Adele Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Jeg tænkte på om nogen var friske på en gåtur omkring d. 17-22 juni? Hvis det er med snor er der massere steder herude ved mig, lidt uden for Viborg. Er der nogen der har lyst til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Det tror jeg da gerne vi vil. Søndag den 20.? der skal vi ihvert fald ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Søndag den 20. lyder fint Er det så herude, i snor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Ville gerne have været med men har desværre ingen bil den dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Ville gerne have været med men har desværre ingen bil den dag Øv! Kan du ellers nogle af de andre dage, da? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Nej min mand har bilen hele weekenden:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Nej min mand har bilen hele weekenden:megaked: Okay, øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Søndag den 20. lyder fint Er det så herude, i snor? gerne for mig, eller uden snor :vedikke:Måske på inderøen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 gerne for mig, eller uden snor :vedikke:Måske på inderøen? Ja, på inderøen er der jo en hundeskov, så det kunne jo være... Men det dér med Sherlock og indkald er bare ikke super, så der skal helst ikke være for mange mennesker. Men det plejer heller ikke at være så slemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Kan man kommer der ud til dig (hvor det så end er) med bus eller tog? Så kunne det være at sheila kunne komme med og hilse på jer ovs. Når hun først har fulgtes lidt med Sherlock og Tacco, så kan de godt være løse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Kan man kommer der ud til dig (hvor det så end er) med bus eller tog? Så kunne det være at sheila kunne komme med og hilse på jer ovs. Når hun først har fulgtes lidt med Sherlock og Tacco, så kan de godt være løse. Hhhm... Altså, hundeskoven ligger ca. en times gåtur fra mig... Jeg skal muligvis gå dertil, da mine forældre højst sandsynligt ikke er hjemme. Der er en bus der kører fra Viborg og nogenlunde hen til hvor jeg bor. Hvis det var kunne du jo eventuelt tage den bus, og så kunne vi gå til hundeskoven sammen. Men kun hvis du gider det, for det er jo lidt langt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg vil godt komme med en 'måske'-tilmelding Har jo mange ting der skal ordnes for tiden, men kunne være skønt med et sidste Viborg-træf inden jeg flytter til Odense :blink: HVIS det er - må terroristerne og jeg så køre med dig kære Linda? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Jeg vil godt komme med en 'måske'-tilmelding Har jo mange ting der skal ordnes for tiden, men kunne være skønt med et sidste Viborg-træf inden jeg flytter til Odense :blink: HVIS det er - må terroristerne og jeg så køre med dig kære Linda? Hyggeligt, nu bliver vi mange, lige pludselig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Hhhm... Altså, hundeskoven ligger ca. en times gåtur fra mig... Jeg skal muligvis gå dertil, da mine forældre højst sandsynligt ikke er hjemme. Der er en bus der kører fra Viborg og nogenlunde hen til hvor jeg bor. Hvis det var kunne du jo eventuelt tage den bus, og så kunne vi gå til hundeskoven sammen. Men kun hvis du gider det, for det er jo lidt langt Gårturen ville jo være fin for sheila, hun skal ikke være løs nemlig;-) Hvornår på dagen tænker i det skal være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TrineMine86 Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Hej Hvor er det i siger at hundeskoven er i Viborg? har fået mig fortalt at der skulle være to, men ved ærlig talt ikke hvor de ligger henne?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Hej Hvor er det i siger at hundeskoven er i Viborg? har fået mig fortalt at der skulle være to, men ved ærlig talt ikke hvor de ligger henne?? Der ligger to. Den ene ligger på Koldingvej inde i Viborg, og den anden ligger i Dollerup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TrineMine86 Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 okei, mange tak Kender godt den i Dollerup.. Den på Koldingvej er det i nærheden af Liseborg? Har nemlig hørt at der skulle være en derude omkring også?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 okei, mange tak Kender godt den i Dollerup.. Den på Koldingvej er det i nærheden af Liseborg? Har nemlig hørt at der skulle være en derude omkring også?? Nu er jeg ikke helt klar over hvor Liseborg er, men den ligger inde ved løvbjerg, ikke så langt fra Hald Ege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst TrineMine86 Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 okei, det må jeg lige få undersøgt nærmere så!! 1000 tak for info Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Jeg vil godt komme med en 'måske'-tilmelding Har jo mange ting der skal ordnes for tiden, men kunne være skønt med et sidste Viborg-træf inden jeg flytter til Odense :blink: HVIS det er - må terroristerne og jeg så køre med dig kære Linda? det kan du da :5up: kan du have øglerne i en taske for så kan vi have Luckuluna med også stationen måske, alt efter om hun har en eller to hunde med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 det kan du da :5up: kan du have øglerne i en taske for så kan vi have Luckuluna med også stationen måske, alt efter om hun har en eller to hunde med? Den ene øgle kan godt være i en taske - det kan den anden ikke Og TAK :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 og så foreslår jeg at vi mødes ude ved dig Adele, så kan vi se om vi orker at gå ud til slip-løs området, ellers er det ganske fint for os at gå tur i snor, der er så dejligt der hvor du bor Tidsunkt? Kl. 13? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Den ene øgle kan godt være i en taske - det kan den anden ikke Og TAK :kys: Så bliver den anden ædt at tacco, så må vælge hvem det skal være :mrgreen: Ej vi finder ud af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Så bliver den anden ædt at tacco, så må vælge hvem det skal være :mrgreen: Ej vi finder ud af det. Muahahaha takker :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 og så foreslår jeg at vi mødes ude ved dig Adele, så kan vi se om vi orker at gå ud til slip-løs området, ellers er det ganske fint for os at gå tur i snor, der er så dejligt der hvor du bor Tidsunkt? Kl. 13? Lyder fint fint, vi må også lige se hvordan vejret er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts