Hop til indhold

Ældre dame tævede 10-årigs hund


guanomo
 Share

Recommended Posts

Ældre dame tævede 10-årigs hund - TV 2 Nyhederne

 

tja man kan kun gisne om hvorfor det skete jo ...men det er dæleme en underlig adfærd..

 

men for mig er det også underligt at lade sin 10 årige pige gå med sådan en stor hund alene, ikke engang min datter på 11 havde fået lov, med en lille hund.

 

men håber da de finder damen og udspurgt hende.

 

Hunden er en blanding af en rottweiler, schæfer og labrador.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste det godt lige. Nu var pigen jo inde i butikken, så det kan damen jo ikke have set, medmindre hun har stået og ventet specifikt..

 

Og det er jo egentlig også sagen uvedkommende:-) Man står bare ikke og slår på en fremmed hund, der står bundet til en krog..

 

Og ja, jeg håber da de finder damen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste det godt lige. Nu var pigen jo inde i butikken, så det kan damen jo ikke have set, medmindre hun har stået og ventet specifikt..

 

Og det er jo egentlig også sagen uvedkommende:-) Man står bare ikke og slår på en fremmed hund, der står bundet til en krog..

 

Og ja, jeg håber da de finder damen..

hvad mener du med pigen var inde i butikken, jeg mener bare generalt skal man ikke lade sine børn gå med sine hunde i den alder ;-) men det er nok en helt anden debat.

 

Og nej man slår sku ikke på en hund :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad mener du med pigen var inde i butikken, jeg mener bare generalt skal man ikke lade sine børn gå med sine hunde i den alder ;-) men det er nok en helt anden debat.

 

Og nej man slår sku ikke på en hund :evil:

 

At pigen var inde i butikken mens hunden blev slået.. Jeg tror bare jeg læste noget andet end nu skrev..

 

Jeg har ikke taget stilling til, hvad alder børn må gå med hunde:oops: Det har bare aldrig været aktuelt for mig:-)

 

Men denne her pige reagerede vist nogenlunde, som jeg ville have gjort, ved at spørge, hvad damen havde gang i.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

At pigen var inde i butikken mens hunden blev slået.. Jeg tror bare jeg læste noget andet end nu skrev..

 

Jeg har ikke taget stilling til, hvad alder børn må gå med hunde:oops: Det har bare aldrig været aktuelt for mig:-)

 

Men denne her pige reagerede vist nogenlunde, som jeg ville have gjort, ved at spørge, hvad damen havde gang i.. :-)

ja pigens reaktion var super :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maria T

Rigtig sejt af pigen at melde det til politiet, ja!! :banan::klap:

Jeg havde nok hidset mig temmelig voldsomt op, hvis jeg kom ud og nogen stod og slog min hund!! :evil: Jeg ville nok ikke havde ladet dem gå deres vej uden at få en forklaring og navn og sådan - med mindre måske, det var en kæmpe kæmpe kæmpe rockertype! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
hvad mener du med pigen var inde i butikken, jeg mener bare generalt skal man ikke lade sine børn gå med sine hunde i den alder ;-) men det er nok en helt anden debat.

 

Og nej man slår sku ikke på en hund :evil:

 

Det kommer da helt an på hunden..

 

Forestil dig en tussegammel, fuldfed labrador der kender gåturen så godt at den kunne gå den selv.

 

Desuden - pigen virker ikke som om hun er helt tabt bag en vogn... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Mærkelig historie. Og godt at pigen fik jaget den gamle dame væk.

 

Jeg må indrømme, at jeg smilte lidt ved beskrivelsen af den suspekte:

"ældre, rynket, gråhåret dame". Jo tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

'Aamen, hvad sker der for hende. :shock:

 

Var det nu fordi hunden havde "gjort" damen noget, ville det jo nok være smart af hende, at blive og give politiet sin side af sagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer da helt an på hunden..

 

Forestil dig en tussegammel, fuldfed labrador der kender gåturen så godt at den kunne gå den selv.

 

Desuden - pigen virker ikke som om hun er helt tabt bag en vogn... :blink:

Jeg tænker ikke så meget på deres egen hund, tænker på i tilfælde af møde med løse hunde ect.

Ja pigen virker fornuftig ud fra artiklen, men det er ikke flertallet af Danmarks 10 årige der er ansvarlige/fornuftige nok efter min mening til at kunne tage vare for en hund selv.

Ikke ret mange af de 10 årige jeg har set på den folkeskole jeg arbejder igennem 8 år jeg ville tør overdrage at gå med en hund alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker ikke så meget på deres egen hund, tænker på i tilfælde af møde med løse hunde ect.

Ja pigen virker fornuftig ud fra artiklen, men det er ikke flertallet af Danmarks 10 årige der er ansvarlige/fornuftige nok efter min mening til at kunne tage vare for en hund selv.

Ikke ret mange af de 10 årige jeg har set på den folkeskole jeg arbejder igennem 8 år jeg ville tør overdrage at gå med en hund alene.

 

Helt enig.

Jeg kender en, hvis hund bed en anden ihjel. Det var uheldigvis to små børn der var ude at gå med den pågældende, nu døde, hund, så de så deres elskede lille hund blive bidt ihjel...

 

Jeg har to niecer på 13 og snart 16, ingen af dem får lov at gå med mine hunde selv. Hvor fornuftige de end er, stoler jeg ikke på at de kan tage den rigtige beslutning hvis det pludselig brænder på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er vi jo alle forskellige, også børn, og der er også stor forskel på hunde.

 

Men jeg sys da det er lidt underligt at fokusere på at det var forkert af forældrene at lade deres datter gå med hunden, når det da for pokker ikke var hende der gjorde noget forkert:confused:

 

Faktisk kan man da ikke gøre andet end at synes hun gjorde præcis de rette ting i situationen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er vi jo alle forskellige, også børn, og der er også stor forskel på hunde.

 

Men jeg sys da det er lidt underligt at fokusere på at det var forkert af forældrene at lade deres datter gå med hunden, når det da for pokker ikke var hende der gjorde noget forkert:confused:

 

Faktisk kan man da ikke gøre andet end at synes hun gjorde præcis de rette ting i situationen :5up:

jeg fokusere ikke på det, skrev også i min første post det var en anden diskussion, jeg svare bare folk :blink:

Og jeg har også skrevet flere gange pigen gjorde det helt rigtige.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fokusere ikke på det, skrev også i min første post det var en anden diskussion, jeg svare bare folk :blink:

Og jeg har også skrevet flere gange pigen gjorde det helt rigtige.

 

I know, Big G. Det var heller ikke et angreb, bare min egen mening. ;-)

 

Bortset fra det, så har en tråd om børn der lufter hunde alle de ingredienser der skal til for at skabe en rigtig "popcorn" tråd..:lol:

 

Så den må vi vist hellere lade ligge.......:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...