Hop til indhold

Månedens hund juli 2010 "Hunde i action"


Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussie Aslan
Nu kan jeg ikke finde ud af hvilket billede du bruger til månedens hund :-D Er det det her eller det første? :blink:

 

Det ved jeg da heller ikke.... det er Karina O der driller :blink:

Jeg tager billede nr. 2. der kan man se gamle sure Jack gø, så det er nok tættest på at være 2 hunde i action :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg da heller ikke.... det er Karina O der driller :blink:

Jeg tager billede nr. 2. der kan man se gamle sure Jack gø, så det er nok tættest på at være 2 hunde i action :lol:

 

Husk at slette det første ;-) Man må kun poste et billed i tråden, for at det ikke bliver alt for forvirrende for dem, der bedømmer, om de må med ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man lægger dem på et billedalbumsservice som imageshack eller

photobucket, kan man placere billederne frit i teksten.

 

Hvis man uploader dem til forummet kommer de til at ligge nederst i ens indlæg som en halvstor thumbnail.

 

Det er ikke helt korrekt.

 

Du skal blot sætte billedet ind lige som du gør fra andre steder efter det er uploadet, men hvis man blot uploader, ja så sættes de ind som thumbnails, med små billeder der kan klikkes på. Det er den bedste metode, da siden så også hentes hurtigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo men der står at man kun kan deltage med én hund ?? Når jeg endelig får et billede hvor der sker noget så er de jo begge med :roll: Så jeg er i tvivl ?

men jeg prøver med et billede, så må det slettes hvis det ikke er ok :???:

 

Ja du kan kun deltage med en hund i samme konkurrence :-)

(altså man kan ikke deltage med 4 billeder fordi man har 4 hunde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke et krav, men jeg ser helst at billeder uploades til forum, da det er ofte at en billedtjeneste er nede, og det så ikke kommer med i konkurrencen.

 

Det er sket et par gange, og kan billedet ikke ses når afstemningen oprettes, så er man desværre ikke med i konkurrencen.

 

Det kan være derfor at enkelte ikke har været med, og man derfor tror at billedet er dømt uegnet af dommerpanelet :-)

 

Er det fordi at I helst vil have større billeder i indlægget end dem der oprettes som thumbnail, så brug blot BB koden [ATTACH] efter i har uploadet billedet, det er ikke nødvendigt med hele URL.

 

Eks:

[ATTACH]BILLEDID[/ATTACH]

 

"billedid" finder du ved at holde musen hen over dit uploaded billede, så står det i adresse url.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...