Hop til indhold

Update på Baloo

Gæst AnneBauerJohansen
 Share

Recommended Posts

Gæst AnneBauerJohansen

Kære alle.

Hermed en lille update på Baloos indlæggelse i Karlslunde. Heldigvis er der både gode og dårlige nyheder.

De gode nyheder er at der ikke er fundet nogle abnormaliteter i blod, afføring eller tarmene. Ikke cancer og højst sandsynligt ikke mavesår. :-D

De dårlige nyheder er at hans mavesæk er meget hård på grund af meget bindevæv. Der er fra dette taget biopsier. Svarene på biopsierne får vi forhåbentlig i næste uge. Så kan der blive lagt en plan.

Lettelsen er stor og selv om det koster næsten 13.000,- kroner er jeg glad for at vi valgte at indlægge ham. :shock:

Dog er Karlslunde meget uforstående overfor den måde vores egen dyrlæge har valgt at behandle Baloos konstante opkastninger og dårlig mave. De er enige med os i at det ikke har været optimalt.

Klage er derfor skrevet og sendt til dyrlægen.

Baloo er heldigvis glad for at være hjemme igen. Der bliver uddelt mange kys.

Al respekt til de utrolig dygtige dyrlæger i Karlslunde. Aldrig før har vi fået så god behandling. :hjerte:

Mange kærlige hilsner

Baloo og ejer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnneBauerJohansen

De holder kortene tæt ind til kroppen med hensyn til hvad det kan være at bindevævet er kommet af.

Det er også ok... Glæder mig efterhånden bare til at få svar på om der er noget og hvad man kan gøre.

Jeg er utrolig begejstret for Karlslunde. Synes de er enormt professionelle og samtidig har de utrolig meget empati for os skøre dyreejere.

Vender straks retur når vi har fået svar på biopsien.

Knus

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft gode seriøse oplevelser med udredning for en af mine hvalpe.

Han skulle CT scannes i hals/nakke, da jeg ligesom mente han havde lidt svag hals, ligesom lidt låst???.

Min egen dyrlæge kunne ikke finde noget, og en af disse kiropraktore turde ikke røre så lille en hvalp på 10 uger. Ct scanning = 4.300 kr viste , at der ikke var medfødte defekter eller forskubbede hvirvler, og derefter kom kiropraktoren og det hjalp efter et par timer. Han blev helt perfekt.

Link til indlæg
Del på andre sites