Hop til indhold

Hej fra mig :-)

Gæst gårdhunden
 Share

Recommended Posts

Gæst gårdhunden

Hej alle sammen :-)

Jeg er en dyretosset "ung dame" i min bedste alder.

Jeg har 3 dejlige hunde, 2 Da/Sv gårdhunde (Bella og Laura) på henholdsvis 8 mdr. og 2 år samt en helsort Schæfer på 4 år med det "tossede" kennelnavn Sitta's Le Sombre Exxos :hmm:det er jo ikke til at udtale, derfor bliver han kaldt King.

Der ud over har jeg også 2 katte, 1 huskat på 8 år og 1 British Shorthair på 1,5 år :-D

Da mit kammera er gået i stykker kan jeg ikke sætte et ordentlig profilbilled på endnu.

Tak Google fordi jeg fandt vej her til :vinken:

:vuf: fra hundene og mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mutti-dyreglad

Hej og velkommen.. Jeg er også ret ny her, men jeg har da bestemt allerede haft gavn af det.. Jeg har også en gammel huskat på 8 år.. :D Ud over Bimmer-hunden, altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden

Tak skal i have for velkomsten :-D

Stinnemus: vestjyde :hmm:Tjaaa det ved jeg ikke om man kan kalde mig, oprindelig kommer jeg fra sjælland :mrgreen: Har boet i vestjylland ca. 6 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Tak skal i have for velkomsten :-D

Stinnemus: vestjyde :hmm:Tjaaa det ved jeg ikke om man kan kalde mig, oprindelig kommer jeg fra sjælland :mrgreen: Har boet i vestjylland ca. 6 år.

oh skrækr og vé! Se dét meldte historien jo ingenting om!:shock:

hehehe velkommen skal du nu alligevel have :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden
oh skrækr og vé! Se dét meldte historien jo ingenting om!:shock:

hehehe velkommen skal du nu alligevel have :lol:

Takker, nej det skrev jeg ingenting om :roll: I skal da ikke vide alt fra starten :engel:

Hehehe men nu ved du det, så det er en forfærdelig sjællænder fra djævleøen du skriver med :mrgreen:

Husk det Jyder...det hedder "Kongeøen" og ikke "Djævleøen". :banan::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden

Mange tak til Aslan, Dorte og Therese :-D

Det er skægt, da vi fik vores første kuld schæferhvalpe på 11 hvalpe, UHA et arbejde men dejligt alligevel :hjerte: var der en af hvalpene der blev kaldt Aslan på papirene ;-)

Jeg kom bare til at tænke på det da Moderatoren jo kalder sig Aslan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker, nej det skrev jeg ingenting om :roll: I skal da ikke vide alt fra starten :engel:

Hehehe men nu ved du det, så det er en forfærdelig sjællænder fra djævleøen du skriver med :mrgreen:

Husk det Jyder...det hedder "Kongeøen" og ikke "Djævleøen". :banan::lol:

:klap::klap::klap::klap:

jeg er også oprindeligt fra sjælland, har boet i Viborg i 6 år men er født og opvokset i ishøj :banan::banan:

velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden
:klap::klap::klap::klap:

jeg er også oprindeligt fra sjælland, har boet i Viborg i 6 år men er født og opvokset i ishøj :banan::banan:

velkommen til :vinken:

Takker, jeg er født og opvokset i Hvidovre :banan::banan:så det er lige før vi har været naboer :-D:vinken:

Er du så faldet til her ovre?

Link til indlæg
Del på andre sites