Hop til indhold

Samojedhund - Hej jeg er ny herinde! :)


Mallemuk
 Share

Recommended Posts

Hej, allesammen.

 

Jeg har læst her på hunde-forum.dk i lang tid, og nu syntes jeg så at det er på tide at jeg præsenterer mig selv og min lille guldklump.

 

Det er nu præcis 1 uge siden jeg fik min dejlige samojed hvalp, Tippi. Og åh, hvor har jeg gået og glædet mig længe til at få hende med hjem. Jeg var oppe og vælge hende da hun var kun 3 uger gammel, og jeg har haft kontakt med opdrætteren siden før hendes fødsel. Så det har været en spændende proces.

Da jeg hentede hende i sidste uge var hun sørme blevet den største i kuldet, selv større end de to hanner. Vildt, det havde jeg ikke regnet med. Hun har da også gå på mod og en god appetit, hi hi.

 

Hun er allerede god til at komme når jeg kalder, hun kan 'sæt' og er nogenlunde renlig allerede. Til gengæld er hun ret vild med at bide. Helst i hænder, ben og fødder. Men det håber jeg hun stopper med når hun bliver ældre. Jeg har næsten fået hende vænnet af med at bide i sko, min seng og min reol, så det går bare godt.;) Men hold op hvor er hun fræk!

 

Jeg vil lige høre alle jer samojedhund ejere om hvad foder i giver jeres hund? Jeg har tænkt mig at skifte fra hendes Hills puppy foder (som hun har været vant til) nu her i den kommende uges tid. Selvfølgelig stille og roligt, jeg ved hvordan det skal gøres.

Jeg er slet ikke tilfreds med hvad foderet indeholder, og jeg har en idé om at det er pga fodret at hun har lidt orange farve ved hendes øjne/mund?

Jeg hælder til at prøve Acana Puppy Junior.

Fodrer i forresten med foder beregnet til mellemstore eller store racer? Hende opdrætteren har nemlig givet mig foder til store racer med, men det er ikke lige hvad jeg havde regnet med at de skulle have. Det er jo en mellemstor race?

 

Undskyld, hvis det blev en lidt lang post. :P Men jeg er bare så glad.

 

Mvh

Mallemuk og Tippi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gårdhunden

Hej og velkommen her til :vinken:

 

Stort tillykke med din lille samojede hvalp :klap: det med foder kan jeg ikke svare på da jeg ikke selv har samojede.

 

Men vi vil meget gerne se billeder her inde af din lille hvalp :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...