Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Renésj
Lille sød serie.. Billederne er lidt mørke, men de lå i skygge:-D

 

DSC_0407.jpg

 

DSC_0408.jpg

 

DSC_0409.jpg

 

DSC_0410.jpg

 

DSC_0411.jpg

 

Mørke ?

 

Herlige billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det passer Smilla godt at temperaturen er faldet lidt igen (modsat mig, der elsker at smelte i solen :blink:).

Lidt glade Smilla-springbilleder og den sædvanlige belønning til sidst = fodbold. :ivrig:

 

Hvor er det nogle dejlige billeder :lun: Og Smilla ser snart helt voksen ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, :-D ja hun er også blevet 1½ år nu. Men mange vi møder tror hun er hvalp (nok mere hendes overdrevne logrende kysse-fremtoning). :mrgreen:

 

Hehe ja voksne bliver cavaliers aldrig helt :hjerte: Hun ser også en smule hvalpet ud stadigvæk. Synes der går lang tid indtil deres pels ser voksen og lang ud :-D Og Smilla får nok mere længde på indenfor et halvt års tid vil jeg tro :mrgreen:

 

Smuk er hun altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja voksne bliver cavaliers aldrig helt :hjerte: Hun ser også en smule hvalpet ud stadigvæk. Synes der går lang tid indtil deres pels ser voksen og lang ud :-D Og Smilla får nok mere længde på indenfor et halvt års tid vil jeg tro :mrgreen:

 

Smuk er hun altså :lun:

 

Nej, det er så dejligt ved den race. :lun: Må indrømmet jeg har klippet hende en anelse her i varmen. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er så dejligt ved den race. :lun: Må indrømmet jeg har klippet hende en anelse her i varmen. :oops:

 

Det ville jeg også gøre, hvis hun led i varmen. Ved godt at man ikke skal klippe cavaliers, men når de bliver ældre får de altså så tyk pels, at det kan være nødvendigt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag havde jeg en god dag lige fra jeg slog øjenene op og hvad er bedre end at pakke rygsæk og hund fra tidlig formiddag.

 

Vi fik gået et par gode lange timer og Misja kom også ud at svømme, hendes ben ser ud til at være helt fit igen oven på sammenstødet med bordet (faktisk det hun sidder på, på billedet) og Labradoren i torsdags :-D

 

5f72c766.jpg

 

Vi sad side om side og nød skyggen og vinden :lun:

779ff652.jpg

 

 

Her er et par billeder fra tidligere:

02174ac8.jpg

 

MOARR DET REGNER!

fd7b0b90.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun kan da også bare blive nede fra de bænke :slem:

 

Dejlige billeder af tøsen

Taak, René og jamen hun blev lavet til sandwich af den her glade labber og bænken midt i en leg :shock: - helt uskyldig for en gang skyld :lol:

 

Fine Mitte-pigen:lun:

 

Hun kan bare lade være med at lave en "Luna".. De gør nas, sårn nowen bænke;-)

 

Men godt, at hun har det godt igen:-D

Taak J og ja de er pænt massive de der bænke :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag havde jeg en god dag lige fra jeg slog øjenene op og hvad er bedre end at pakke rygsæk og hund fra tidlig formiddag.

 

Vi fik gået et par gode lange timer og Misja kom også ud at svømme, hendes ben ser ud til at være helt fit igen oven på sammenstødet med bordet (faktisk det hun sidder på, på billedet) og Labradoren i torsdags :-D

 

5f72c766.jpg

 

Vi sad side om side og nød skyggen og vinden :lun:

779ff652.jpg

 

 

Her er et par billeder fra tidligere:

02174ac8.jpg

 

MOARR DET REGNER!

fd7b0b90.jpg

 

Smukke billeder, men jeg er nu mest vild med regnvejrs billedet, man kan lige frem se hvordan utilfredsheden lyser ud af hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag havde jeg en god dag lige fra jeg slog øjenene op og hvad er bedre end at pakke rygsæk og hund fra tidlig formiddag.

 

Vi fik gået et par gode lange timer og Misja kom også ud at svømme, hendes ben ser ud til at være helt fit igen oven på sammenstødet med bordet (faktisk det hun sidder på, på billedet) og Labradoren i torsdags :-D

 

5f72c766.jpg

 

Vi sad side om side og nød skyggen og vinden :lun:

779ff652.jpg

 

 

Her er et par billeder fra tidligere:

02174ac8.jpg

 

MOARR DET REGNER!

fd7b0b90.jpg

He he altså hvis hun kunne havde hun meldt dig til dyreværnet, at dømme ud fra det sidste billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halter han stadig?

 

Han ser meget mere voksen ud, end da jeg så ham. Men ligeså fin. :lun:

 

han er blevet KÆMPE på det sidste - har fået ben, pludselig. som han jo altså ikke er så god til at styre endnu:roll:

 

han halter ikke mere, når han bare går. men når han er "kold" og har ligget stille længe, trækker han stadig lidt på det lige i starten, synes jeg, og også af og til når han løber. det er 2 uger siden, at det startede. og vi skåner i hvert fald en uges tid eller to endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...