LiseLyholm&Ronja Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 I går skrev jeg tre indlæg, hvor den blev ved med at stå på 400. :hmm: Har også oplevet før at de ikke blev talt Bliver alle jeres talt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg tror der er noget med at indlæg i "Løst Snak" ikke bliver talt. Ellers var der vist nogle stykker herinde der havde over 1 million Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg tror der er noget med at indlæg i "Løst Snak" ikke bliver talt. Ellers var der vist nogle stykker herinde der havde over 1 million det er korrekt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg tror der er noget med at indlæg i "Løst Snak" ikke bliver talt. Ellers var der vist nogle stykker herinde der havde over 1 million Så er det nok derfor :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 I går skrev jeg tre indlæg, hvor den blev ved med at stå på 400. Har også oplevet før at de ikke blev talt ? Øh, det kan godt være, at det er et dumt spørgsmål, men hvorfor betyder det noget for dig, at få dine indlæg talt ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Øh, det kan godt være, at det er et dumt spørgsmål, men hvorfor betyder det noget for dig, at få dine indlæg talt ?? Gør det egentlig heller ikke, men jeg kunne huske at ved de 400 "rykkede man op", så jeg blev permanent beboer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 det er korrekt :5up: Begge dele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det ER ret irriterende at indlæggende i løst snak ikke blir talt med for så havde jeg pænt mange flere det er lidt ligesom et spil agtigt, man kan gå helt op i hvor mange indlæg, hvor meget karma osv man har :blink: det er bare sjov og spas..en god måde at få tiden til at gå Mener det er så det man skriver i løst snak ikke kan googles, hvilket nok er en meget god idé Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det ER ret irriterende at indlæggende i løst snak ikke blir talt med for så havde jeg pænt mange flere det er lidt ligesom et spil agtigt, man kan gå helt op i hvor mange indlæg, hvor meget karma osv man har :blink: det er bare sjov og spas..en god måde at få tiden til at gå Mener det er så det man skriver i løst snak ikke kan googles, hvilket nok er en meget god idé Ja det er jo nemlig en konkurrence hvor det gælder om at have flest af det hele Selvom der skal noget til for at slå Aslan... Og nej løst snak kan ikke googles... *Må til at skrive mere i de seriøse tråde, så man kan indhente Aslan* :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det ER ret irriterende at indlæggende i løst snak ikke blir talt med for så havde jeg pænt mange flere det er lidt ligesom et spil agtigt, man kan gå helt op i hvor mange indlæg, hvor meget karma osv man har :blink: det er bare sjov og spas..en god måde at få tiden til at gå Mener det er så det man skriver i løst snak ikke kan googles, hvilket nok er en meget god idé Ja det er jo nemlig en konkurrence hvor det gælder om at have flest af det hele Selvom der skal noget til for at slå Aslan... Og nej løst snak kan ikke googles... *Må til at skrive mere i de seriøse tråde, så man kan indhente Aslan* :mrgreen: Ville måske også være pænt træls hvis det man skriver i løst snak feks alt og intet tråden, kunne googles for noget af det tåler da ikke at andre udenforstående læs det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Ville måske også være pænt træls hvis det man skriver i løst snak feks alt og intet tråden, kunne googles for noget af det tåler da ikke at andre udenforstående læs det Det kan udenforstående så alligevel :blink: Alle medlemmer herinde kan jo læse med - og jeg går ikke ud fra du kender alle herinde? Du kender i hvert tilfælde ikke mig :slem: (går jeg ikke ud fra da) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det kan udenforstående så alligevel :blink: Alle medlemmer herinde kan jo læse med - og jeg går ikke ud fra du kender alle herinde? Du kender i hvert tilfælde ikke mig :slem: (går jeg ikke ud fra da) he he nej det er rigtigt men altså ville måske være lidt træls at hvis nogen googler Zacko og så bla fik alt det ævl som man skriver i alt og intet eller nowet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 he he nej det er rigtigt men altså ville måske være lidt træls at hvis nogen googler Zacko og så bla fik alt det ævl som man skriver i alt og intet eller nowet You're in the clear Let me google that for you Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 You're in the clear Let me google that for you For slet ikke at tænke på hvis ens chef google en så lad os bare glædes over at løst snak ikke kommer frem hvis man googler :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 For slet ikke at tænke på hvis ens chef google en så lad os bare glædes over at løst snak ikke kommer frem hvis man googler :slem: Ahahaha ja det er nok egentlig meget godt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Begge dele? Altså, jeg havde ihvertilfalde haft 20.000 posts by now! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Ja det er jo nemlig en konkurrence hvor det gælder om at have flest af det hele Selvom der skal noget til for at slå Aslan... Og nej løst snak kan ikke googles... *Må til at skrive mere i de seriøse tråde, så man kan indhente Aslan* :mrgreen: Altså...... Lonny har også mange posts!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Det kan udenforstående så alligevel :blink: Alle medlemmer herinde kan jo læse med - og jeg går ikke ud fra du kender alle herinde? Du kender i hvert tilfælde ikke mig :slem: (går jeg ikke ud fra da) Pas på hvad du siger, en dag slår naboen dig i hovedet og siger "tak for sidst på HF" :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Altså...... Lonny har også mange posts!!! Men ikke lige så mange som dig! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Men ikke lige så mange som dig! :blink: Men tæt på, desuden opholder Lonny sig mere i "talte" tråde end mig, s bare vent, om 4-5 mdr er hun foran mig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Men tæt på, desuden opholder Lonny sig mere i "talte" tråde end mig, s bare vent, om 4-5 mdr er hun foran mig :5up: Vil du gerne overhales ? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Vil du gerne overhales ? :blink: det ville ikke genere mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts