Hop til indhold

Hvordan svarer man besøgenes beskeder?

Gæst lillian53
 Share

Recommended Posts

Gæst lillian53

Gryn har været så sød at synes om mine hunde og nu vil jeg da gerne svare hende - hvordan gør jeg det?

Hvad er mulighederne.

Forresten synes jeg der er mange som ikke viser "om mig" på deres profil, hvorfor det ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt når du har fået en besøgende besked står der svar på besked nederst, ellers gå ind på vedkommendes profil og skriv dér. Men nogen som fx Gryn har ikke indstillet sin profil til at man kan skrive på den. Så der må du skrive en PB (privatbesked) til hende på hendes profil. :blink:

Man kan selv vælge hvad man vil vide på sin profil, så afhængigt af hvor anonyme folk har lyst til at være kan de jo selv vælge hvem der skal se hvad :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jeg kan godt svare på besøgsbeskeder fra Gryn :confused: er det fordi jeg er "ven" med hende :hmm:

Men til TS: Normalt trykker du bare på navnet på den person, der har skrevet beskeden til dig - alternativt kan du trykke på "vis samtale" i højre hjørne af beskeden.

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jeg kan godt svare på besøgsbeskeder fra Gryn :confused: er det fordi jeg er "ven" med hende :hmm:

Men til TS: Normalt trykker du bare på navnet på den person, der har skrevet beskeden til dig - alternativt kan du trykke på "vis samtale" i højre hjørne af beskeden.

HMMF! ja tænkte det squ nok! Hun diskriminere gør hun nå! :fornaermet:

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sigurd
Jeg kan alligevel ikke huske det, husker folk på deres lille billede (så lad for pokker være med at skifte det hele tiden...Guanomo!)

Jeg har været så heldig, at "finde en knap" så jeg ikke får vist andres billeder, bundtekster og lign. Det gør det hele lidt mere overskueligt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites