Gæst gårdhunden Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Hej alle sammen Jeg er en dyretosset "ung dame" i min bedste alder. Jeg har 3 dejlige hunde, 2 Da/Sv gårdhunde (Bella og Laura) på henholdsvis 8 mdr. og 2 år samt en helsort Schæfer på 4 år med det "tossede" kennelnavn Sitta's Le Sombre Exxos :hmm:det er jo ikke til at udtale, derfor bliver han kaldt King. Der ud over har jeg også 2 katte, 1 huskat på 8 år og 1 British Shorthair på 1,5 år Da mit kammera er gået i stykker kan jeg ikke sætte et ordentlig profilbilled på endnu. Tak Google fordi jeg fandt vej her til fra hundene og mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hej og velkommen.. Jeg er også ret ny her, men jeg har da bestemt allerede haft gavn af det.. Jeg har også en gammel huskat på 8 år.. Ud over Bimmer-hunden, altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Velkommen til endnu en vestjyde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Tak skal i have for velkomsten Stinnemus: vestjyde :hmm:Tjaaa det ved jeg ikke om man kan kalde mig, oprindelig kommer jeg fra sjælland Har boet i vestjylland ca. 6 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Tak skal i have for velkomsten Stinnemus: vestjyde :hmm:Tjaaa det ved jeg ikke om man kan kalde mig, oprindelig kommer jeg fra sjælland Har boet i vestjylland ca. 6 år. oh skrækr og vé! Se dét meldte historien jo ingenting om! hehehe velkommen skal du nu alligevel have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 oh skrækr og vé! Se dét meldte historien jo ingenting om! hehehe velkommen skal du nu alligevel have Takker, nej det skrev jeg ingenting om I skal da ikke vide alt fra starten Hehehe men nu ved du det, så det er en forfærdelig sjællænder fra djævleøen du skriver med Husk det Jyder...det hedder "Kongeøen" og ikke "Djævleøen". :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen til :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Mange tak til Aslan, Dorte og Therese Det er skægt, da vi fik vores første kuld schæferhvalpe på 11 hvalpe, UHA et arbejde men dejligt alligevel :hjerte: var der en af hvalpene der blev kaldt Aslan på papirene Jeg kom bare til at tænke på det da Moderatoren jo kalder sig Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 (rettet) Velkommen til Den er altså god din signatur :klap: Redigeret Juni 13, 2010 af gårdhunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Takker, nej det skrev jeg ingenting om I skal da ikke vide alt fra starten Hehehe men nu ved du det, så det er en forfærdelig sjællænder fra djævleøen du skriver med Husk det Jyder...det hedder "Kongeøen" og ikke "Djævleøen". :banan: :klap::klap::klap::klap: jeg er også oprindeligt fra sjælland, har boet i Viborg i 6 år men er født og opvokset i ishøj :banan::banan: velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Også velkommen her - fra en forhenværende vestjyde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 :klap::klap::klap::klap: jeg er også oprindeligt fra sjælland, har boet i Viborg i 6 år men er født og opvokset i ishøj :banan::banan: velkommen til Takker, jeg er født og opvokset i Hvidovre :banan::banan:så det er lige før vi har været naboer Er du så faldet til her ovre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Mange tak lillian53 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 velkommen til Godt du fandt os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 velkommen til Godt du fandt os Tak skal du have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Takker, jeg er født og opvokset i Hvidovre :banan::banan:så det er lige før vi har været naboer Er du så faldet til her ovre? Ja det hjælper da på det, selv om jeg stadig skal høre for at jeg taler københavnsk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Velkommen til . Håber du bliver glad for at færdes herinde . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Ja det hjælper da på det, selv om jeg stadig skal høre for at jeg taler københavnsk Det er du ikke den eneste der skal høre på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen til . Håber du bliver glad for at færdes herinde . Tak, det er jeg sikker på jeg bliver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen til Dejligt med nogle flere gårdhunde herinde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Velkommen til Dejligt med nogle flere gårdhunde herinde :banan: Hej og tak Der er måske ikke så mange med gårdhunde her inde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Hej og tak Der er måske ikke så mange med gårdhunde her inde Lad mig bare sige at vi er ikke i overtal Ved ikke præsis hvor mange vi er blevet herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts