Hop til indhold

Øv altså!


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Som nogle af jer ved, skal jeg have en border næste gang jeg skal ha' hund :hjerte:

 

Jeg har været på et par kenneler for at "snuse" lidt og forberede mig på hvor, hvem osv.

Jeg kigger på deres hjemmesider engang imellem, for at se hvad der sker og sådan.

En af dem jeg fandt meget interessant, har lidt trukket sig tilbage fra at avle så meget, hvilket jeg synes er meget ærgreligt.

 

Da jeg var derude mødte jeg en af hendes tæver og hun var bare så dejlig.

Da jeg kom derud så jeg hende "in action" på får og hun var meget dygtig og bagefter kælede jeg med hende. Hun var bare så kælen og tillidsfuld over for mig, som jo var en fremmed :lun: Hun var lige en hund efter mit hoved.

 

Nå, men nu til sagen.

Jeg har lige set at hun skal parres her til efteråret :shock:.

Det vil sige at det bliver allerede til jul at hvalpene bliver klar til at flytte hjemmefra - øv altså, det er jo al for tidligt. Jeg skal ikke have 3 hunde og jeg regner med at Bamse, som er den ældste, lever mange år endnu.

 

 

:megaked::megaked::megaked: Det er jo ikke sikkert at hun skal have flere hvalpe - nogensinde.

 

Hvorfor er timingen dog bare så forkert :damn:?

 

Jeg skulle bare lige af med nogle tanker - og nej, nej ,nej jeg skal ikke have 3 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NEJ!!

 

Jo!! :mrgreen:

PIS! Sidder selv og bliver hamrende hvalpeskruk lige nu... Trine, stop med Vilya-billeder! Nu gør du mig igen 100% på, at det bliver en border og ikke en berner eller schæfer næste gang :megaked: Og at næste gang faktisk helst skulle være i morgen :???:

 

Uuuuh, må se at få arbejde og flytte hjemmefra! :ivrig: Inden 1½ år, så jeg kan nå en Vilya :engel: Ai, det er så nok utopi, p*s, p*s, p*s!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo!! :mrgreen:

PIS! Sidder selv og bliver hamrende hvalpeskruk lige nu... Trine, stop med Vilya-billeder! Nu gør du mig igen 100% på, at det bliver en border og ikke en berner eller schæfer næste gang :megaked: Og at næste gang faktisk helst skulle være i morgen :???:

 

Uuuuh, må se at få arbejde og flytte hjemmefra! :ivrig: Inden 1½ år, så jeg kan nå en Vilya :engel: Ai, det er så nok utopi, p*s, p*s, p*s!

 

Der er da også Kimmi og Splint billeder - af en eller anden sær grund fanger de bare ikke så meget :mrgreen: Stakler... godt de kan få opmærksomhed på andre måder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da også Kimmi og Splint billeder - af en eller anden sær grund fanger de bare ikke så meget :mrgreen: Stakler... godt de kan få opmærksomhed på andre måder :mrgreen:

 

Ai, skulle bare være kørt et billede ekstra op, syntes nok, der var noget galt med hunden på det sidste billede, en sort plet der manglede i noget vidt... Men hunden ovenfor var jo magen til, så det måtte jo være :mrgreen:

 

Kimmi og Splint er også dejlige :lun:

 

I det hele taget er jeg pænt forelsket i border collien efterhånden, det er forfærdeligt altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ai, skulle bare være kørt et billede ekstra op, syntes nok, der var noget galt med hunden på det sidste billede, en sort plet der manglede i noget vidt... Men hunden ovenfor var jo magen til, så det måtte jo være :mrgreen:

 

Kimmi og Splint er også dejlige :lun:

 

I det hele taget er jeg pænt forelsket i border collien efterhånden, det er forfærdeligt altså!

 

Det sidste er Splint - og de to næstsidste er Kimmi :mrgreen: Kig efter psykoblikket! Der er ikke ret mange, der kan kende forskel på dem :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, Bamseida... Hvad havde du egentlig regnet med at få ud af at beklage dig herinde? :mrgreen:

 

 

Præcis det her :mrgreen::mrgreen:

 

Nej, problemet er faktisk det at jeg jo bor i et familie kollektiv ( bror, mor og mig) og min mor vil ikke have 3 hunde ( min bror er helt med på den)

Og det ville ikke være særlig pænt af mig at "over rule" hende, da det er hende der ser efter hundene, når jeg er på arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis det her :mrgreen::mrgreen:

 

Nej, problemet er faktisk det at jeg jo bor i et familie kollektiv ( bror, mor og mig) og min mor vil ikke have 3 hunde ( min bror er helt med på den)

Og det ville ikke være særlig pænt af mig at "over rule" hende, da det er hende der ser efter hundene, når jeg er på arbejde.

 

Ai, øv altså :ae: Det kan jeg godt forstå, det ville ikke være sødt nej...

 

Håber du kan få hende til at ombestemme sig så :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...