Hop til indhold

Anbefal en bog


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Jeg kan se at Canis har portofri måned så nu skal det være. Skal have bestilt bogen "lydighedstræning i teori og praksis", men så tænkte jeg at jeg jo ligeså godt kunne tage en bog mere med i købet når det endelig skal være.

 

men nu kan jeg ikke bestemme mig.

 

Har kig på:

 

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

 

Don't shoot the dog

Don`t shoot the Dog

 

Click for grooming

Click for Grooming! Handling and Treatment

 

Cairnbogen

Cairnbogen

 

Problemhund og hundeproblemer

Problemhund og hundeproblemer

 

 

Nogle der har læst en eller flere af disse og kan sige hvad de syntes om dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se at Canis har portofri måned så nu skal det være. Skal have bestilt bogen "lydighedstræning i teori og praksis", men så tænkte jeg at jeg jo ligeså godt kunne tage en bog mere med i købet når det endelig skal være.

 

men nu kan jeg ikke bestemme mig.

 

Har kig på:

 

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

 

Don't shoot the dog

Don`t shoot the Dog

 

Click for grooming

Click for Grooming! Handling and Treatment

 

Cairnbogen

Cairnbogen

 

Problemhund og hundeproblemer

Problemhund og hundeproblemer

 

 

Nogle der har læst en eller flere af disse og kan sige hvad de syntes om dem?

 

Jeg har både "På talefod med hunde - de dæmpende signaler" og "Problemhund og hundeproblemer" Begge er rigtig gode, synes jeg, så en af dem kan du ikke gå galt med. :-) Ellers har Canis jo også rætti mange gode DVD'er. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både "På talefod med hunde - de dæmpende signaler" og "Problemhund og hundeproblemer" Begge er rigtig gode, synes jeg, så en af dem kan du ikke gå galt med. :-) Ellers har Canis jo også rætti mange gode DVD'er. :slem:

Okay. Jo, men jeg forstår oftest bedre ting når jeg læser dem end når jeg ser dem... og så er det jo fedt at have ferie og tid til at læse alt mulig andet end pensum :mrgreen:

 

Don't shoot the dog får en varm anbefaling herfra :5up:

 

Okay. Kan du ikke fortælle lidt om hvad det er den handler om? Syntes nemlig også den lyder rigtig interessant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser du, at der er fri porto i juli :genert: jeg kunne nemlig også godt bruge en udvidelse af mit bibliotek :engel:

 

På talefod .... vil jeg ikke anbefale dig, du er alt for erfaren til den bog :lol: jeg fik den til jul for 2 år siden, havde glædet mig som et lille barn til den - men *suk* hvor blev jeg skuffet, alt var/er kendt stof :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser du, at der er fri porto i juli :genert: jeg kunne nemlig også godt bruge en udvidelse af mit bibliotek :engel:

 

På talefod .... vil jeg ikke anbefale dig, du er alt for erfaren til den bog :lol: jeg fik den til jul for 2 år siden, havde glædet mig som et lille barn til den - men *suk* hvor blev jeg skuffet, alt var/er kendt stof :fornaermet:

Okay. Var godt lidt mine overvejelser med den :genert:

 

Det ser jeg på facebook... er fan og så postede de det på væggen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bogen handler om principperne bag klikker træning... Forstærkning, shaping, stimuluskontrol, aflæring osv. Beskrivelserne er både humoristiske og enormt sigende, og omhandler både træningssituationer og andre situationer i hverdagen set fra et træningsperspektiv.

 

Jeg er nok ikke helt objektiv - elsker simpelthen den bog :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bogen handler om principperne bag klikker træning... Forstærkning, shaping, stimuluskontrol, aflæring osv. Beskrivelserne er både humoristiske og enormt sigende, og omhandler både træningssituationer og andre situationer i hverdagen set fra et træningsperspektiv.

 

Jeg er nok ikke helt objektiv - elsker simpelthen den bog :engel:

 

Uhh jamen det tror jeg også jeg vil gøre så :mrgreen:

Havde nemlig lidt håbet det var hvad den handlede om, men syntes det var lidt svært at afgøre ud fra beskrivelsen på siden, men har du også læst lydighedstræning i teori og praksis? Jeg tænker lidt om det vil blive for meget det samme eller om de nemt kan læses begge to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh jamen det tror jeg også jeg vil gøre så :mrgreen:

Havde nemlig lidt håbet det var hvad den handlede om, men syntes det var lidt svært at afgøre ud fra beskrivelsen på siden, men har du også læst lydighedstræning i teori og praksis? Jeg tænker lidt om det vil blive for meget det samme eller om de nemt kan læses begge to.

Jeg tror godt de kan læses sideløbende... Man kan jo aldrig HELT undgå gentagelser, men jeg synes ikke de to umiddelbart kan sidestilles :-D

 

Lydighedstræning i teori og praksis ønsker jeg mig til min boghylde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh jamen det tror jeg også jeg vil gøre så :mrgreen:

Havde nemlig lidt håbet det var hvad den handlede om, men syntes det var lidt svært at afgøre ud fra beskrivelsen på siden, men har du også læst lydighedstræning i teori og praksis? Jeg tænker lidt om det vil blive for meget det samme eller om de nemt kan læses begge to.

 

Jeg vil helt klart også anbefale "don't shoot the dog", og jeg vil mene at den griber tingene så anderledes an end "lydighedstræning...", så de kan sagtens læses begge to, rent faktisk er begge bøger pensum på det canis kursus jeg går på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se at Canis har portofri måned så nu skal det være. Skal have bestilt bogen "lydighedstræning i teori og praksis", men så tænkte jeg at jeg jo ligeså godt kunne tage en bog mere med i købet når det endelig skal være.

 

men nu kan jeg ikke bestemme mig.

 

Har kig på:

 

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

På talefod med hunden - de dæmpende signaler

 

Don't shoot the dog

Don`t shoot the Dog

 

Click for grooming

Click for Grooming! Handling and Treatment

 

Cairnbogen

Cairnbogen

 

Problemhund og hundeproblemer

Problemhund og hundeproblemer

 

 

Nogle der har læst en eller flere af disse og kan sige hvad de syntes om dem?

De to fremhævede har jeg læst, den sidste ville jeg have ønsket at jeg havde kendt og læst da jeg havde min første hund og var meget uerfaren - og den første var en øjenåbner inde for etologien imø, da jeg dengang intet vidst om emnet.

 

Jeg synes de begge stadig er anbefales værdige med mindre man allerede har læst en masse og gjort sig en masse erfaringer inde for de to emner, har man det, får man måske mindre ud af dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...