Hop til indhold

Anbefal mig en kennel


Dorte
 Share

Recommended Posts

Jeg skal en tur på WDS på torsdag. Jeg må allierede mig med et katalog og så gå og notere de hunde, jeg synes godt om og se om jeg kan finde en eller anden form for rød tråd.

 

Men det vigtigste er nu, at hundens temperament er i orden (hvilket jeg nu har forstået ikke er det store problem hos labberne) og at det passer sammen med Livas (og mit), så vi kan få en harmonisk lille flok her i Gørding.

 

Nu har du jo selvfølgelig været af sted og alt det der (håber du blev klogere på noget), men vil bare hive ovenstående citat frem, fordi det bare er en god idé når man skal ud og kigge efter ny hund og linjer.

 

En ting er man gerne vil have sundhed, temperament og arbejdsiver, men hvis man også kan få noget lækkert at kigge på, så er det jo ikke at fornægte.

 

Det med at sætte sig ned og se hvilke hunde man syntes om, notere det i kataloget og derefter finde fællesnævneren er der i mine øjne ALT for få der gør.

 

Men sådan er vi jo så forskellige...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst Afganskmynde

Ihhh hvor Spaendende med en hunde lillesoster til familien:banan: Tillykke tillykke og held og lykke med projektet:klap:

 

Hvis du vil have en hvalp fra staterne, kan jeg nemt finde en super kennel:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh hvor Spaendende med en hunde lillesoster til familien:banan: Tillykke tillykke og held og lykke med projektet:klap:

 

Hvis du vil have en hvalp fra staterne, kan jeg nemt finde en super kennel:5up:

 

Som du kan se af min opdatering, har jeg allerede fundet en hvalp (som dog ikke er født endnu :mrgreen:).

 

Jeg foretrækker nu en opdrætter 50 km væk og ikke fra halvvejs rundt om jorden ... Min opdrætter er en af dem "man hænger på resten af hundens liv" - for at citere hende selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...