Hop til indhold

kan en thisburger gi tyndskid


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Hej igen. tulle har lige lavet en fin lige stråle af lort ude i haven (pis):badr:

 

det undre mig vofer. jeg har ikke set hinne gumle noget i sig

det eneste hun har fået var en halv thisburger i går og hinnes lort var

normalt i morges.

 

nåre jov hun fik osse tre pomfritter for let tid siden.

 

men spørgsmålet er enlig bare er det sansynligt det kan

være den thisburger??.

Link til indlæg
Del på andre sites

McD er lige Petrines mærke - hvordan går det med Tulle, har hun stadig diarre? Kan jo være dressingen var så fed, at den slog hendes mave ud?

 

Petrine har forøvrigt også en forkærlighed for papiret :engel:

 

Så vidt jeg husker så er der da vist ikke rigtig så meget dressing i en McD Cheeseburger, andet end ketchup :hmm:

 

Mon ikke det bare er et lidt uheldigt sammentræf -med mindre at Tulle generelt har en lidt sart mave, og i så fald bør hun nok ikke "fodres" med burgere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg husker så er der da vist ikke rigtig så meget dressing i en McD Cheeseburger, andet end ketchup :hmm:

 

Spiser dem ikke selv, mindes bare at Petrine var indsmurt efter en cheaseburger, måske det var smeltet ost så :hmm:

 

Men nej GrandDane, ikke flere burgere, uanset hvad er det ikke sund kost :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Spiser dem ikke selv, mindes bare at Petrine var indsmurt efter en cheaseburger, måske det var smeltet ost så :hmm:

 

Men nej GrandDane, ikke flere burgere, uanset hvad er det ikke sund kost :-D

 

Det må næsten have været smeltet ost så, for jeg mener altså kun at der er ketchup og en lille smule af et eller andet senneps-agtigt noget i ;-)

 

Men nej, ikke flere burgere til Tulle, det er ikke lige kvalitets hundefoder -eller menneskefoder for den sags skyld :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må næsten have været smeltet ost så, for jeg mener altså kun at der er ketchup og en lille smule af et eller andet senneps-agtigt noget i ;-)

 

Men nej, ikke flere burgere til Tulle, det er ikke lige kvalitets hundefoder -eller menneskefoder for den sags skyld :blink:

 

arh er det ikke lige før det grenser til dyreplageri,:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya får ikke dårlig mave af McD... Og det er på trods af at hun (den ene gnag hun har "fået" det) både spiste pose, papir og papkartoner og selvfølgelig burgere og pomfritterne:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nej, ikke flere burgere til Tulle, det er ikke lige kvalitets hundefoder

 

Så må vi jo have Hills eller Eukanuba til at fremstille burgere til 150,- stykket.

Samme som McD men andet papir..

 

Min ulvehund er på størrelse med en GD og han har et par gange gjort det af med en helt ny bøtte Lätta uden at det gav nogen problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi jo have Hills eller Eukanuba til at fremstille burgere til 150,- stykket.

Samme som McD men andet papir..

 

Min ulvehund er på størrelse med en GD og han har et par gange gjort det af med en helt ny bøtte Lätta uden at det gav nogen problemer.

 

Nu betegner jeg så heller ikke hverken Eukanuba eller Hills som kvalitetsfoder...

 

Og jeg siger jo heller ikke at hundene overhovdet ikke må få sådan noget, jeg syntes bare at en hel cheeseburger er lidt meget til en hund, selv en GD, en lidt mindre bid kan vel gøre det :blink: Især når hunden nu er har fået dårlig mave -selvom det selvfølgelig bare kan være et uheldigt sammentræf.

 

Mine hunde får da også en bid af lidt af hvert, så sent som her til aften har de fået et stykke Pizza hver, men der er jo også forskel på et stykke pizza og så en hel pizza ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Aha, så du tænker; 'Tyndskid, ihh hvor får jeg lyst til en cheeseburger' :lol::lol::lol:

 

Haha :mrgreen: Nå og alt den her snak om cheeseburgers gjorde så, at jeg i dag spiste en cheeseburger med kød i, selvom jeg er vegetar og har været det i mange år. Puuuh skamme hundeforum. Spiste så ikke hele bøffen og den var slet ikke så lækker som jeg gik og troede - hunden blev til gengæld vildt glad for den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :mrgreen: Nå og alt den her snak om cheeseburgers gjorde så, at jeg i dag spiste en cheeseburger med kød i, selvom jeg er vegetar og har været det i mange år. Puuuh skamme hundeforum. Spiste så ikke hele bøffen og den var slet ikke så lækker som jeg gik og troede - hunden blev til gengæld vildt glad for den.

 

:mrgreen: Jeg må indrømme at jeg sjældent siger nej til en god cheaseburger, men det er bestemt ikke alle der er lige gode :???:

 

Lidt sjovt egentlig, da jeg var teenager væddede jeg med en veninde om, hvorvidt jeg kunne leve som vegetar i en hel måned, og hvis jeg vandt så skulle hun give en cheaseburger :mrgreen:

Og jeg holdt det faktisk, men såvidt jeg husker har jeg da vist endnu ikke fået den cheaseburger hun skylder mig :hmm: Må vist hellere minde hende om det når vi ses igen en gang i december :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:mrgreen: Jeg må indrømme at jeg sjældent siger nej til en god cheaseburger, men det er bestemt ikke alle der er lige gode :???:

 

Lidt sjovt egentlig, da jeg var teenager væddede jeg med en veninde om, hvorvidt jeg kunne leve som vegetar i en hel måned, og hvis jeg vandt så skulle hun give en cheaseburger :mrgreen:

Og jeg holdt det faktisk, men såvidt jeg husker har jeg da vist endnu ikke fået den cheaseburger hun skylder mig :hmm: Må vist hellere minde hende om det når vi ses igen en gang i december :cool:

 

Det er vist en pænt stor burger hun skylder dig efterhånden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist en pænt stor burger hun skylder dig efterhånden!

 

Nå nå, så gammel er jeg squ da heller ikke :fornaermet::mrgreen:

 

Men okay, det må vist alligevel være 13-14 år sigen efterhånden, så ja, det må være en halvstor burger hun skal af med, eller også skal jeg bare opkræve renter, en ekstra cheaseburger for hvert år der er gået :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Sam <3
Hej igen. tulle har lige lavet en fin lige stråle af lort ude i haven (pis):badr:

 

det undre mig vofer. jeg har ikke set hinne gumle noget i sig

det eneste hun har fået var en halv thisburger i går og hinnes lort var

normalt i morges.

 

nåre jov hun fik osse tre pomfritter for let tid siden.

 

men spørgsmålet er enlig bare er det sansynligt det kan

være den thisburger??.

 

 

hunde kan jo ikke tåle løg.. nogen reagere på det andre ikke, men alle hunde har IKKE godt af løg... det er der i en cheeseburger fra mcd..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...