Hop til indhold

Bliver jeres indlæg talt?

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Gæst Sigurd
I går skrev jeg tre indlæg, hvor den blev ved med at stå på 400.

Har også oplevet før at de ikke blev talt

?

:genert: Øh, det kan godt være, at det er et dumt spørgsmål, men hvorfor betyder det noget for dig, at få dine indlæg talt ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ER ret irriterende at indlæggende i løst snak ikke blir talt med :fornaermet: for så havde jeg pænt mange flere :mrsgreen: det er lidt ligesom et spil agtigt, man kan gå helt op i hvor mange indlæg, hvor meget karma osv man har :blink: det er bare sjov og spas..en god måde at få tiden til at gå :lol:

Mener det er så det man skriver i løst snak ikke kan googles, hvilket nok er en meget god idé :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ER ret irriterende at indlæggende i løst snak ikke blir talt med :fornaermet: for så havde jeg pænt mange flere :mrsgreen: det er lidt ligesom et spil agtigt, man kan gå helt op i hvor mange indlæg, hvor meget karma osv man har :blink: det er bare sjov og spas..en god måde at få tiden til at gå :lol:

Mener det er så det man skriver i løst snak ikke kan googles, hvilket nok er en meget god idé :genert:

Ja det er jo nemlig en konkurrence hvor det gælder om at have flest af det hele :genert: Selvom der skal noget til for at slå Aslan...

Og nej løst snak kan ikke googles...

*Må til at skrive mere i de seriøse tråde, så man kan indhente Aslan* :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo nemlig en konkurrence hvor det gælder om at have flest af det hele :genert: Selvom der skal noget til for at slå Aslan...

*Må til at skrive mere i de seriøse tråde, så man kan indhente Aslan* :mrgreen::mrgreen:

Ville måske også være pænt træls hvis det man skriver i løst snak feks alt og intet tråden, kunne googles :shock: for noget af det tåler da ikke at andre udenforstående læs det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville måske også være pænt træls hvis det man skriver i løst snak feks alt og intet tråden, kunne googles :shock: for noget af det tåler da ikke at andre udenforstående læs det :mrgreen:

Det kan udenforstående så alligevel :blink: Alle medlemmer herinde kan jo læse med - og jeg går ikke ud fra du kender alle herinde? Du kender i hvert tilfælde ikke mig :slem: (går jeg ikke ud fra da)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan udenforstående så alligevel :blink: Alle medlemmer herinde kan jo læse med - og jeg går ikke ud fra du kender alle herinde? Du kender i hvert tilfælde ikke mig :slem: (går jeg ikke ud fra da)

he he nej det er rigtigt men altså ville måske være lidt træls at hvis nogen googler Zacko og så bla fik alt det ævl som man skriver i alt og intet eller nowet :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså...... Lonny har også mange posts!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas på hvad du siger, en dag slår naboen dig i hovedet og siger "tak for sidst på HF" :mrgreen: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites