Hop til indhold

Hej allesammen


Gæst Satine
 Share

Recommended Posts

Gæst Satine

Jeg hedder Satine, og bor på Mols.

Jeg har tre hunde, Bella, Basil og Bogart (som dog ikke er helt min), og 4 katte, et afrikansk dværgpindsvin, en ørkenrotte, en kanin og en pony.

 

Jeg lever og ånder for dyr, i særdeleshed mine egne, hehe.

Til hverdag er jeg i praktik som veterinærsygeplejerske, som jo er et vældigt spændende job. Ind i mellem er der selvfølgelig nogle knap så sjove sager, men det følger jo med.

 

Men ja, her er jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Satine

Tak allesammen, sikke en dejlig varm velkomst.. :-D

Til Dogue: Ja, jeg er godt nok bekendt med den vanedannende effekt af hyggelige foraer.

Til Ascha: Så har jeg lagt et billede af min lille Milla op i mit galleri. Men for en sikkerheds skyld så er hun også her:

 

1612585215.jpg

 

 

Forresten, er det muligt at få mere galleri-plads herinde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Satine, og bor på Mols.

Jeg har tre hunde, Bella, Basil og Bogart (som dog ikke er helt min), og 4 katte, et afrikansk dværgpindsvin, en ørkenrotte, en kanin og en pony.

 

Jeg lever og ånder for dyr, i særdeleshed mine egne, hehe.

Til hverdag er jeg i praktik som veterinærsygeplejerske, som jo er et vældigt spændende job. Ind i mellem er der selvfølgelig nogle knap så sjove sager, men det følger jo med.

 

Men ja, her er jeg :-D

 

Hejsa og velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen, sikke en dejlig varm velkomst.. :-D

Til Dogue: Ja, jeg er godt nok bekendt med den vanedannende effekt af hyggelige foraer.

Til Ascha: Så har jeg lagt et billede af min lille Milla op i mit galleri. Men for en sikkerheds skyld så er hun også her:

 

1612585215.jpg

 

 

Forresten, er det muligt at få mere galleri-plads herinde?

 

Nej hvor er hun sød. :mrgreen: Man får helt lyst til at få sådan en. Hvor har du købt hende, hvordan er de som kæledyr og hvad kræver et pindsvin?. Undskyld jeg spammer tråden.:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...