Hop til indhold

Øv altså!


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jo!! :mrgreen:

 

PIS! Sidder selv og bliver hamrende hvalpeskruk lige nu... Trine, stop med Vilya-billeder! Nu gør du mig igen 100% på, at det bliver en border og ikke en berner eller schæfer næste gang :megaked: Og at næste gang faktisk helst skulle være i morgen :???:

 

Uuuuh, må se at få arbejde og flytte hjemmefra! :ivrig: Inden 1½ år, så jeg kan nå en Vilya :engel: Ai, det er så nok utopi, p*s, p*s, p*s!

 

Jeg vidste ikke at du var border fan, også.

 

Hvorfor har vi aldrig talt om det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste ikke at du var border fan, også.

 

Hvorfor har vi aldrig talt om det?

 

Hmmm :hmm:

 

Fordi vi har talt om 1000 forskellige ting og der ikke er plads til ALT i de samtaler på én gang? :mrgreen:

 

Er berner-fan, (brugs-!)schæferfan og borderfan.

 

Elsker bernernes sind helt vildt :hjerte: Meeeeen, når man samtidig er træningsnarkoman og gerne vil lang, så går det altså ikke sååååååå godt i spænd :genert:

 

Og synes bare borderne virke helt vildt vidunderlige :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvis helbreddet er i orden!

 

Hun er den sødeste Border Collie i verden.... ikke super skarp og ikke super hurtig, men hun er sød, rar og vil helt vildt gerne lave noget :lun:

 

Det er bla. derfor jeg gerne vil have en border - deres arbejdsiver.

Jeg er meget glad for at gå til træning og Nana er nogle gange lidt sløv ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Uhh en bordertråd :klap:

 

Jeg stemmer også for at der bør flytte nogle Vilyahvalpe ind på HF - det kunne være med til at gøre siden endnu bedre :5up:

 

Hun ser måååms ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvis helbreddet er i orden!

 

Hun er den sødeste Border Collie i verden.... ikke super skarp og ikke super hurtig, men hun er sød, rar og vil helt vildt gerne lave noget :lun:

 

Du skal vist være glad for, at du ikke har en berner, med de høje krav til hastighed :mrgreen:

 

Apropos helbred - hvornår skal hun røntgenfotograferes, nogen idé?

 

Ups, nej, pis, der afslørede jeg lige mig selv :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal vist være glad for, at du ikke har en berner, med de høje krav til hastighed :mrgreen:

 

Apropos helbred - hvornår skal hun røntgenfotograferes, nogen idé?

 

Ups, nej, pis, der afslørede jeg lige mig selv :oops:

 

Jeg er heller ikke bedre vant. Nana er ikke just en hurtig hund, hvilket er godt når vi er til agility - så har jeg også en chance :-D

 

Til gengæld er hun en super dygtig rally hund - sku' ha' været til prøve her på lørdag med mit træningshold, men der er vi jo på dog camp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heller ikke bedre vant. Nana er ikke just en hurtig hund, hvilket er godt når vi er til agility - så har jeg også en chance :-D

 

Til gengæld er hun en super dygtig rally hund - sku' ha' været til prøve her på lørdag med mit træningshold, men der er vi jo på dog camp.

 

Tør vædde på, at Nana er hurtigere end Møffe :slem:

 

Selvom han kan være hurtigt, når han ser en anden hund :mrgreen:

 

Surt at Rally prøve og dog camp falder sammen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal vist være glad for, at du ikke har en berner, med de høje krav til hastighed :mrgreen:

 

Apropos helbred - hvornår skal hun røntgenfotograferes, nogen idé?

 

Ups, nej, pis, der afslørede jeg lige mig selv :oops:

 

Hun bliver røntgenfotograferet om en måneds tid tror jeg - hun har jo lige været i løbetid. Og hvis billederne er ok, så diverse DNA test.... og så kan man seriøst begynde at kigge efter hanhund (ok, har jeg gjort :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tør vædde på, at Nana er hurtigere end Møffe :slem:

 

Selvom han kan være hurtigt, når han ser en anden hund :mrgreen:

 

Surt at Rally prøve og dog camp falder sammen :ae:

 

Ja, måske.......men kun når hun selv vil :evil:

 

Der er nemlig ikke noget i vejen når der skal jages fugle eller andet der bevæger sig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver røntgenfotograferet om en måneds tid tror jeg - hun har jo lige været i løbetid. Og hvis billederne er ok, så diverse DNA test.... og så kan man seriøst begynde at kigge efter hanhund (ok, har jeg gjort :oops:)

 

Ups, skulle ikke have spurgt... Nu fik jeg kriller i maven.

 

Er man så ikke for hvalpeskruk? Når man ikke engang kan få en hvalp på det tidspunkt? :stupid:

 

Krydser for gode resultater! Både røntgen og efterfølgende DNA! :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hun bliver røntgenfotograferet om en måneds tid tror jeg - hun har jo lige været i løbetid. Og hvis billederne er ok, så diverse DNA test.... og så kan man seriøst begynde at kigge efter hanhund (ok, har jeg gjort :oops:)

 

Hvilke har du kig på? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, måske.......men kun når hun selv vil :evil:

 

Der er nemlig ikke noget i vejen når der skal jages fugle eller andet der bevæger sig :blink:

 

 

Uha, det kender jeg kun altså for godt! Har dog fået begrænset det til, at han kun stikker af efter andre hunde og katte - han har lært, at man ikke jager. Elsker krager, der tigger godbidder :banan: De er altså bare alle tiders træningsmulighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ingen seriøse endnu.... ved alt for lidt om det, så allierer mig nok med lidt professionel hjælp, når den tid kommer. Kigger bare efter hunde, jeg kan lide og tjekker linier og sådan...

 

Havde heller ikke regnet med, at du ville sige det, selvom du vidste det... men det var da et forsøg værd :genert:

 

Hvad gør du efter - hvad kan du selv godt lide og hvilke ting vil du gerne have forbedret ift. Vilya :-)

Hvis ikke her, så er jeg nysgerrig og vil gerne høre om det over de der glas rødvin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde heller ikke regnet med, at du ville sige det, selvom du vidste det... men det var da et forsøg værd :genert:

 

Hvad gør du efter - hvad kan du selv godt lide og hvilke ting vil du gerne have forbedret ift. Vilya :-)

Hvis ikke her, så er jeg nysgerrig og vil gerne høre om det over de der glas rødvin :mrgreen:

 

 

Nej, nej den går ikke. Jeg vil også gerne høre med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...