Hop til indhold

Halter på forben og ligger meget ned


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Min hund er begyndt at halte idag. Og det meget endda. :cry: Den vil også helst bare ligge ned og ser meget trist ud.

 

Har tjekket poter og følt på ben osv, men ingenting...

 

Tror I at det er alvorligt?

 

Det skal siges at jeg passer gård med 5 andre hunde, så der har været go' gang i den de sidste par dage.

 

Har siden jeg opdagede det haft taget den væk fra de andre så den kan slappe lidt af og hvile benet.

 

Men er virkelig i tvivl om at dyrelægen skal inddrages?

 

På forhånd tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min har også haltet og været trist. Det viste sig at være virkelig alvorlig sygdom, så jeg er glad for at jeg tog til dyrlægen, selv om vi skulle igennem et par forkerte diagnoser før vi fandt årsagen.

 

Hvis det ikke bliver værre, synes jeg godt du kan se tiden an til på mandag, men hvis det heller ikke er blevet bedre til den tid, så vil jeg synes det er bedst at tage til dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Er enig med umulia;-), se tiden an til mandag, det kan nemt gå over i weekenden.

Min hund hoppede da han var hvalp efter blommer i blommetræet:stupid: og faldt forkert ned på sit ene ben. Den første dag/nat peb han lidt og haltede, men derefter gik det stille og roligt fremad.

Måske var det en ide at holde ham lidt fra de andre hunde, så han ikke overanstrenger sig.

V.H.

Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...