Hop til indhold

Hundetræf ved Viborg


Adele
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

gerne for mig, eller uden snor :vedikke:Måske på inderøen?

 

Ja, på inderøen er der jo en hundeskov, så det kunne jo være... Men det dér med Sherlock og indkald er bare ikke super, så der skal helst ikke være for mange mennesker. Men det plejer heller ikke at være så slemt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man kommer der ud til dig (hvor det så end er) med bus eller tog?

 

Så kunne det være at sheila kunne komme med og hilse på jer ovs. Når hun først har fulgtes lidt med Sherlock og Tacco, så kan de godt være løse.

 

Hhhm... Altså, hundeskoven ligger ca. en times gåtur fra mig... Jeg skal muligvis gå dertil, da mine forældre højst sandsynligt ikke er hjemme. Der er en bus der kører fra Viborg og nogenlunde hen til hvor jeg bor. Hvis det var kunne du jo eventuelt tage den bus, og så kunne vi gå til hundeskoven sammen. Men kun hvis du gider det, for det er jo lidt langt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt komme med en 'måske'-tilmelding :genert: Har jo mange ting der skal ordnes for tiden, men kunne være skønt med et sidste Viborg-træf inden jeg flytter til Odense :blink: HVIS det er - må terroristerne og jeg så køre med dig kære Linda? :engel:

 

Hyggeligt, nu bliver vi mange, lige pludselig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hhhm... Altså, hundeskoven ligger ca. en times gåtur fra mig... Jeg skal muligvis gå dertil, da mine forældre højst sandsynligt ikke er hjemme. Der er en bus der kører fra Viborg og nogenlunde hen til hvor jeg bor. Hvis det var kunne du jo eventuelt tage den bus, og så kunne vi gå til hundeskoven sammen. Men kun hvis du gider det, for det er jo lidt langt :-)

 

Gårturen ville jo være fin for sheila, hun skal ikke være løs nemlig;-)

 

Hvornår på dagen tænker i det skal være?

Link til indlæg
Del på andre sites

okei, mange tak :-) Kender godt den i Dollerup.. Den på Koldingvej er det i nærheden af Liseborg? Har nemlig hørt at der skulle være en derude omkring også??

 

Nu er jeg ikke helt klar over hvor Liseborg er, men den ligger inde ved løvbjerg, ikke så langt fra Hald Ege

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt komme med en 'måske'-tilmelding :genert: Har jo mange ting der skal ordnes for tiden, men kunne være skønt med et sidste Viborg-træf inden jeg flytter til Odense :blink: HVIS det er - må terroristerne og jeg så køre med dig kære Linda? :engel:

 

det kan du da :5up:

 

kan du have øglerne i en taske for så kan vi have Luckuluna med også stationen måske, alt efter om hun har en eller to hunde med?

Link til indlæg
Del på andre sites

og så foreslår jeg at vi mødes ude ved dig Adele, så kan vi se om vi orker at gå ud til slip-løs området, ellers er det ganske fint for os at gå tur i snor, der er så dejligt der hvor du bor ;-)

 

 

Tidsunkt?

 

Kl. 13?

 

Lyder fint fint, vi må også lige se hvordan vejret er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...