Hop til indhold

Så skete det..!


Tine1
 Share

Recommended Posts

Jeg er blevet forelsket... sådan helt seriøst... I en lille bomstærk og super smuk løwchen hvalp med tonsvis af krudt i øven..

 

Havde jo sådan set allerede sat mig for at blive lidt solgt i ham, men at han viste sig at være møg lækker i virkeligheden også..!!! Viiiilldt...!!!

 

Fik lagt et depositum - så nu er han min:banan:

 

Der var ingen tvivl om, at han var populær hos opdrætteren også - og dem, der havde set ham... Hun havde vist fået kommentarer som "Du må ikke sælge ham til en, der ikke vil udstille ham..!!" - men hun var heldigvis ligeglad med det..

 

...og hvem ved.. hvis det virkelig er sandt at jeg er faldet for et pragteksemplar, så kunne jeg måske godt lokkes til et par udstillinger:-D

 

Synes den sidste uge, hvor jeg har ventet på dette besøg har været lang... Så tør slet ikke tænke på, hvor langsomt de næste 5 uger kommer til at gå.. suk..

 

Skal lige have overført nogle billeder fra min telefon, så jeg kan prale lidt af min guldklump..

 

suk igen... :lun:

 

(Må man bande herinde?? For fanden hvor er han bare lige til at spise..!!)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lenadk

TILLYKKE...

Hvor er det bare så dejligt at i endelig har fundet den hund i lige vil have.

Glæder mig meget til at se billeder at vidunderet..

Og endnu engang tillykke det er skønt at vide at man har en nu...

Men ja tiden kommer til at gå lidt langsomt, men der er jo også amnge ting i kan gå igang med. ex ting der skal købes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Tillykke med ham :-D.

 

Ja ventetiden bliver helt sikkert ulidelig, men den er jo det hele værd.

 

Glæder mig rigtig meget til at billeder af vidunderet når du har fået dem overført.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ih, hvor ser han altså skøn ud!:lun:

 

Du kan godt glæde dig. Det er vidunderligt at få hvalpene hjem! Vi er i hvert fald stadig helt rundt på gulvet, selv om det er en uge siden nu.

 

:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at tage et par billeder af guldklumpen... Han er faktisk begyndt at ligne en hund..!! (Der var lidt roset-marsvin over ham sidst)..

 

For øvrigt ret svært at tage billeder af en hvalp.. Måske også lidt fordi man ikke har lyst til at slippe dem for at hente kameraet:lun:

1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...