den bedre halvdel for at sige det mildt :mrgreen:

Nu er lillehunden også træt og det er jeg vist også :genert: skal bare lige have afleveret lånebilen tilbage inden jeg kan tage mig en lur :-D

 

Vi er forresten friske på hundeleg igen i næste uge...? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper vil gerne, men kan i evt lokkes til odense M. Jeg har først bil igen fra tirsdag aften...

 

Selvfølgelig, Duffy er klar på en cykeltur :mrgreen: -Og Milo kommer også i bil, så tror ikke det betyder så meget for hende hvor det lige er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig, Duffy er klar på en cykeltur :mrgreen: -Og Milo kommer også i bil, så tror ikke det betyder så meget for hende hvor det lige er...

 

Hvis ikke det behøver være indhegnet så er der et pænt stort græsareal omme bagved hvor vi bor hvor der aldrig plejer at være nogen, og hvis der tilfældigvis skulle være det så snupper vi bare vores have :-D

 

Det skal bare helst ikke være alt for sent, jeg tror vi afprøver ringtræning på tirsdag og det starter 18.30...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke det behøver være indhegnet så er der et pænt stort græsareal omme bagved hvor vi bor hvor der aldrig plejer at være nogen, og hvis der tilfældigvis skulle være det så snupper vi bare vores have :-D

 

Det skal bare helst ikke være alt for sent, jeg tror vi afprøver ringtræning på tirsdag og det starter 18.30...

 

Du si´r bare et tidspunkt, vi har endnu ingen planer så for os er det underordnet hvad tid det blir :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke det behøver være indhegnet så er der et pænt stort græsareal omme bagved hvor vi bor hvor der aldrig plejer at være nogen, og hvis der tilfældigvis skulle være det så snupper vi bare vores have :-D

 

Det skal bare helst ikke være alt for sent, jeg tror vi afprøver ringtræning på tirsdag og det starter 18.30...

 

Jeg tror også vi skal til ringtræning, og Skipper bor jo næsten på vejen, så vi vil gerne lege, hvis jeg får tid til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina har lige gjort mig opmærksom på at ringtræning først starter 19.15 for os med store hunde :stupid: så det giver da lidt bedre tid :oops:

 

:mrgreen:

 

Jeg skal bare stadig nå at cykle ind til byen og låne min venindes bil, der er ganske vist kun et par kilometer til træning, men orker nok ikke at bære 20 kg dødtræt hund hjem igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee! Tak fordi vi godt må være i bilen :banan: Prinsessen kan endnu ikke være for længe alene hjemme her. Havde I ellers et godt hundetræf? (SIg mig lige engang - hvor længe skal Karina være i løbetid??)

 

Selvfølgelig må de det :-D du har jo været så praktisk anlagt at anskaffe dig små hunde :mrgreen:

 

Jeg håber også det går med skipper, men vi er oppe på ca 4 timer nu, og jeg skal undervise d 19-24 august 6 timer pr dag så vi skal nå det inden da!

 

Har meget lidt forstand på løbetid men min venindes hund har lige været i første løbetid og det tog vist 3 uger... aner ik om det er normalt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...