LiseLyholm&Ronja Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da jeg var ude i haven og spille lidt fodbold med Ronja, kom jeg til at tænke på, om hunde reagere kraftigere overfor farver som de forbinder med noget godt/altid har været omgivet af? Jeg har fra starten af, så vidt muligt, kun givet Ronja røde, lyserøde og lilla ting, og andre farver, men i de nuancer. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i gør. Men når/hvis jeg en dag får en hanhund, er det da helt sikkert at den vil få blå ting og andre drengefarver :blink: Er de farver som hundene er omgivet af, noget der påvirker dem på en måde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Jeg ved ikke om de bliver påvirket af dem, men de har præferencer... har haft en tråd om det tidligere http://www.hunde-forum.dk/debat/7066-hunde-og-farver.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Jeg ved ikke om de bliver påvirket af dem, men de har præferencer... har haft en tråd om det tidligere http://www.hunde-forum.dk/debat/7066-hunde-og-farver.html Tak :5up: Sjovt med den gule farve :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 er der ikke noget med at hunde ikke kan se farven rød? :hmm: eller er det katte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 er der ikke noget med at hunde ikke kan se farven rød? :hmm: eller er det katte? Det er hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Er det ikke noget med at grøn og rød er det samme for en hund? :hmm: Mener at have læst det i en gwen bailey bog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Er det ikke noget med at grøn og rød er det samme for en hund? :hmm: Mener at have læst det i en gwen bailey bog de er rød/grøn farveblinde, ligesom nogle mennesker også kan være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 de er rød/grøn farveblinde, ligesom nogle mennesker også kan være Åh tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts