Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

kl 14 passer også fint her, selvom vi har været oppe siden 6.30 for der var skipper færdig med at sove bedøvelsesrusen ud... :stupid:

 

Han virker til at være sig selv og dyrlægen sagde han endelig skulle tage med ud at lege, så vi glæder os! :-D dog med det forbehold at hvis jeres hunde er overdrevent interesserede i at slikke i såret så smutter vi nok hjem igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Klokken 14 tror jeg også godt vi kan nå :klap:

Skal nok holde øje med - og passe på - at Chilli ikke kommer for tæt på Skipper eller bliver for interesseret i såret.:ivrig:

 

Ses senere.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ger er det så hunden der har sovet længere end mig.

var oppe klokken lyst udenfor, og der ville hun ikke med nedenunder, så hun kunne komme i haven.

Så jeg gik også i seng igen.:lol:

 

 

Noget helt andet...

Hvad bliver der af Frigga? Synes altså vi mangler lille Laki.

 

Ja hun har da helt meldt sig ud... tror lige hun får en pb :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
På trods af manglende deltagelse fra visse elementer så var det rigtig hyggeligt! :mrgreen: og jeg glæææder mig til at se billeder :klap:

 

Jeg håber at duffy ikke er permanent skadet efter at skipper trådte på hende? :engel:

 

Nej bare rolig, det er hun ikke...Tror bestemt at det lød meget værre end det var, det var jo ellers lige gået så godt.. Synes det er lidt svært hvor tit/hvornår jeg lige skal redde hende, for hun skal jo også have lov til at være med...

 

Glæder mig også til billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Ger er det så hunden der har sovet længere end mig.

var oppe klokken lyst udenfor, og der ville hun ikke med nedenunder, så hun kunne komme i haven.

Så jeg gik også i seng igen.:lol:

 

 

Noget helt andet...

Hvad bliver der af Frigga? Synes altså vi mangler lille Laki.

Jeg er her stadig. Lurer nemlig i jeres tråd ofte :mrgreen: Men som jeg også skrev til Skipper-Odense, så er det beliggenhed og det at det var en åben plads, der gjorde, at vi ikke tilmeldte os.

 

Men hvis I får lyst til noget nærmere centrum, så er vi helt sikkert med. I lyder jo til at hygge jer, og jeg synes også Laki skal ud og rende med Gracie og Skipper igen - og møde de nye vuffere.

 

Jeg glæder mig til at se billeder fra dagens træf!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er her stadig. Lurer nemlig i jeres tråd ofte :mrgreen: Men som jeg også skrev til Skipper-Odense, så er det beliggenhed og det at det var en åben plads, der gjorde, at vi ikke tilmeldte os.

 

Men hvis I får lyst til noget nærmere centrum, så er vi helt sikkert med. I lyder jo til at hygge jer, og jeg synes også Laki skal ud og rende med Gracie og Skipper igen - og møde de nye vuffere.

 

Jeg glæder mig til at se billeder fra dagens træf!

 

Godt du er her endnu.:5up:

 

Mht. beliggenhed, så har jeg det indtryk at det bare bliver der hvor der er stemning for at mødes, så du må bare på banen, hvis du vil mødes tættere på centrum.

Skipper er jo fint kørende i bil, Chilli og Gracie har cykeltrailer, og Duffy har en fin cykelkurv, så vi skulle være til at flytte med, så Laki og Röskva også kan være med, uden at det er jer der skal køre hver gang.:mrgreen:

 

Vi kan også sagtens mødes på et lukket område. Du skulle bare have skrevet det, så vi havde vidst at du ville have været med.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej bare rolig, det er hun ikke...Tror bestemt at det lød meget værre end det var, det var jo ellers lige gået så godt.. Synes det er lidt svært hvor tit/hvornår jeg lige skal redde hende, for hun skal jo også have lov til at være med...

 

Glæder mig også til billeder :5up:

 

Ja vi andre sidder jo også og bliver bekymrede på hendes vegne :-D men nøj hvor er der dog sket en udvikling med hende siden sidst! Nu har jeg en hvalp som bare har taget alt og alle i stiv pote, men det må da være en kanon følelse at vide at fordi i har gjort tingene rigtigt så er hun nu blevet så tryg og modig at hun tør lege med de store :5up: selvom hendes mor så sidder og bekymrer sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej bare rolig, det er hun ikke...Tror bestemt at det lød meget værre end det var, det var jo ellers lige gået så godt.. Synes det er lidt svært hvor tit/hvornår jeg lige skal redde hende, for hun skal jo også have lov til at være med...

 

Glæder mig også til billeder :5up:

 

Jeg forstår godt dit dilemma.

Hun siger godt nok selv fra hvis de store bliver for voldsomme, men på den anden side kan det gå så stærkt, som i dag da hun blev trådt på, at hun ikke kan nå at sige noget, før skaden er sket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Nej bare rolig, det er hun ikke...Tror bestemt at det lød meget værre end det var, det var jo ellers lige gået så godt.. Synes det er lidt svært hvor tit/hvornår jeg lige skal redde hende, for hun skal jo også have lov til at være med...

 

Glæder mig også til billeder :5up:

 

Godt at høre at det ikke var så slemt endda - for det lød grimt, sådan som hun hylede det lille pus! :shock:

 

Kan også sagtens følge dig i, at det kan være svært at se/høre, hvad der er leg og hvad der er alvor....

 

Chilli fik også rigtig hygget sig idag, og det er supersjovt at se, hvordan hundene efterhånden kan kende hinanden - og os - når vi kommer ;-)

 

Glæder os også til billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Godt du er her endnu.:5up:

 

Mht. beliggenhed, så har jeg det indtryk at det bare bliver der hvor der er stemning for at mødes, så du må bare på banen, hvis du vil mødes tættere på centrum.

Skipper er jo fint kørende i bil, Chilli og Gracie har cykeltrailer, og Duffy har en fin cykelkurv, så vi skulle være til at flytte med, så Laki og Röskva også kan være med, uden at det er jer der skal køre hver gang.:mrgreen:

 

Vi kan også sagtens mødes på et lukket område. Du skulle bare have skrevet det, så vi havde vidst at du ville have været med.;-)

 

Fuldstændig enig!

Vi andre er jo mere eller mindre mobile ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige opdaget at jeg har valgt "Normal skarphed" da jeg oploadede billederne, da jeg så ikke regnede med de gjorde noget med billederne, men de har åbenbart gjort dem skarpere, hvilket nogle af dem nok kunne trænge til.

Men nu er jeg ved at oploade et læs mere, og har valgt "Ingen ekstra skarphed" og så håber jeg billederne forbliver ubehandlede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Hej hundevenner :vuf:

Er der evt. stemning for et træf på sportspladsen bag skolen i denne uge?

Ville mægtig gerne have Chilli ud og lege en gang mere, inden hun skal på ferie i pensionen....

 

Vi kan: onsdag hele dagen - torsdag formiddag/middag - fredag formiddag/middag - lørdag hele dagen.

 

Hvad siger I?? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hundevenner :vuf:

Er der evt. stemning for et træf på sportspladsen bag skolen i denne uge?

Ville mægtig gerne have Chilli ud og lege en gang mere, inden hun skal på ferie i pensionen....

 

Vi kan: onsdag hele dagen - torsdag formiddag/middag - fredag formiddag/middag - lørdag hele dagen.

 

Hvad siger I?? ;-)

 

Jeg kan ikke torsdag formiddag, men eller tror jeg at jeg kan de andre dage.

 

Men Gracie har besøg af sin ven Baloo til i morgen. han er en større klump en Chilli, så hvis du har tid i morgen, vil ham og Gracie helt sikkert gerne lege.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Jeg kan ikke torsdag formiddag, men eller tror jeg at jeg kan de andre dage.

 

Men Gracie har besøg af sin ven Baloo til i morgen. han er en større klump en Chilli, så hvis du har tid i morgen, vil ham og Gracie helt sikkert gerne lege.

 

Øv øv øv! :megaked:

Vi er desværre ikke hjemme imorgen - skal i Knuthenborg Safaripark hele dagen med familien.....

 

Det kunne ellers have været super at møde Baloo også ;-)

 

Det må vi desværre have tilgode...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...