Hop til indhold

Vandhunde


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Gæst BongoJungle
Det lyser bare ud af Diesel at det bare er noget der du'r :5up:

 

 

Ja, og det dur mere og mere for hver gang vi er ved havet. :blink:

Han går helt i selvsving når han kommer i vandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Aaaahhhhhh jeg elsker bare vandhunde. :klovn:

 

Buddy kan da også være med her. De her er taget her i pinsen, da vi var i sommerhuset og selvfølgelig også på stranden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Aaaahhhhhh jeg elsker bare vandhunde. :klovn:

 

Buddy kan da også være med her. De her er taget her i pinsen, da vi var i sommerhuset og selvfølgelig også på stranden :-D

 

 

Nårh, endnu en smuk havhund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Aaaahhhhhh jeg elsker bare vandhunde. :klovn:

 

Buddy kan da også være med her. De her er taget her i pinsen, da vi var i sommerhuset og selvfølgelig også på stranden :-D

Hvor er det helt fantastiske flotte og GODE billeder :5up: :5up:

Har du aldrig overvejet fotokonkurencer??

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaahhhhhh jeg elsker bare vandhunde. :klovn:

 

Buddy kan da også være med her. De her er taget her i pinsen, da vi var i sommerhuset og selvfølgelig også på stranden :-D

 

Nuiiii det er gode billeder!!!! a035.gif Det styrer du da ret godt det kamera der (men motivet er selvfølgelig også i orden ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor er det helt fantastiske flotte og GODE billeder :5up: :5up:

Har du aldrig overvejet fotokonkurencer??

Tak skal du have. Jeg må sige, at jeg har ikke overvejet det udover dem vi har her på debatten :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nuiiii det er gode billeder!!!! a035.gif Det styrer du da ret godt det kamera der (men motivet er selvfølgelig også i orden ;-))

Tak for det. Jeg har også øvet i lang tid. Hvis du vidste hvor mange kikse billeder jeg har fået taget, så ville du måske ikke være lige så imponeret :lol:;-)

 

Det ville nu være rart med et kamera, der var lidt hurtigere, når man har trykket på knappen. Med det jeg har nu, skal man enten tage af noget der står stille, eller også skal man være på forkant, og vide, hvad der sker om et splitsekund. Det kan godt være lidt svært at regne ud :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det. Jeg har også øvet i lang tid. Hvis du vidste hvor mange kikse billeder jeg har fået taget, så ville du måske ikke være lige så imponeret :lol:;-)

 

Det ville nu være rart med et kamera, der var lidt hurtigere, når man har trykket på knappen. Med det jeg har nu, skal man enten tage af noget der står stille, eller også skal man være på forkant, og vide, hvad der sker om et splitsekund. Det kan godt være lidt svært at regne ud :oops:

 

Men du har godt nok også fået taget nogle rigtig gode nogen. Jeg er stadig helt forelsket i det billede af Buddy hvor han sidder med sin tov-knude :lun: Det er lige til en reklame a035.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Men du har godt nok også fået taget nogle rigtig gode nogen. Jeg er stadig helt forelsket i det billede af Buddy hvor han sidder med sin tov-knude :lun: Det er lige til en reklame a035.gif

Ha ha ha den har bare lige ramt plet, den med knuden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha ha den har bare lige ramt plet, den med knuden :lol:

 

Fuldstændig!!! :hjerte: Han er slet ikke til at stå for på det billede!!! :-D (Måske du liiiige skulle sætte det på en gang til, så de andre kan se hvad vi taler om.. For det er IKKE fordi jeg gerne vil se det igen!!! :blink: )) (Jeg har det faktisk stadig, men sæt det nu på ik'? ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Fuldstændig!!! :hjerte: Han er slet ikke til at stå for på det billede!!! :-D (Måske du liiiige skulle sætte det på en gang til, så de andre kan se hvad vi taler om.. For det er IKKE fordi jeg gerne vil se det igen!!! :blink: )) (Jeg har det faktisk stadig, men sæt det nu på ik'? ;-))

Ha ha ha ha om ikke andet, så gør jeg det da gerne for dig (selvom det ikke har meget med vandhund at gøre) :-D

 

Her er det berygtede/berømte billed så.. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Ha ha ha ha om ikke andet, så gør jeg det da gerne for dig (selvom det ikke har meget med vandhund at gøre) :-D

 

Her er det berygtede/berømte billed så.. :cool:

Nååååh bette pus :lun::lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer
Hvor er det helt fantastiske flotte og GODE billeder :5up: :5up:

Har du aldrig overvejet fotokonkurencer??

 

DU skulle overveje at søge til fotokonkurrencer. Der er masser på nettet, også hvis du bare vil vise dem.

 

Nu ved jeg ikke hvad det er for et kamera du har. Men www.eoscanon.dk bruger jeg selv. Det er ikke med konkurrence men du kan vise dine billeder.

 

Stor ros til dig. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...