Gæst lillian53 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Gryn har været så sød at synes om mine hunde og nu vil jeg da gerne svare hende - hvordan gør jeg det? Hvad er mulighederne. Forresten synes jeg der er mange som ikke viser "om mig" på deres profil, hvorfor det ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Juhuuu, nu er jeg sørme blevet grøn debatør:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Normalt når du har fået en besøgende besked står der svar på besked nederst, ellers gå ind på vedkommendes profil og skriv dér. Men nogen som fx Gryn har ikke indstillet sin profil til at man kan skrive på den. Så der må du skrive en PB (privatbesked) til hende på hendes profil. :blink: Man kan selv vælge hvad man vil vide på sin profil, så afhængigt af hvor anonyme folk har lyst til at være kan de jo selv vælge hvem der skal se hvad :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 :hmm: jeg kan godt svare på besøgsbeskeder fra Gryn er det fordi jeg er "ven" med hende :hmm: Men til TS: Normalt trykker du bare på navnet på den person, der har skrevet beskeden til dig - alternativt kan du trykke på "vis samtale" i højre hjørne af beskeden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 :hmm: jeg kan godt svare på besøgsbeskeder fra Gryn er det fordi jeg er "ven" med hende :hmm: Men til TS: Normalt trykker du bare på navnet på den person, der har skrevet beskeden til dig - alternativt kan du trykke på "vis samtale" i højre hjørne af beskeden. HMMF! ja tænkte det squ nok! Hun diskriminere gør hun nå! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Forresten synes jeg der er mange som ikke viser "om mig" på deres profil, hvorfor det ? Kan kun tale for mig selv, men jeg er ikke nogen særlig interessant person, så jeg kan ikke forestille mig at personlige oplysninger om mig kan være relevante for dette forum. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Synes det rar at vide om det er mand kvinde og hvor du bor(land by), men ellers har du da ret du er da ikke særlig interessant:slem: ha ha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Synes det rar at vide om det er mand kvinde og hvor du bor(land by), men ellers har du da ret du er da ikke særlig interessant:slem: ha ha Jeg kan alligevel ikke huske det, husker folk på deres lille billede (så lad for pokker være med at skifte det hele tiden...Guanomo!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Jeg kan alligevel ikke huske det, husker folk på deres lille billede (så lad for pokker være med at skifte det hele tiden...Guanomo!) Hey hvordan kan du vide jeg tit skifter billed hvis du kun husker folk på billedet :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Hey hvordan kan du vide jeg tit skifter billed hvis du kun husker folk på billedet :hmm: I'm watching YOU :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 I'm watching YOU :5up: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Jeg kan alligevel ikke huske det, husker folk på deres lille billede (så lad for pokker være med at skifte det hele tiden...Guanomo!) Jeg har været så heldig, at "finde en knap" så jeg ikke får vist andres billeder, bundtekster og lign. Det gør det hele lidt mere overskueligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts