Gæst mikallo Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Jeg har en ung glad Jack Russell på 1½. Vi vil gerne møde rimelig rolige og sprogsikre hunde. Taco er lidt usikker på andre hunde og har derfor brug for at se andre hunde lidt an inden de hilser. Min hensigt med møder er bla at vise ham at andre hunde ikke er farlige:-D Så gåtur i skov og andre spændene steder vil være at fortrække(men i snor). Han vil gerne lege når han kender den anden hund, men det er dog ikke en must.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Jeg har en ung glad Jack Russell på 1½.Vi vil gerne møde rimelig rolige og sprogsikre hunde. Taco er lidt usikker på andre hunde og har derfor brug for at se andre hunde lidt an inden de hilser. Min hensigt med møder er bla at vise ham at andre hunde ikke er farlige:-D Så gåtur i skov og andre spændene steder vil være at fortrække(men i snor). Han vil gerne lege når han kender den anden hund, men det er dog ikke en must.. halløjsa:vinken: Vi kender jo allerede hinanden, så mine fungerer jo ikke som nye hunde mere. Så må nøjes med at sige god for Taco og ejer til andre interesserede:5up: Og dygtigt, du kom herind:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pippilangstrømpe Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Når min Malteserhvalp lige bliver lidt større, så er vi helt klar på at lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mikallo Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 halløjsa:vinken: Vi kender jo allerede hinanden, så mine fungerer jo ikke som nye hunde mere. Så må nøjes med at sige god for Taco og ejer til andre interesserede:5up: Og dygtigt, du kom herind:klap: Hej i 3 Piger:) Tusind tak for det, det var rigtig pænt af jer:-) I ville ellers være super at møde igen som ukendt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 ja os har i jo også allerede mødt så Karla og jeg siger bsre velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts