Aslan Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 [media] [/media] Vi er jo begyndt på det dersens åben tearasse noget..... og så fandt vi jo lige tagrende røret frem....kun med henblik på at "drille" aslan lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hvor er han klog - han ved da godt hvem der laver lyden :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hihi, stakkels Aslan da Herlig er han og tænk, at han rent faktisk kan springe og løbe så hurtigt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hvor er han bare sød sådan som han forsøger at stikke hele næsen op i tagrenden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 hahaha... hvor er han skøn :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 [media] [/media] Og så lidt vandsjov. Jeg vil foreslå at i venter 1m og 10 ca og så ser slutningen med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 [media] [/media] Og så lidt vandsjov. Jeg vil foreslå at i venter 1m og 10 ca og så ser slutningen med :blink: hahahahaha..... Hold k*** jeg er helt knust af grin!!!!!!!!!!!!!!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: hvor er han vidunderlig!! :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Haahaha han er sgu herlig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Så grunden til at han gøede var at I ikke holdt vandslangen stille længe nok til at han kunne nå at drikke af den :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Skønt Godt du ikke er indfødt australier og skal spille på Didjeridoo - så ville Aslan da gå helt amok Kender det iøvrigt godt. Vi bruger bare køkkenrulle røret - så går Bamse helt amok og gør og gør Han synes det er skide skægt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 :klap::klap::klap::klap: Flere Aslan videoer, tak! Kors hvor er han sjov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Så grunden til at han gøede var at I ikke holdt vandslangen stille længe nok til at han kunne nå at drikke af den :blink: Jae....vi hverken fodre ham eller har vand til at stå, så ergo må han jo gøre hvad han kan for at blive "sat" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 :klap::klap::klap::klap: Flere Aslan videoer, tak! Kors hvor er han sjov. Altså, der ligger 55 inde på youtube! Bare søg efter Aslanfyn (det er mig :blink: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jae....vi hverken fodre ham eller har vand til at stå, så ergo må han jo gøre hvad han kan for at blive "sat" Det tænkte jeg jo nok, onde, onde forældre Og jeg kan se at du har fået dig et nyt yndlingsudtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det tænkte jeg jo nok, onde, onde forældre Og jeg kan se at du har fået dig et nyt yndlingsudtryk Ja, sat er total in i Grøften for tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Haha hvor er han bare herlig :klap:. Super skønner videoer :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts